Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
31 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Stanley op augustus 30, 2023, 18:45:53
Beetje kort door de bocht. Utrecht wilde Hoedmaker als kassakoopje, Cambuur wilde hem behouden om degradatie te voorkomen. Met de kennis van nu
is er gegokt en verloren.

Yep, en zo vele meer
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Beetje kort door de bocht. Utrecht wilde Hoedmaker als kassakoopje, Cambuur wilde hem behouden om degradatie te voorkomen. Met de kennis van nu

Zie m?n post daarvoor. Er zijn best argumenten om spelers te behouden, maar ook zeker om ze te verkopen. Nu verkopen we helemaal niks wat bij ons aan de bovenkant zit, dat kan echt niet zo blijven. Dat je Hoedemakers en Kallon houdt prima. Maar Bangura niet lat gaan voor 750K terwijl je nog tijd hebt om een vervanger te halen en je bent gedegradeerd is echt een fout mi.

papier

Citaat van: Destroyer op augustus 30, 2023, 18:47:41
Yep, en zo vele meer

En zo gaan we nooit spelers verkopen. Terwijl we ons we als club in de markt zetten als een waar je als speler kan groeien en een stap kan maken (luister Reijnen in hertenkamp maar). Prima maar als wij daar niet aan verdienen wat zijn we dan? Een filantropische instelling?

Destroyer

Citaat van: papier op augustus 30, 2023, 19:00:51
En zo gaan we nooit spelers verkopen. Terwijl we ons we als club in de markt zetten als een waar je als speler kan groeien en een stap kan maken (luister Reijnen in hertenkamp maar). Prima maar als wij daar niet aan verdienen wat zijn we dan? Een filantropische instelling?

Een slechte verkoper
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Robinho

Gewoon een stel amateurs.  kan er echt niets anders van maken. Altijd die praaatjes dat als hpij blijft anderen beter maakt en zo gaat het maar door. Is gewoon verbloemen van eigen onkunde

moodygrunn

Datzelfde argument gaat ook in het geval van Bangura niet op. Hem behouden is geen garantie op playoffs (of wat de doelstelling ook maar is), net zo min als dat de verkoop van Bangura ervoor zorgt dat we de doelstelling w?l zouden behalen. Het enige wat je nu niet bereikt is dat je een imago opbouwt van een club die spelers verkoopt en een podium biedt om zichzelf te verkopen. Hooguit bouw je nu een imago op dat je hier niet weggaat voor het einde van je contract. Conclusie: pak die 6 a 7 ton.
In Henk en Sandor we trust

sunderland

Vind het ook wel gezeur in de ruimte. Ik zou het geweldig vinden als hij blijft omdat het een topper is en omdat we dan simpelweg beter zijn. Zo zie ik er naar.

YellowBlue

Citaat van: sunderland link=topic=1786.msg338384#msg338384 date=16 ve93419181
Vind het ook wel gezeur in de ruimte. Ik zou het geweldig vinden als hij blijft omdat het een topper is en omdat we dan simpelweg beter zijn. Zo zie ik er naar.
inderdaad, waarom zou je een speler ver onder de marktwaarde verkopen? Dan lijdt je pas gezichtsverlies.

De Gast

Voor een kkd salaris hier nog een jaar z?n tijd verdoen? Echt zonde voor die jongen. Net zoals dat was voor Hoedemakers.. Jacobs.. Uldrikis.. ze blijven hier allemaal te lang hangen. De club ziet dat blijkbaar niet.

moodygrunn

Citaat van: YellowBlue op augustus 30, 2023, 21:22:44
inderdaad, waarom zou je een speler ver onder de marktwaarde verkopen? Dan lijdt je pas gezichtsverlies.
De marktwaarde? In mijn optiek is dat het bedrag dat de gek er voor geeft. Hoofdprijs kreeg je er sowieso niet meer voor met <1 jaar contract.
In Henk en Sandor we trust

Teun Seun

Zonder mensen te willen kwetsen hier, maar ik vind hem echt niet zo goed en 1 miljoen waard hoor... Is verdedigend vaak erg zwak..

Maar als je hem nu nog voor 5 of 6 ton kwijt kan moet je het doen.. Bedankt voor alles en succes verder

cambuurmania

Citaat van: richard op augustus 27, 2023, 14:27:28
Spel is op de wagen?

Zijn de wielen van de wagen geflikkerd, of de wagen zit muurvast.

richard

Citaat van: cambuurmania op augustus 30, 2023, 23:28:16
Zijn de wielen van de wagen geflikkerd, of de wagen zit muurvast.

Gaat gewoon weg. Anders is mijn bron een waterbron.

grijskijker

cambuurjordi