Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Andrejs Ciganiks

Gestart door Collingwood, juni 08, 2018, 16:03:32

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Lets international. Niveau Gibraltar daar zeker.. jonge jonge.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op maart 29, 2019, 22:56:06
Lets international. Niveau Gibraltar daar zeker.. jonge jonge.

Met 9 goede spelers om zich heen, zou hij wel wat meehobbelen denk ik. Maar met 5-6-7 gelijkwaardige spelers is het helemaal niks..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Josli

Eindelijk weer eens op de positie waar hij hoort te staan. Direct zijn beste wedstrijd in Cambuurshirt. Zit een goede kop op. Ik zou er toch nog eens serieus over nadenken als ik Foeke was...

De Gast

Serieus? Eén goede wedstrijd tegen een niveautje Tweede Klasse en we moeten misschien toch maar verlengen?

Bankzitter

Ciganiks, Maulun,Mbende en Sambissa ontlopen elkaar niet zoveel qua kwaliteit, allemaal prima spelers in de breedte, maar je moet ze niet allemaal in de basis zetten.

Sambissa heeft geluk dat 'ie Schilder naast zich had en Kippersluis/Mathieu ervoor. Geen concurrentie van v Koesveld, dan kom je wel aan het aantal wedstijden en dus de optie (wel terrecht overigens).
Maulun is de enige creatieve speler na vertrek Mathieu en heeft de mazzel dat de TS het erg in hem zit zitten. Optie ook gelicht op basis van aantal wedstrijden.

Mbende, prima stand in geweest voor Steenvoorden, maar komt als stand-in natuurlijk net niet aan genoeg wedstrijden om die optie te lichten. Zou ik er toch gewoon bijhouden , aangezien we nog niks in het centrum hebben. (Vind maar een betere...)
Ciganiks, heeft de pech dat er nooit een vast middenveld heeft gestaan. Ook nog al eens weg met een interland. Te weinig laten zien,maar welke middenvelder wel... . (Persoonlijk had ik Ciganiks gehouden en Maulun laten gaan, meer gif. Maar zo zaten de contracten dus niet in elkaar).

denistel

mutte scorende middenvelders bij  |:)

SCC

Handelingssnelheid valt me tegen.
Maulun moet ook nog bedenken wat hij gaat doen, zodra hij de bal heeft. Speelt zelden in eenmaal een pass (vooruit).

justremco

22 year old Latvian NT midfielder Andrejs Cigaņiks is joining Latvian Virslīga side FK RFS, last season he played for Dutch Cambuur SC where he scored 2 goals in 33 games.

Big signing for RFS. https://twitter.com/LV_futbols/status/1142720322430545921

denistel

vond het vlees nog vis veel lopen weinig effect

WZCCL

Bracht wel de nodige felheid, maar voetballend onvoldoende