Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Andrejs Ciganiks

Gestart door Collingwood, juni 08, 2018, 16:03:32

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

SC CAMBUUR VERSTERKT ZICH MET ANDREJS CIGANIKS

Vanaf komend seizoen is Andrejs Ciganiks te bewonderen in het shirt van SC Cambuur. De Letse middenvelder tekent voor één seizoen, met een optie voor nog een seizoen. De speler moet nog wel medisch worden gekeurd.

De 21-jarige Ciganiks kwam het afgelopen seizoen uit voor het tweede elftal van FC Schalke 04. Daarvoor speelde de linkspoot onder andere bij Viktoria Köln en Bayer Leverkusen. Daarnaast vertegenwoordigde hij zijn land in nagenoeg alle jeugdselecties.

Technisch Manager Foeke Booy is zeer content met de komst van de jonge middenvelder: "Andrejs is een ambitieuze en dynamische teamspeler die zowel op het middenveld als links aanvallend kan spelen. Hij is bij ons op proef geweest en is bekeken tijdens een wedstrijd van Schalke 04 II, waarin hij 2x scoorde. Beide keren heeft hij een positieve indruk op ons achtergelaten en hij krijgt hier de kans om vervolgstappen te maken."

Welkom bij onze mooie club en veel succes Andrejs!

http://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-versterkt-zich-andrejs-ciganiks/
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Welkom!  |:)

Iemand die zo ver komt in de befaamde jeugdopleidingen van Leverkusen en Schalke lijkt me in principe een interessante speler voor Cambuur, ik ben dus weer benieuwd. Wel zullen er nog altijd twee directe versterkingen voor het middenveld bij moeten komen.

justremco

Welkom! Maak er wat van bij onze club!

En idd, zijn tot nu toe wel allemaal gokjes. Als je echt iets wil zullen er op het middenveld en voorin minimaal 2 echte onomstreden basisspelers bij

Collingwood

Citaat van: justremco op juni 08, 2018, 16:21:48
Welkom! Maak er wat van bij onze club!

En idd, zijn tot nu toe wel allemaal gokjes. Als je echt iets wil zullen er op het middenveld en voorin minimaal 2 echte onomstreden basisspelers bij

Ervan uitgaande dat ze alle posities dubbel willen bezetten is er nog ruimte voor twee middenvelders. Voorin zullen dan wel minimaal twee moeten vertrekken (het meest logisch lijkt Daniels en Van Kippersluis).

Tanjajeah

Citaat van: Collingwood op juni 08, 2018, 16:30:53
Ervan uitgaande dat ze alle posities dubbel willen bezetten is er nog ruimte voor twee middenvelders. Voorin zullen dan wel minimaal twee moeten vertrekken (het meest logisch lijkt Daniels en Van Kippersluis).

Ik hoop dat dat lukt, maar vrees dat met name van Kippersluis een (voor Jupiler League begrippen) een heel goed contract heeft bij Cambuur. Ook al omdat er een transfersom voor hem betaald is. Dus dat wordt nog lastig genoeg.

Tanjajeah

Technisch Manager Foeke Booy is zeer content met de komst van de jonge middenvelder: "Andrejs is een ambitieuze en dynamische teamspeler die zowel op het middenveld als links aanvallend kan spelen. Hij is bij ons op proef geweest en is bekeken tijdens een wedstrijd van Schalke 04 II, waarin hij 2x scoorde. Beide keren heeft hij een positieve indruk op ons achtergelaten en hij krijgt hier de kans om vervolgstappen te maken."

Beoordeeld op basis van een wedstrijd en een paar trainingen?

ChantiSCC

https://www.youtube.com/watch?v=mDE0ti7t-NU

als ie ze zo maakt mij ons hoor je niemand meer hoor

carlo de leeuw

Cambuur Groningen

Citaat van: ChantiSCC op juni 08, 2018, 17:15:01
https://www.youtube.com/watch?v=mDE0ti7t-NU

als ie ze zo maakt mij ons hoor je niemand meer hoor
Niet eens in de kruising... wat een prutser :-)

Nee hoor, Welkom Andrejs  (en geen grappen over die laatste 4 letters, ik voel m al aankomen.....Giganiks). Maak ons gek jongen!

justremco

Citaat van: Tanjajeah op juni 08, 2018, 17:02:08

Beoordeeld op basis van een wedstrijd en een paar trainingen?

Vroeger was t vaak op basis van wat videobeelden, dus dan lijkt dit me al beter

speculeter

Citaat van: Cambuur Groningen op juni 08, 2018, 17:20:25
Niet eens in de kruising... wat een prutser :-)

Nee hoor, Welkom Andrejs  (en geen grappen over die laatste 4 letters, ik voel m al aankomen.....Giganiks). Maak ons gek jongen!
als die Foeke eerst al iemand haalt die Bende heet en nu iemand die niks heet hou ik mijn hart vast :_schater

Hendrikscc

Welkom! Ben benieuwd naar jouw kwaliteiten  :thumbsup

denistel

weer een jonge speler waar op zich niks mee is trouwens alleen zal er nog wel iemand bij moeten die
die jonge knapen aan stuurt anders wordt het allemaal heel lastig.

Bankzitter

Welkom en succes. Het klinkt als eeen type Rusnak/Ritzmaier maar dan op eerste divisie niveau.

Op zich niks mis mee alleen is er nog geen ervaren speler gehaald en die zijn hard nodig in deze selectie. Anders wordt het een heel wisselvalig seizoen.