Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Andrejs Ciganiks

Gestart door Collingwood, juni 08, 2018, 16:03:32

Vorige topic - Volgende topic

kapseltje

Heb het idee dat deze jonge nog wel eens positief kan gaan verrassen, tenminste als je dat na 100 min kan zeggen...

Collingwood

Is opgeroepen voor het nationale team van Letland. Het hoogste, geen jeugdteam dus! Mist hierdoor wel de wedstrijd tegen Sparta.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op oktober 04, 2018, 13:38:47
Is opgeroepen voor het nationale team van Letland. Het hoogste, geen jeugdteam dus! Mist hierdoor wel de wedstrijd tegen Sparta.
hebben we nog mazzel want Sparta mist 5 spelers in dat interlandweekend

AL

Wat een waardeloze voetballer is dit zeg!!
Kan met de bal helemaal niets.

De Gast

Klopt.. had beter Kenhelemaalniks kunnen heten.

PePe

Josli

Maar hij is wel ongeveer de enige met wat pit in zijn donder. In een dienende rol kan dit een prima speler zijn.

denistel

loopt veel te veel met de bal en het loopt meestal op niks uit

speculeter

Verliest wel heel veel de bal.
Moet het veel simpeler houden volgens mij.

Collingwood

Totaal niet mee eens. Ze moeten hem alleen niet weer op de buiten zetten, het is gewoon een middenvelder. Daar heeft hij ook een paar prima wedstrijden gespeeld, op de buiten lijkt hij niet te weten wat hij moet doen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Net als Maulun verkeerd gescout als buitenste middenvelder.

Maulun of Ciganiks zouden wel overeind blijven als 3e middenvelder met 2 sterke, ervaren middenvelders ernaast. Maar er kan geen geen stabiel middenveld gemaakt worden met alleen dat soort spelers, zeker niet als ze ook nog niet op hun beste positie staan.

De Gast

Ik heb ze nog nooit een goede wedstrijd zien voetballen.. laat staan dat ik weet wat hun beste positie is. Ze blinken nooit uit, zijn nooit gevaarlijk. Zit geen kop op, geen fysiek. Stop gewoon met dit soort jongens. Booy heeft ze wellicht ook nooit zien voetballen.. net zoals Kenny Teijsse. Als je dat binnen haalt ben je al niet meer serieus te nemen.

grijskijker

Citaat van: De Gast op februari 25, 2019, 08:40:48
Ik heb ze nog nooit een goede wedstrijd zien voetballen.. laat staan dat ik weet wat hun beste positie is. Ze blinken nooit uit, zijn nooit gevaarlijk. Zit geen kop op, geen fysiek. Stop gewoon met dit soort jongens. Booy heeft ze wellicht ook nooit zien voetballen.. net zoals Kenny Teijsse.Als je dat binnen haalt ben je al niet meer  serieus te nemen.
Iemand die denkt dat Kip nog bij de selectie zit wel?

De Gast

Kippersluis bedoel je wellicht..

grijskijker

Citaat van: De Gast op februari 25, 2019, 09:42:21
Kippersluis bedoel je wellicht..
Jij had het echt over Kip en die zit alweer een aantal maanden bij Almere op de bank..