Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Andrejs Ciganiks

Gestart door Collingwood, juni 08, 2018, 16:03:32

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Kip was afkorting voor Kippersluis.. niet handig wellicht want een aantal raakten er van overstuur. Dus ga verder.. ben je het er mee eens of niet?

denistel

Citaat van: Collingwood op februari 24, 2019, 22:52:10
Totaal niet mee eens. Ze moeten hem alleen niet weer op de buiten zetten, het is gewoon een middenvelder. Daar heeft hij ook een paar prima wedstrijden gespeeld, op de buiten lijkt hij niet te weten wat hij moet doen.

prima wedstrijden?? voor mij is het allemaal middelmaat wat ik zie behalve mous dan

Josli

Hij heeft een paar keer prima gespeeld op 6. Dan kan hij in de duels komen, en daar ligt zijn kracht.
Iedereen heeft het trouwens maar telkens over het middenveld. Maar ik vind dat het grootste probleem voorin zit. We hebben maar eentje met een beetje dreiging, en die is volledig rendementsloos. Een houten Klaas met tatoeages, Een trage versie van Daniels en dat is het. Verder helemaal niemand op de bank ook, met ook maar een beetje dreiging.

Collingwood

Citaat van: Josli op februari 26, 2019, 21:46:12
Hij heeft een paar keer prima gespeeld op 6. Dan kan hij in de duels komen, en daar ligt zijn kracht.

Vind ik dus ook, bovendien aan de bal niet slecht en veel vooruit spelend. Eén van de weinigen die ik voor volgend seizoen (voor de breedte) zou behouden. Maar ieder zijn mening uiteraard.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Maar ff een vraag aan jullie waarom zien jullie dit wel en onze trainer niet is Hake blind of zu.

Josli

Tja... Ik zou niet durven zeggen dat ik er meer verstand van heb dan Hake.
Maar ik denk wel dat als het niet goed gaat, je terug moet naar de basis. Simpel houden. 4-3-3. Spelers op de plaats waar ze het best renderen. En dan snap ik er helemaal niets van dat Ciganiks als een soort verkapte linksbuiten staat. Waarom dan niet gewoon Bangura op links. Of voor mijn part iemand uit Jong.

Ook zou ik alleen maar trainen op automatismen. Bij voorzetten, iemand eerste paal, iemand tweede paal en 1 op de 16. Dat is zo makkelijk te trainen. Maar bij ons doet iedereen maar wat. Dat kan ik gewoon niet begrijpen.

speculeter

Automatismen....dat is iets wat we hele seizoen nog niet hebben gezien.
Twee man voorin houden bij een corner zou zoiets kunnen zijn.
Doen ze dus nooit..waarom niet?

Josli

Tja... Dat zijn keuzes.
Nog zoiets. Tegen Dordt zie je dat Hendriks telkens de bal gaat halen rond de middellijn. Dat is op zich logisch. Maar als hij hem dan vervolgens krijgt, en zichzelf vrij maakt, staat iedereen achter de bal.
Resultaat: Hendriks moet terug, of begint aan een kansloze passeeractie. De aanval is weg en we lopen weer achter de feiten aan.

Dan moet een Conraad toch direct in beweging zijn, zodat we kunnen doorvoetballen. Eigenlijk moet hij al lopen als Hendriks inzakt. Maar hij doet niks. Ze zouden eigenlijk oeverloos dit soort dingen moeten trainen en beelden kijken van teams die dat wel beheersen.

denistel

natuurlijk zou dat moeten maar denk nog steeds dat ze zo veel opdrachten mee krijgen
dat ze de simpelste dingen van het voetbal vergeten.

sunderland

Citaat van: Josli op februari 27, 2019, 23:12:44
Tja... Dat zijn keuzes.
Nog zoiets. Tegen Dordt zie je dat Hendriks telkens de bal gaat halen rond de middellijn. Dat is op zich logisch. Maar als hij hem dan vervolgens krijgt, en zichzelf vrij maakt, staat iedereen achter de bal.
Resultaat: Hendriks moet terug, of begint aan een kansloze passeeractie. De aanval is weg en we lopen weer achter de feiten aan.

Dan moet een Conraad toch direct in beweging zijn, zodat we kunnen doorvoetballen. Eigenlijk moet hij al lopen als Hendriks inzakt. Maar hij doet niks. Ze zouden eigenlijk oeverloos dit soort dingen moeten trainen en beelden kijken van teams die dat wel beheersen.
josli dit klopt exact.Die sloege snapt dat niet en de trainer waarschijnlijk ook niet want hij doet er niks aan. Tegen ik meende egels won Robertha veel kopduels maar de rest stond mooi te snurken. Niet te geloven

Collingwood

Weer opgeroepen voor Letland, dus ontbreekt tegen Volendam.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Collingwood op maart 17, 2019, 17:54:21
Weer opgeroepen voor Letland, dus ontbreekt tegen Volendam.

zit toch altijd op de bank dus zal weinig veranderen.

Galdiano

Citaat van: denistel op maart 17, 2019, 20:58:50
zit toch altijd op de bank dus zal weinig veranderen.
Drijft zijn prijs alleen maar op als International.
Zijn contract zal wel verlengd worden, en zal komende zomer wel verkocht gaan worden.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Citaat van: Galdiano op maart 18, 2019, 07:16:42
Drijft zijn prijs alleen maar op als International.
Zijn contract zal wel verlengd worden, en zal komende zomer wel verkocht gaan worden.  :thumbsup

:_schater grapje neem ik aan? Dat ze gaan verlengen is al twijfelachtig, maar verlengen én verkopen?  Wat mij betreft transfervrij de deur uit.

Galdiano

Citaat van: michello op maart 18, 2019, 08:04:00
:_schater grapje neem ik aan? Dat ze gaan verlengen is al twijfelachtig, maar verlengen én verkopen?  Wat mij betreft transfervrij de deur uit.

Ligt toch goed op de markt schijnt, zelfs in winter was lichte intresse.
We hebben ze in het verleden wel vaker gezien, dat spelers met contract overgenomen werden die hier niet of nauwelijks presteerden.
Ozturk, Casal etc...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets