Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Cambuur-den Bosch.

Gestart door speculeter, april 20, 2019, 19:38:49

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2019, 09:10:16
Dat het een lastige jongen zou zijn.
Is het totaal niet ,eigenzinnig of overtuigd van eigen kunnen dat wel...

Bankzitter

Dan is het dus het type dat we zoeken. Vd heide had een heel verhaal over de buitenspelers in de voorbeschouwing... gewoon blijven proberen te passeren, kop niet laten hangen als het een keer niet lukt, blijven gaan. En als het een wedstrijd alles mislukt (zoals bij Korte tegen DB) dan de volgende keer weer  een nieuwe kans. Antonia is wel zo'n speler die de actie blijft zoeken in een lastige wedstrijd en dat is wat de trainers graag willen.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2019, 09:33:25
Dan is het dus het type dat we zoeken. Vd heide had een heel verhaal over de buitenspelers in de voorbeschouwing... gewoon blijven proberen te passeren, kop niet laten hangen als het een keer niet lukt, blijven gaan. En als het een wedstrijd alles mislukt (zoals bij Korte tegen DB) dan de volgende keer weer  een nieuwe kans. Antonia is wel zo'n speler die de actie blijft zoeken in een lastige wedstrijd en dat is wat de trainers graag willen.
:thumbsup

sunderland

Kom maar op met Antonia. Zou een absolute meerwaarde zijn. Past exact in ons systeem.

denistel

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2019, 09:10:16
Dat het een lastige jongen zou zijn.

voor de tegensander wel ja

wiekie1969

Gaat erom of ie van toegevoegde waarde is. Henkie en Sandor redden zich er wel met.

De Gast

Citaat van: sunderland op september 01, 2019, 11:58:05
Kom maar op met Antonia. Zou een absolute meerwaarde zijn. Past exact in ons systeem.

Wat presteert die jongen nu nog dan? Heeft zn top toch allang gehad..

zeewolde

Citaat van: De Gast op september 01, 2019, 17:56:22
Hoeveel onzin kun jij verkondigen?  Schrijven we dan iedereen van 26 jaar en ouder af?

Zijn beste jaren moeten nog komen

grijskijker

Waar baseer jij dat op?

grijskijker

Citaat van: zeewolde op september 01, 2019, 18:27:37
Hoeveel onzin kun jij verkondigen?  Schrijven we dan iedereen van 26 jaar en ouder af?

Lees zijn berichten terug, alles is negatief(zacht uitgedrukt)...

De Gast

Misschien kritisch.. dat is wat anders. Maar dat snap jij vast niet.

Citaat van: zeewolde op september 01, 2019, 18:27:37

Hij wordt dit jaar 29. Even wat beter je huiswerk doen. Ik kijk naar z'n voetbalcarriere en daar wordt je niet echt warm van. Plus dat hij met heibel bij Groningen is weggegaan..

grijskijker

Citaat van: De Gast op september 01, 2019, 20:09:43
Misschien kritisch.. dat is wat anders. Maar dat snap jij vast niet.

Hij wordt dit jaar 29. Even wat beter je huiswerk doen. Ik kijk naar z'n voetbalcarriere en daar wordt je niet echt warm van. Plus dat hij met heibel bij Groningen is weggegaan..
Over wijsneus gesproken..jij word alleen maar warm van jezelf...en je aanhoudende gezeik/gezeur/aandachttrekkerij...

De Gast

Ok, ik zal niet te ver meegaan in dit niveau maar even een laatste ding hierover: aan jouw bijdragen te zien ga jij helemaal niet naar wedstrijden. Dus houdt je nu gewoon maar lekker rustig dan..

grijskijker

Citaat van: De Gast op september 01, 2019, 20:43:48
Ok, ik zal niet te ver meegaan in dit niveau maar even een laatste ding hierover: aan jouw bijdragen te zien ga jij helemaal niet naar wedstrijden. Dus houdt je nu gewoon maar lekker rustig dan..
Zeker wel thuis en uit en trainingen af en toe.. En wie ben jij om te zeggen dat ik me rustig moet houden? Je hebt wel een hele grote mond als gast zijnde...

sunderland

we weten hier allemaal wel dat jij er weinig verstand van hebt. Soms probeer je hier ook iets zinnigs te zeggen waaruit vaak blijkt dat je er geen hout van snapt