Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Geweldig nieuws! Heb echt het idee (maar goed, ben geen kenner) dat Bangura door kan groeien naar eredivisieniveau op de linksback. Blij om te zien dat dat (hopelijk) bij ons gaat gebeuren.
Overigens een fantastische zet om op de linksback te focussen i.p.v. de linksvóór. Ik denk dat z'n kwaliteiten hier een stuk beter tot hun recht komen.

Galdiano

Bangura is een meer dan prima speler.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Heel knap wat ie hier heeft gedaan, zelf gedaan. Van houtenklaas naar gewoon prima speler. Fysiek en ook tactisch/technisch echt goed. Weet precies wat ie wel en niet kan  |:)

Bankzitter

En het is een harde (net als Schmidt). Spaart zichzelf niet in de duels. Daar hebben veel tegenstanders een hekel aan.
Mooi dat 'ie blijft. Kramer en Schmidt mogen van mij ook wel blijven. Dan heb je al 3 opties op linksback en kun je in alle rust een vervanger voor Sambissa gaan zoeken.

el haj

Gasgeve

Marketing afdeling van Cambuur levert leuke dingen af laatste tijd. Goed bezig :)

Tanjajeah

Wordt bijna per wedstrijd beter, vond ´m vanavond ook weer heel sterk spelen, zo onverzettelijk. Staat zn plaats dit seizoen niet meer af.

Bankzitter

Hij had samen met Doke Smchidt een heel belangrijke rol met de 2 CV's zou diep op de helft van de tegenstander.
Beiden hebben sober gespeeld zonder balverlies, duels gewonnen door goed te staan en hard maar fair verdedigen in de persoonlijke duels.

Je moet er niet aan denken dat Eindhoven er een keer succesvol was uitgecounterd. Onopvallende maar sterke pot van beide heren om dat te voorkomen.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op maart 23, 2021, 07:35:57
Hij had samen met Doke Smchidt een heel belangrijke rol met de 2 CV's zou diep op de helft van de tegenstander.
Beiden hebben sober gespeeld zonder balverlies, duels gewonnen door goed te staan en hard maar fair verdedigen in de persoonlijke duels.

Je moet er niet aan denken dat Eindhoven er een keer succesvol was uitgecounterd. Onopvallende maar sterke pot van beide heren om dat te voorkomen.
goed gezegd, vond onze backs gister de besten

Specuveter

Wat was jij goed gisteren?

wiekie1969

Klasse pot weer kerel.  _O_

denistel

de ontdekking van dit seizoen wat mij betreft

Collingwood

Voor mij ook, samen met de revival van Paulissen en in mindere mate Korte (die is nu toch weer wat weggezakt).
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Jonhuh Jonguh top hoor

Noordcambuur