Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: NRG op september 01, 2023, 19:49:42
In de winterstop maar een tripje naar Middlesbrough om hem aan aan het werk te zien. Misschien kan de partybus wel rijden..
dat is echt een gigantische pauperstad. Club is wel mooi

NRG

Citaat van: sunderland op september 01, 2023, 19:50:59

Er gaat niets boven Sunderland natuurlijk!

Scc4-ever

Alex bedankt en veel succes bij je nieuwe club  |:)

wacko jacko

Bij ESPN meldde men dat de transfersom ca ? 700K plus bonussen bedraagt. Zo'n klapper is het dan ook weer niet vergeleken met de transfersommen bij verkoop Mous en van der Streek.

Poetser

Citaat van: wacko jacko op september 02, 2023, 11:47:25
Bij ESPN meldde men dat de transfersom ca ? 700K plus bonussen bedraagt. Zo'n klapper is het dan ook weer niet vergeleken met de transfersommen bij verkoop Mous en van der Streek.

Boro zelf meldt 1M pounds

De Gast

Waarom doet het bestuur daar altijd zo geheimzinnig over? Bij grote clubs vliegen de bedragen je om de oren maar hier is het altijd topsecret.

Inferno-058

Citaat van: sunderland op september 01, 2023, 19:50:59
Heel veel Engelse steden zijn pauper

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2023, 12:08:59
Heel veel Engelse steden zijn pauper

Heel Engeland is pauper.

Behalve Londen. Dat is het Midden-Oosten.

Eewal

Citaat van: Poetser op september 02, 2023, 12:18:35
Heel Engeland is pauper.

huur er eens een auto en ga het land ontdekken. Engeland is prachtig. De omgeving rond voetbalstadions is vaak om te janken, maar dat is in Leeuwarden net zo..

hobbes

Citaat van: Poetser op september 02, 2023, 12:18:35
Heel Engeland is pauper.

Paar keer aan de zuid engelse kust geweest, schitterende omgeving en aardige mensen.

KlinkHamer

Citaat van: Eewal op september 02, 2023, 12:34:52
huur er eens een auto en ga het land ontdekken. Engeland is prachtig. De omgeving rond voetbalstadions is vaak om te janken, maar dat is in Leeuwarden net zo..

Links rijden in een Engelse auto is wel aan te raden. Je hebt gelijk, GB is prachtig of beter gezegd erg afwisselend.
Als je denkt dat je in Leeuwarden wel wat gewend bent qua asobillies etc dan ben je nog nooit in steden als Nottingham, Middlesbrough, Blackpool en Burnley geweest.
Als je naar Millwall gaat dan lijkt het of alle gevangenissen en gekkenhuizen in Londen die dag hun deuren hebben geopend, zien is geloven.
Nobody likes us and we don't care....
Als je in Londen bent ga dan naar Leyton Orient, lijkt wel wat op Cambuur, fijn stadion, vriendelijke mensen en een paar goede pubs in de omgeving.
Ook fijn is de perfecte geluidsinstallatie, Party for your right, Down Down, London Calling en Rocking all over the World op het einde, en lekker hard.
Fulham in Londen en bijv Bristol Rovers(lekker fanatiek) en Heart of Midlothian, heerlijke pies en goed bier.

NRG

Ik moet zeggen dat ik dat bij Millwall heel erg mee vind vallen. De sfeer rond het stadion is over het algemeen prima. Wel heel veel politie als je het vergelijkt met andere clubs. De enige echte vechtpartij die ik in Engeland heb mee gemaakt was wel in de New Den overigens. Maar dat waren Millwall supporters onderling en dat is al jaren geleden. Afgelopen seizoen enorm genoten van de sfeer daar in een uitverkocht stadion. Heb me daar ook nog nooit een moment onveilig gevoeld.

Drumfather SCC

Ik ga over een kleine twee weken al weer voor mijn 5e (voetbal)trip naar Londen!

Dit keer staan Millwall - Leeds United en QPR - Sunderland op de rol  :D

Kaarten voor beide duels al weer in de pocket!

Scc4-ever

Citaat van: Drumfather SCC op september 02, 2023, 15:49:21
Ik ga over een kleine twee weken al weer voor mijn 5e (voetbal)trip naar Londen!

leuk, alvast veel plezier

sunderland

Citaat van: Drumfather SCC op september 02, 2023, 15:49:21

dat zijn de mooisten. Het vele geld is lang zo leuk niet. Als zulke clubs winnen is het ook intenser. Loftus Road. Tip : ga ook eens buiten Londen