Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 79
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 4 leden
Bankzitter, justremco, mathijs901, Bens

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op augustus 29, 2013, 18:05:28
Hij kan zich beter bezig houden met geruchten over spelers die nog gaan komen. Als je Bakker weg doet verzwak je je eigen selectie. Zowel van Moorsel en Brands zijn minder, buiten dat zou Bakker nog wel eens flink kunnen groeien dit seizoen. Kijk maar naar de wedstrijd tegen Groningen. NIET TE KOOP
Geruchten zijn geruchten...
Ach eerst maar eens zien of Jantje Smit wel interesse heeft in Bakker :devil

papier

Jan Smit is sowieso een centenpikker, prima als je voor heracles bent maar ik zie hem geen marktconform bod uitbrengen op Bakker. Laat staan een bod waar ik als supporter tevreden mee zou zijn.

Dokkumer

Citaat van: papier op augustus 29, 2013, 21:54:02
Jan Smit is sowieso een centenpikker, prima als je voor heracles bent maar ik zie hem geen marktconform bod uitbrengen op Bakker. Laat staan een bod waar ik als supporter tevreden mee zou zijn.
Verstandig beleid kun je hem zeker toewijzen. Niet met schepen geld gooien ;)
Tussen een marktconform bod en een "supporterstevredenheidsbod" zit wel een groot verschil :devil

Clint

denistel

Citaat van: Harry L. op augustus 29, 2013, 19:39:05
Jammer, volgens mij snap je er dan geen ene reet van. Een speler als Bakker heeft een balvaste spits nodig,  tegen Groningen was dat Hemmen. En kijk daar Bakker rendeerde. Hij kon bijsluiten en gevaarlijk zijn. In alle andere wedstrijden was dat niet het geval. Daarom is het ook zo belangenrijk dat we nog zo'n type spits aantrekken. Als hemmen nl. Steeds in de lappenmand zit hebben we helemaal niets. We zullen weinig kansen krijgen en knikkeren er na een seizoen weer uit.

te weinig duel kracht en mut veel brutaler worden.wie zegt dat brands of v moorsel minder zijn?? laat die maar eens
5 a 6 wedstrijden spelen dan kun je het zien,persoonlijk ben ik wel weg van brands.

ast 5 a 6 ton kest pakken dan is de keuze niet zo moeilijk toch

Collingwood

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  17m 
#Heracles heeft (niet zomaar) een oogje op Erik Bakker. Concrete onderhandelingen met #CAMBUUR zijn er (nog) niet. #transfers

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  6m 
Douwe Zondervan, assistent-trainer bij #Heracles heeft laten ontvallen dat hij zeer gecharmeerd is van #Bakker #CAMBUUR

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  2m 
#Heracles zou vanzelfsprekend snel een opvolger van #Duarte willen vastleggen dus.... #transfers #CAMBUUR #ERIKBAKKER is een optie.

Kalmte alleen kan u redden.

papier

Citaat van: Dokkumer op augustus 29, 2013, 22:42:34
Verstandig beleid kun je hem zeker toewijzen. Niet met schepen geld gooien ;)
Tussen een marktconform bod en een "supporterstevredenheidsbod" zit wel een groot verschil :devil

Verstandig beleid voert hij zeker, maar gelukkig doen ze dat hier ook en dus verwacht ik niet dat hij zo maar voor een appel en een ei wordt verkocht aan Jan Smit. Dat laatste is zeker waar :P

Goudvinger

Ze moeten Bakker niet verkopen, je vindt nooit meer een gratis waardige vervanger op zo'n korte termijn.

speculeter

Citaat van: Goudvinger op augustus 30, 2013, 11:39:47
Ze moeten Bakker niet verkopen, je vindt nooit meer een gratis waardige vervanger op zo'n korte termijn.
ts zal schaduwlijst wel klaar hebben toch?

Goudvinger

Citaat van: peter op augustus 30, 2013, 11:46:51
ts zal schaduwlijst wel klaar hebben toch?

Ja, maar de tikkende klok lijkt mij het grootste probleem.

Lore

Citaat van: Goudvinger op augustus 30, 2013, 11:50:04
Ja, maar de tikkende klok lijkt mij het grootste probleem.

Mijn grootste probleem is dat je dan verkoopt aan een directe concurrent! Natuurlijk kunnen wij het geld goed gebruiken, maar sportief gezien kan dit niet!

Goudvinger

Citaat van: Lore op augustus 30, 2013, 11:51:51
Mijn grootste probleem is dat je dan verkoopt aan een directe concurrent! Natuurlijk kunnen wij het geld goed gebruiken, maar sportief gezien kan dit niet!

Had het niet in mijn reactie genoemd, maar ben het uiteraard volledig met je eens.

Goudvinger

Daarnaast is de stap van de nr. 12 naar de nr 13. er eentje achteruit  :zweep

Lore

Citaat van: Goudvinger op augustus 30, 2013, 11:53:50
Daarnaast is de stap van de nr. 12 naar de nr 13. er eentje achteruit  :zweep

:_schater. Misschien dan toch Barto aanbieden?