Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Jamie Jacobs

Gestart door Viper, juni 12, 2019, 15:09:54

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 29, 2022, 08:10:40
Hoelang wil je wachten he, en hoelang blijven je teamgenoten in je geloven. We moeten allemaal top zijn om dit seizoen te kunnen overleven. We kunnen niet eindeloos wachten tot we weer een glimp zien van de Jacobs die het ooit was.
en dan krijg je dus deze reactie die totaal niet aansluit daarop

De Gast

Hoe dan ook. Het komt er hier niet meer uit.

michello

Wat mij betreft in de winter afscheid van nemen. Gebleven omdat Henk trainer was, het zal niet beter worden dan het nu is. Almere City kan hem vast wel gebruiken.

Specuveter

Als hij die grote kans tegen NEC er nou gewoon inschiet en die reuzekans tegen Feyenoord dan hadden we nu twee punten meer gehad.

drg

Blijf het maar bijzonder vinden hoe men deze jongen specifiek zo afbreekt. Zie hem vaak bij de grote kansen, als middenvelder nog wel, waar vaak de rest van de voorhoede al helemaal nergens te bekennen is. Lijkt altijd meer op het opzoeken van een zondebok in een team dat gewoon op dit moment gewoon collectief faalt om kansen af te maken.

Bankzitter

Hij voegt verder ook niet veel toe... veel balverlies, veel duels verliezen. En zijn basisplek gaat ten koste van betere spelers als v Kaam. Dat speelt ook mee.

Stiens

Citaat van: Bankzitter op november 11, 2022, 11:19:52
Hij voegt verder ook niet veel toe... veel balverlies, veel duels verliezen. En zijn basisplek gaat ten koste van betere spelers als v Kaam. Dat speelt ook mee.

Van Kaam speelt op andere positie, is meer een verdedigend ingestelde middenvelder. Jacobs is veel aanvallender.

papier

Citaat van: drg op november 11, 2022, 11:17:02
Blijf het maar bijzonder vinden hoe men deze jongen specifiek zo afbreekt. Zie hem vaak bij de grote kansen, als middenvelder nog wel, waar vaak de rest van de voorhoede al helemaal nergens te bekennen is. Lijkt altijd meer op het opzoeken van een zondebok in een team dat gewoon op dit moment gewoon collectief faalt om kansen af te maken.

Ja eens. Dat hij deelt in de malaise is helder, maar hij is echt niet de enige.

michello

We zullen toch ergens moeten beginnen om het niveau van de selectie op te krikken. De cijfers van Jacobs liegen er niet om over heel 2022. Verhuren in de winter en in de zomer afscheid van nemen.

Vlampiep

Citaat van: papier op november 11, 2022, 11:29:36
Ja eens. Dat hij deelt in de malaise is helder, maar hij is echt niet de enige.
Bijna de gehele selectie op Bergsma, Bangura en Virgnia, blijven ver onder hun niveau spelen.
Jacobs mist momenteel de scherpte, maar is absoluut niet minder dan bv onze duurste speler Vd Water, die zijn momentjes afwacht , die niet willen komen.

anderszchristian

Speelde gister denk ik 1 van zijn slechtste wedstrijden voor Cambuur. Onbegrijpelijk dat hij wederom in de rust mocht blijven staan

papier

Citaat van: anderszchristian op november 11, 2022, 11:40:40
Speelde gister denk ik 1 van zijn slechtste wedstrijden voor Cambuur. Onbegrijpelijk dat hij wederom in de rust mocht blijven staan

Wat was uberhaupt het idee bij Jacobs met Balk/Vd Water voor hem? Zo slecht vond ik Jacobs niet spelen (zeker niet ivm Vd Water), alleen het was een positie met een idee dat volgens mij niemand past.

Vlampiep

Citaat van: papier op november 11, 2022, 12:51:16
Wat was uberhaupt het idee bij Jacobs met Balk/Vd Water voor hem? Zo slecht vond ik Jacobs niet spelen (zeker niet ivm Vd Water), alleen het was een positie met een idee dat volgens mij niemand past.
Kan mij helemaal bij aansluiten. Evenwicht en vertrouwen brengen in de selectie is een taak van de TS en deze blijken hierin niet toe in staat te zijn geweest.

denistel

knappe goal maar had de 0-2 moeten maken weer 4 meter voor de goal
3e wedstrijd op rij het was ooit zijn wapen

Bob Paisley

Idd knappe goal.    Maar voor de rest zit er weinig in