Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Robert Mühren

Gestart door michello, juli 05, 2019, 09:41:27

Vorige topic - Volgende topic

AL

Iemand huren en iemand transfervrij halen.

Ferdy Druijf en Tom van Weert is niet gek vind ik.
Zouden hier wel passen.

justremco

Het probleem is alleen dat 1 daar van niet komt voor de bank natuurlijk...

Walter

Ook al is het nog niet bevestigd, ik vind het erg jammer dat hij hier niet meer te bewonderen is. Hij heeft ons zoveel mooie momenten gegeven. Ik heb nog meer respect voor hem, dat hij niet voor veel geld vertrekt naar andere clubs in het buitenland of in de eredivisie, maar thuis bij zn familie blijft in Volendam. Plezier en geluk stond altijd al bij hem hoog in het vaandel. Robert bedankt voor alles wat je ons hebt gegeven en kom regelmatig je mooiste club aanmoedigen

hobbes

Citaat van: Bens op mei 28, 2021, 19:36:37
Als het klopt dat Muhren naar Volendam gaat dan zal Foeke wel snel overschakelen naar zijn lijstje met spitsen.

Volendam is ook de enige club waar ik het wel van snap.

Mulattieri

Citaat van: moodygrunn op mei 28, 2021, 19:14:30
Van de dikke aanbieding moest Cambuur het sowieso al niet hebben. Qua salaris zullen wij een van de laagste aanbiedingen hebben gedaan, als hij zelfs in de KKD >200k kan verdienen...Want dat zijn de geruchten toch?

Deal is dichtbij. Volendam gaat all-in maar dat is lang geen twee ton.

AL

Citaat van: Mulattieri op mei 28, 2021, 20:04:56
Deal is dichtbij. Volendam gaat all-in maar dat is lang geen twee ton.

Vermoed contract voor 3 jaar en daarna functie binnen de club.
Gun het hem van harte!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik zeg, wachten tot hij faalt bij volendam en dan huren, en later regelen dat we hem het jaar daarop weer kunnen huren  :proost

Alle respect voor de Legend en hopen dat hij nog een geweldig afscheid kan krijgen, wellicht het traditioneel potje tegen volendam?
Henk, held, bedankt

Trainert!

Aderlating man.
Zo'n spits vind je niet snel weer. Als ik de naam van weert hoor begin ik alweer te denken aan zijn Groningen periode. Drama! Kunnen wij traore van ajax niet huren.

Specuveter

Hij gaat morgen tekenen.

Cambuur Groningen

Het is jammer, maar ik snap hem wel, op het fietsje naar je werk. Hopen op een goede vervanger.

Destroyer

Oprecht zeer jammer dat hij naar Volendam vertrekt maar ik ben hem erg dankbaar voor deze twee seizoenen en gun hem het van harte. Uiteindelijk is Volendam zijn thuis en toekomst.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Wat ik ook heel jammer vind is dat hij niet een topwedstrijd voor ons in een uitverkocht huis heeft gespeeld

Holwerd voor Cambuur

Afscheid door de gouden voordeur. Groot gelijk.

Degradatievoetbal heeft hij al meegemaakt en dat is hem duidelijk niet bevallen ;) Op deze manier blijft hij hier een legende!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Scc4-ever

Jammer. Als t klopt dat hij naar Volendam gaat , Maar begrijpelijke keus van Robert. Robert bedankt voor alles wat je voor cambuur betekent hebt |:).  Als hij echt daar heen gaat moet Foeke snel omschakelen om een goede spits naar Cambuur te halen. Maar ik ben er van overtuigd dat, dat wel goed gaat komen. Want ze hielden er al rekening mee.

Scc4-ever

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 28, 2021, 22:52:25
Afscheid door de gouden voordeur. Groot gelijk.

Degradatievoetbal heeft hij al meegemaakt en dat is hem duidelijk niet bevallen ;) Op deze manier blijft hij hier een legende!
prima besluit dus van hem. Een legende is hij en moet hij ook blijven. Ik snap zijn keus volkomen. Ookal had ik hem graag hier nog steeds gezien bij cambuur. Maar prima zo |:)