Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Robert Mühren

Gestart door michello, juli 05, 2019, 09:41:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Henk en Foeke zullen al niet 100% verrast zijn. Alle tijd om een opvolger binnen te halen en ze zullen al best wel links en rechts gesproken hebben. Anders dan sommige anderen ben ik best optimistisch dat er nog wat echt goede aanvallende spelers bij gaan komen.

Tol en Doodeman konden ook naar andere eredivisieclubs maar blijkbaar hebben wij wel veel indruk gemaakt met de manier van spelen.

Het zou mij niet verbazen als we toch een bod voor Jizz Hornkamp doen... Die word alleen maar meer waard.

En wat Mühren betreft : dankbaar dat 'ie vorig seizoen wel gekozen heeft voor ons en alle records uit de boeken heeft geschoten.
Een driejarig contract in je eigen woonplaats is ook prachtig met 32 jaar.

Galdiano

Cambuur is ver gegaan in het aanbod, maar Volendam had het complete plaatje, thuis, een heeeel goed salaris. 3 jaar contract en functie na de 3 jaar bij de club.

Wat ik wel wil benoemen is wat ik tegenkwam:
Tijdens de vorige zomer hebben Wim en ik een heel goed en fijn gesprek gehad met Robert en zijn zaakwaarnemer,maar hij had toen nog 'unfinished business' in Leeuwarden. Dat begrepen wij heel goed en die loyaliteit siert hen.

Dit is natuurlijk prachtig dat hij toen nog gewoon voor ons koos en eigenlijk al best uniek met zo'n constructie met Zulte.
Het ga je goed Robert, en kom tijdens de derby nog maar eens terug op de buhne.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Muhren zijn keuze kan ik goed begrijpen.
Hier heeft hij zijn missie volbracht en kan zich misschien nogmaals onsterfellijk maken bij zijn oude jeugdliefde.
Maar kolere, wat heb ik van hem genoten en Muhren zal voor mij de Cambuur archieven in mogen gaan als de beste spits.

sunderland

Doet best wel beetje pijn moet ik eerlijk zeggen

Bens

Bedankt Robert voor mooie doelpunten. Succes bij Volendam. Nu snel overschakelen naar een nieuwe spits die hopelijk Robert doet vergeten.

CambuurAmersfoort

Zo dubbel. Je wilt hem er zo graag bijhouden maar tegelijk zo blij dat er nog voetballers zijn waarvoor er meer in het leven is dan geld.

Ik had gehoopt 1 jaartje eredivisie en dan lekker naar volendam, maar helaas.

Robert, bedankt voor alles en je zal altijd een held blijven in Leeuwarden!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op mei 29, 2021, 09:12:33
Doet best wel beetje pijn moet ik eerlijk zeggen

Klopt, maar ik krijg ook weer spontaan kippevel
Henk, held, bedankt

Bob Paisley

Heel jammer dat je gaat Robert.....
Maar gevoel is voor jou het belangrijkst.   
En zoals galdiano al benoemde , geweldig dat je dit jaar hier nog was om af te maken wat je aan begonnen was.    Je had ook vorig jaar al voor Volendam kunnen kiezen.
Voor mij ben je een held en dat zul je blijven......
Heel erg bedankt voor alles en ik hoop dat je met Volendam ook nog successen behaalt...

Topper bedankt.  |:)  _O_

Scc4-ever

Jammer dat je gaat Robert. Maar echt super dat je bij cambuur bleef om nog wat af te maken. En dat was ook nog is zeer succesvol.  Bedankt. En veel succes bij Volendam. Ik snap je keuze op gevoel heel goed. Mühren bedankt |:)

veteraan

Op zich een logische keuze van onze scherpschutter en hopelijk laat hij daar zien het daar ook te kunnen ; Succes !

Maar nu wel doorschakelen Cambuur ! Dit laat wel zien dat er weer een prachtig nieuw avontuur aankomt : Deur !

Drumfather SCC

Ondanks de begrijpelijke en verwachtte keuze huilt mijn supportershart

Wat had ik hem graag nog (even) bij ons willen zien
Ook al was het maar enkel voor de Derby  |:)

Maar Robert, Bedankt.... Bedankt voor alles en het ga je meer dan goed!

Voor ons ben en blijf je een legende, waar je ook gaat of staat!

Succes bij FCV!

Maar nu dus een eerste spits...
Lastig!

De Gast

Te weinig van deze man mogen genieten in het stadion. Zonde dat we geen herkansing krijgen want zelden dat we zo'n fenomeen in huis hebben. Maar respect voor zijn keuze. Nog één jaartje bij ons zou prachtig zijn geweest. Jammer jammer!

Destroyer

Amper in eigen huis zien spelen en strijden, nooit met volle bak. Misschien was dit dan ook wel in zijn voordeel. Robert, ik gun je het allerbeste voor onze beste 2 seizoenen ooit in de eerste divisie. Het ga je goed, follow your heart.

En nu op naar een nieuwe top spits  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Walter

Robert, bedankt voor alles wat je voor ons hebt betekend. We zullen je als speler en mens nooit vergeten. Succes bij Volendam

Galdiano

Begrijp de keuze. En wens hem succes.

Toch zou ik stiekem wel lachen als hij Volendam geen knikker raakt en er maar slechts 10 in schiet.  :devil

Maar dat zie ik niet gebeuren.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets