Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Voorbereiding 2019/2020

Gestart door Collingwood, mei 23, 2019, 12:40:54

Vorige topic - Volgende topic

Josli

Gisteren voor het eerst geweest. De 2 jongens van Groningen bevielen mij prima. Vd Kaap was de beste man van het veld. Goed in de passing, goed in de duels en heel gevaarlijk bij spelhervattingen. Bouman viel echt heel goed in. Constant in beweging en goede voorzetten.
Daarentegen speelde de beide jongens van AZ erg matig. Hoedemakers grossierde in foute passes en Jacobs speelde erg onrustig en had veel balverlies. Verder was het vooral een heel nietszeggend potje in de voorbereiding.

Naastismis

Alleen wedstrijdjes tegen amateurs  is dan moeilijk in te schatten waar je dan staat, Volgende wedstrijd Jong Ajax je weet niet wat voor spelers hun opstellen dag later is Ajax-Psv. Dus misschien 1 serieuze oefenwedstrijd tegen Volendam een week voor de start van de competitie.Dan weet je pas waar je staat een beetje laat lijkt me.

Bankzitter

Zelfs dan is het gevaarlijk conclusies te trekken... vorig jaar ging het boven verwachting in  de voorbereiding en is de hand uiteindelijk op de knip gehouden. De puinhoop is daarvan is nu nog niet opgeruimd (we zijn aardig op weg met de selectie maar nog verre van compleet).

denistel

het zal allemaal nog veel beter moeten en uitslagen zeggen mij niet zo
veel je moet vaste dingen in slijpen en zien waar de spelers het best tot
hun recht komen.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op juli 14, 2019, 22:39:39
het zal allemaal nog veel beter moeten en uitslagen zeggen mij niet zo
veel je moet vaste dingen in slijpen en zien waar de spelers het best tot
hun recht komen.

Dat er dingen misgaan rot me niks net zomin als uitslagen. Gaat mij om de spelopvatting. We spelen eindelijk weer om te winnen. Dat is de afgelopen jaren weleens anders geweest.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: poelie-lwd op juli 15, 2019, 06:57:08
Dat er dingen misgaan rot me niks net zomin als uitslagen. Gaat mij om de spelopvatting. We spelen eindelijk weer om te winnen. Dat is de afgelopen jaren weleens anders geweest.

Ik kan mij inderdaad de oefenwedstrijden tegen de amateurs van vorig jaar nog herinneren. De bus parkeren en hopen op een counter. Drama!

Collingwood

Vrijdag misschien een besloten oefenwedstrijd, als ik het weekschema op de site zo bekijk...
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op juli 15, 2019, 12:50:19
Vrijdag misschien een besloten oefenwedstrijd, als ik het weekschema op de site zo bekijk...

Als ze maar even een samenvatting of livestream regelen ;)

justremco

hobbes

Citaat van: justremco op juli 19, 2019, 13:30:58
https://www.omropfryslan.nl/nieuws/896713-geheime-oefenwedstrijd-cambuur-tegen-pec-zwolle

Dikke schande dat het allemaal weer zo geheimzinnig moet

Het is blijkbaar niet mogelijk om gewoon een oefenwedstrijdje te spelen.

justremco

Citaat van: hobbes op juli 19, 2019, 13:39:16
Het is blijkbaar niet mogelijk om gewoon een oefenwedstrijdje te spelen.

Maar zeg dat dan gewoon ipv geheimzinnig te doen over een zogenaamde teamactiviteit  :zucht

Collingwood

Gelukkig wel een extra oefenwedstrijd op niveau, jammer dat het zo moet.

hobbes

Citaat van: justremco op juli 19, 2019, 13:42:46
Maar zeg dat dan gewoon ipv geheimzinnig te doen over een zogenaamde teamactiviteit  :zucht

Waarschijnlijk om te voorkomen dat supporters alsnog die kant opgaan.

justremco

Citaat van: hobbes op juli 19, 2019, 13:55:10

Waarschijnlijk om te voorkomen dat supporters alsnog die kant opgaan.

Iedereen snapt het heus wel dat ze er dan geen tegenstander bij kunnen zetten, maar nu doen ze gewoon alsof we een stelletje onnozelen zijn

Collingwood

Inmiddels 4-1 achter, hoewel we volgens het aanwezige journaille best redelijk spelen (zeker het eerste halfuur) en ook de nodige kansen hebben gehad. Mühren heeft trouwens gescoord.

Kallon zit overigens ook geblesseerd op de tribune. De selectie is wel erg smal nu.