Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Voorbereiding 2019/2020

Gestart door Collingwood, mei 23, 2019, 12:40:54

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op juli 12, 2019, 20:45:55
Het is een begin maar vooralsnog is het nog wel heel licht allemaal.

Al jaren hebben wij een team met 11 ideale schoonzonen. De laatste keer dat we een schoft in het team hadden was 2013 en werden we kampioen. (Rose)

Schouten opzich prima en degelijk, maar als ik de gele en rode kaarten zie, kleumt ie er gewoon weinig in.

Nu ik dit typ herriner ik me Smeets, werd als te zwaar en als lastig gezien. Te zwaar kan ik beamen maar lastig? Kijk waar hij nu staat. Henk en Sandor hadden hem absoluut aan de praat gekregen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Vorig jaar nog Mathieu. Met een stukje people management had daar veel meer ingezeten.

justremco

Citaat van: Galdiano op juli 13, 2019, 08:11:41
Al jaren hebben wij een team met 11 ideale schoonzonen. De laatste keer dat we een schoft in het team hadden was 2013 en werden we kampioen. (Rose)

Schouten opzich prima en degelijk, maar als ik de gele en rode kaarten zie, kleumt ie er gewoon weinig in.

Nu ik dit typ herriner ik me Smeets, werd als te zwaar en als lastig gezien. Te zwaar kan ik beamen maar lastig? Kijk waar hij nu staat. Henk en Sandor hadden hem absoluut aan de praat gekregen.

Jij associeert erin kleunen met gele en rode kaarten? Ik associeer veel gele en rode kaarten vaak met schoppen en slecht inzicht/timen. Wil niet meteen roepen dat Schouten een top aanwinst is want daarvoor heb ik m nog wat te weinig aan het werk gezien, maar hij lijkt me juist niet zoveel kaarten te pakken omdat ie rustig blijft en z'n inzicht/positie kiezen me prima lijkt.

AL

Vond vooral het voetballende gedeelte erg tegenvallen.
Met name Jacobs viel mij erg tegen. Veel balverlies en erg wild.
Hoedemakers ziet het wel maar handelingssnelheid moet omhoog.

Maulun en Paulussen zijn de enige 2 echte voetballers die ik tot nu toe kan ontdekken in de selectie.

Voorin moeten echt 2 vleugelaanvallers bij.
Kallon was veruit de gevaarlijkste speler voorin maar we weten ook dat zijn rendement erg laag is.

Muhren hopen dat hij echt beter gaat worden, want zoals hij gisteren speelde zie ik liever Robertha op 9.

Schouten positief verrast.

Keeper
CV
6
Rechtsbuiten
Linksbuiten

Bij Harkema vond ik die kleine blonde op rechtsback een prima indruk maken.

Galdiano

Citaat van: justremco op juli 13, 2019, 08:43:14
Jij associeert erin kleunen met gele en rode kaarten? Ik associeer veel gele en rode kaarten vaak met schoppen en slecht inzicht/timen. Wil niet meteen roepen dat Schouten een top aanwinst is want daarvoor heb ik m nog wat te weinig aan het werk gezien, maar hij lijkt me juist niet zoveel kaarten te pakken omdat ie rustig blijft en z'n inzicht/positie kiezen me prima lijkt.

Ja af en toe mag je best eens een beste schop uitdelen.
Spelers als Rose, en. Makrini deden dat nog wel eens evenals Bakens.

Daarom hou ik ook van spelers ala vd Berg en een Ramos.
Over mijn lijk mentaliteit!

Berhalter kon er vroeger ook wel wat van!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Muhren vond ik gisteren niet opvallend, hij heeft ook een tijdje niet gespeeld. Ik denk dat deze jongen vlieguren moet maken om op niveau te komen.

Een zorg die ik ook uitspreek zijn onze buitens. Kallon 0 rendement. Robertha doet zijn best maar die heeft, zo lijkt het, geen vertrouwen. Middenveld mag nog wel wat bij met al die jonge gasten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Het grappige is dan wel dat er nu een samenvatting beschikbaar is van gisteravond en daarin komt eigenlijk alle gevaar weg bij Kallon

AL

Citaat van: speculeter op juli 13, 2019, 10:20:29
Het grappige is dan wel dat er nu een samenvatting beschikbaar is van gisteravond en daarin komt eigenlijk alle gevaar weg bij Kallon

Klopt ook wel hoor.
Al het gevaar kwam bij hem vandaan.
Alleen rendement is te laag bij hem.

Collingwood

Laten we nou niet weer te grote conclusies trekken op basis van oefenwedstrijden tegen amateurs.

Gisteren was het ongetwijfeld slecht, daar zal ik niets van zeggen. Hoor dat van iedereen en was er zelf niet bij. Maar wat dat zegt over de rest van het seizoen is wel de vraag. Zoals Henk al zei hebben ze een zware week op Ameland gehad, op sommige aspecten is nog helemaal niet getraind (bv. druk zetten zei Henk), Harkema speelt heel anders tegen Cambuur dan profclubs, etc. Bovendien kunnen bepaalde spelers natuurlijk gewoon eens een mindere dag hebben of nog wedstrijdritme missen.

Wat mij betreft gewoon vasthouden aan het plan dat er was en niet wijzigen op basis van één wedstrijd. Dat zou volgens mij betekenen een doelman (Stevens?), 6 en buitenspeler erbij voor de basis, een centrale verdediger en nog een buitenspeler voor de concurrentie, en een back voor de breedte. Dan eventueel in de laatste weken van de transfermarkt nog azen op een buitenkans aanvallend op het middenveld.

Daarnaast is het te hopen dat er nog wel een tegenstander bij komt voor volgende week. Anders spelen we in de voorbereiding alleen nog tegen Jong Ajax en Volendam...
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: 666 op juli 13, 2019, 10:04:26
Muhren vond ik gisteren niet opvallend, hij heeft ook een tijdje niet gespeeld. Ik denk dat deze jongen vlieguren moet maken om op niveau te komen.

Een zorg die ik ook uitspreek zijn onze buitens. Kallon 0 rendement. Robertha doet zijn best maar die heeft, zo lijkt het, geen vertrouwen. Middenveld mag nog wel wat bij met al die jonge gasten.
muhren heeft gewoon geen zin in die oefen weds denk ik. Ik had er vroeger ook nooit zin in. Van die weds van niks

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op juli 13, 2019, 11:04:41
muhren heeft gewoon geen zin in die oefen weds denk ik. Ik had er vroeger ook nooit zin in. Van die weds van niks

En dat trok je feilloos door in de competitie  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

DayDreamer

Murhen krijgt toch ook geen fatsoenlijk bal, 1x alleen voor de keeper en mist, dat kan gebeuren, maar er komt niet een fatsoenlijke bal van de middenvelders of buitenspelers, een middenveld met Maulun-Hoedemakers-Jacobs is veel te licht, daar moet echt wat bij. Kallon veel gevaar maar 0 rendement, Robertha op de buiten is ook niks, en van mij mag Paulissen toch echt wel wat beter, maar daar zit wel voetbal in. Ik heb 3 van de 4 wedstrijden gezien en het is gewoon erg matig, klaar. Verdediging en keepers zijn amper getest in deze wedstrijden, dus valt nog weinig van te zeggen, van der Kaap is denk ik wel een goede back up, Schouten, tsja eerst maar eens een paar serieuze tegenstanders.

Volgens mij zijn er echt nog wel 1 of 2 wedstrijden achter "gesloten" deuren gepland.

Bankzitter

Citaat van: DayDreamer op juli 13, 2019, 12:11:36
een middenveld met Maulun-Hoedemakers-Jacobs is veel te licht

Daar ben ik ook bang voor.. ook al omdat Akoy en Bouman ook totaal geen ervaring hebben.
Je kunt natuurlijk wat gaan schuiven spelers (Paulissen op 10) maar dan dan verzwak je de voorhoede weer.
Er moet nog wel wat gebeuren, maar net als vorig seizoen hoor ik de TD/TS niet zeggen dat ze op zoek zijn naar een ervaren middenvelder. Dus ik ben er niet gerust op.

wiekie1969

Jip en Janneke selectie hewwe we. Met deze selectie wudde we 15e. Weet niet wat voor clown de oefenwedstrijden heeft geregeld, maar dit zegt ook alles over de huidige staat vd club. Armoe troef!!!!!!!

justremco

Citaat van: Bankzitter op juli 13, 2019, 12:21:04
Daar ben ik ook bang voor.. ook al omdat Akoy en Bouman ook totaal geen ervaring hebben.
Je kunt natuurlijk wat gaan schuiven spelers (Paulissen op 10) maar dan dan verzwak je de voorhoede weer.
Er moet nog wel wat gebeuren, maar net als vorig seizoen hoor ik de TD/TS niet zeggen dat ze op zoek zijn naar een ervaren middenvelder. Dus ik ben er niet gerust op.

Daar zijn ze echt wel naar op zoek hoor, maak je geen zorgen