Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
31 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Sonnema

Citaat van: John Hiatt op september 01, 2014, 09:44:28
Snap die kritiek op Bakker niet zo goed. Is geen topper, maar valt ook nooit echt door de mand. Degelijke voetballer met scorend vermogen. En dat kan van de overige middenvelders bij Cambuur nog niet gezegd worden.

Welk scorend vermogen? Hij kan een penalty goed nemen, maar vaak is hij te laat bij de 16 en loopt hij ook nog eens verkeerd dus komt hij niet voor de goal. Dus weinig scorend vermogen. Door de verkeerde keuzes tijdens de wedstrijd van zijn positie brengt hij anderen in de problemen. Hij werkt hard dat ben ik met je eens, hij moet alleen ff leren dat hij zijn krachten goed gebruikt en zijn positie goed kiest dan zal er heel anders naar hem worden gezien. Nu heeft hij 2 gemaakt en iedereen is tevreden over Bakker.

Dokkumer

Anderhalf! Ik wil die 1-0 niet eens op Bakkers' naam zetten omdat Kanon die roller enorm van richting veranderde ;)

mulder

Bakker is echt een hele harde werker die ook zeker goed kan voetballen, en daar heb je minimaal 1 van nodig op het middenveld. Rusnak is technisch heel goed en heeft overzicht en makrini is gewoon de totaalvoetballer/de aanvoerder. Naar mijn mening wordt Bakker echt ondergewaardeerd hier op het forum. Die pool die er nu bij is (kan zijn naam maar niet onthouden) lijkt mij technisch een hele goede voetballer, maar totaal geen body. Cambuur heeft een leuk ploegje, maar we moeten het vooral hebben van de strijdlust en de strijdkracht tot de laatste minuut, en dan kan Bakker echt niet ontbreken. Bakker kan heel goed meedoen bij een subtopper, en laat cambuur nou net die suptopper zijn op het moment! |:) |:) :scc

De Gast

Vind Bakker te zwak voor dit niveau. Het constante tikkie terug is een gebrek aan kwaliteit.

de Schoot

Citaat van: De Gast op september 02, 2014, 19:04:05
Vind Bakker te zwak voor dit niveau. Het constante tikkie terug is een gebrek aan kwaliteit.

Klopt, soms ook gebrek aan kwaliteit van de rest van het team die niet goed staat.  :proost

grijskijker

Citaat van: de Schoot op september 02, 2014, 19:14:39
Klopt, soms ook gebrek aan kwaliteit van de rest van het team die niet goed staat.  :proost
En sommige hier, begrijpen niet dat op balbezit spelen bijna heilig is in het huidige voetbal(en voor de TS) en dat een domme bal naar voren niet gewaardeerd wordt(uitfluiten/schelden) en een risicovolle bal/actie naar voren, waaruit balverlies door ontstaat dan wordt de betreffende speler geslacht...

drg

Een tikkie terug moet kunnen toch? Kijk naar het 'grote' voetbal op het afgelopen WK.

Ik heb vrij weinig op Bakker aan te merken, die jongen heeft zich altijd dik 100% ingezet voor ons en ik hoop dat hij voor zijn plaats mag vechten met Blackie

legeips

Het enige wat ik mis bij bakker is plezier.. Hij oogt ongelukkig en daardoor speelt hij ook niet helemaal naar zijn kunnen. Ik weet niet wat er vorig seizoen allemaal is gebeurd, maar dat het nog bij hem speelt zie ik aan hem af.

Afsluiten die zooi en lekker weer onbevangen voetballen zoals tegen Groningen vorig jaar..

Lore

Citaat van: legeips op september 02, 2014, 20:04:48
Het enige wat ik mis bij bakker is plezier.. Hij oogt ongelukkig en daardoor speelt hij ook niet helemaal naar zijn kunnen. Ik weet niet wat er vorig seizoen allemaal is gebeurd, maar dat het nog bij hem speelt zie ik aan hem af.

Afsluiten die zooi en lekker weer onbevangen voetballen zoals tegen Groningen vorig jaar..

Zo, eindelijk je LOI-cursus psychologie afgerond?

legeips

Citaat van: Lore op september 02, 2014, 20:21:54
Zo, eindelijk je LOI-cursus psychologie afgerond?

:_schater  :_schater
Klopt... Fijn dat je mijn veelzijdigheid ziet en erkent... Blijf mijn berichten goed lezen, wie weet kun je in de toekomst ook een zinvol berichtje plaatsen.

Lore

Citaat van: legeips op september 02, 2014, 21:22:24

:_schater  :_schater
Klopt... Fijn dat je mijn veelzijdigheid ziet en erkent... Blijf mijn berichten goed lezen, wie weet kun je in de toekomst ook een zinvol berichtje plaatsen.

Ik zal mijn beste gaan doen! Maar ik ben bang dat ik dat niveau nooit kan benaderen!

Yellow Army

Citaat van: Lore op september 03, 2014, 09:58:46
Ik zal mijn beste gaan doen! Maar ik ben bang dat ik dat niveau nooit kan benaderen!

Das maar goed voor je...
Area 58

grijskijker

Galdiano

Wat speelde bakker slecht. Die is zijn basis plaats volgende week kwijt aan van der Streek, wat een dreiging vooruit! Ipv alles achteruit en passes over 3 meter die niet aankomen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

YellowBlue

Citaat van: Galdiano op september 14, 2014, 17:23:07
Wat speelde bakker slecht. Die is zijn basis plaats volgende week kwijt aan van der Streek, wat een dreiging vooruit! Ipv alles achteruit en passes over 3 meter die niet aankomen.

Van der Streek is een 10, dus concurrent van Rusnak.
De nieuwe pool is de concurrent van Bakker.