Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Robert Mühren

Gestart door michello, juli 05, 2019, 09:41:27

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Zonde, begrijpelijk, maar zonde wat had ik hem graag zien vlammen voor ons in de Eredivisie. Afscheid door de voordeur, wat is hij toch belangrijk geweest.

veteraan

Ja jammer, verschillende zeer fraaie goals van de afgelopen twee seizoenen waren zeer eredivisie waardig. Maar het zou mij ook niet verbazen als het afgelopen hem veel gekost heeft in fysiek opzicht. Geweldige speler

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Trainert! op mei 28, 2021, 20:39:50
Aderlating man.
Zo'n spits vind je niet snel weer. Als ik de naam van weert hoor begin ik alweer te denken aan zijn Groningen periode. Drama! Kunnen wij traore van ajax niet huren.

Ajax zet in op de verkoop van Lassina Traoré. De Telegraaf weet dat meerdere clubs zich officieel hebben gemeld bij de Amsterdammers, die tien miljoen euro verlangen voor de twintigjarige spits. Onder de geïnteresseerde clubs zijn Lokomotiv Moskou en Atalanta, maar Traoré hoopt op een betere optie.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

veteraan

En die betere optie is Cambuur ?
Jelle Duin zoiets gaat het worden

Whoestemen

Tegen beter weten in blijf ik nog hopen tot het officieel is. Teleurstelling is logisch, maar hoop wel dat we niet vergeten wat hij gedaan heeft.

Laat die man zijn eigen leven invullen. Erg dankbaar voor twee prachtige jaren waar hij naast doelpunten ook een heerlijke mentaliteit meebracht. Gelukkig in het eerste jaar live prachtige doelpunten van hem mogen zien. Uit en thuis. Na de teleurstelling kon hij alle kanten op, maar koos voor ons om het karwei af te maken. En hoe! Record naar record, altijd eerlijk en ook richting zijn keuze voor volgend seizoen. Geen shirtjes kussen, loze beloftes doen of andere dingen. Voor mij altijd een Cambuurheld, doet er niks aan af dat het pijn doet hem te zien gaan, maar als het iemand gegund is, is hij het wel. Zoals gezegd - ik hoop nog even tegen beter wete in... Maar als Volendam voor hem thuis is wens ik hem echt het allerbeste.

Hij weet trouwens niet wat hij gaat missen in een vol stadium tegen DKV, Ajax of Feyenoord... dat laat je toch niet lopen?

Maar als hij weg gaat, snel een vervanger, want alle spelers zijn uiteindelijk passanten. Wij zijn Cambuur  |:)

Montana

D.H.Skolten

Citaat van: Montana op mei 29, 2021, 01:20:33
Amen!
Ik vind de timing nergens op slaan, hij, de staf en zijn medespelers hebben hier zo hard voor gewerkt en nu kan ie iets heel moois neerzetten met zijn medespelers, staf en supporters en dan laat ie ons juist nu in de steek. Muhren is cruciaal voor een langer verblijf in de eredivisie, ik zou niet weten waar we een spits vandaan gaan halen met half het scorende vermogen als Muhren. En dat alles om terug naar de eerste divisie te gaan om voor Volendam te spelen.  (alsof die gaan promoveren)

D.H.Skolten

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 28, 2021, 22:52:25
Afscheid door de gouden voordeur. Groot gelijk.

Degradatievoetbal heeft hij al meegemaakt en dat is hem duidelijk niet bevallen ;) Op deze manier blijft hij hier een legende!
Ja nu zijn we in ieder geval zeker van degradatie voetbal. Het wordt nu hopen op een wonder, bedankt Robert.

sunderland

Ik lees hier steeds logische keus. Vind dat helemaal niet, je bent toch sportman. Ook bij ons maakt hij 10-15 in de eredivisie.

AL

3 jaar getekend en daarna functie binnen de club.

Bernardo

Bedankt HELD. |:)

En door.

hobbes

Citaat van: sunderland op mei 29, 2021, 05:20:00
Ik lees hier steeds logische keus. Vind dat helemaal niet, je bent toch sportman. Ook bij ons maakt hij 10-15 in de eredivisie.

Het is voor hem de logische keuze. In en buiten het veld is hij onnavolgbaar. Het is ook de enige andere club waar ik mee kan leven, een stap naar Twente of Zwolle had ik niet begrepen. En van Mous dachten we ook dat hij onvervangbaar was.

grijskijker

Citaat van: hobbes op mei 29, 2021, 07:18:34
Het is voor hem de logische keuze. In en buiten het veld is hij onnavolgbaar. Het is ook de enige andere club waar ik mee kan leven, een stap naar Twente of Zwolle had ik niet begrepen. En van Mous dachten we ook dat hij onvervangbaar was.
Eensch! En heb er alle vertrouwen in dat er goede spitsen worden gehaald door Booij en HdJ !

michello

Citaat van: sunderland op mei 29, 2021, 05:20:00

Er is meer in het leven dan sport of je werk. Hij kiest gewoon ook voor zijn gezin en omgeving. Logische keus in dat opzicht. Daarbij hoeft hij niet op een houtje te bijten, maar zal vast goed verdienen.

fred

De beste man kiest gewoon voor zijn gezin en zijn toekomst. Niets raars aan.
Als hij voor het geld ging had hij wel ergens in een woestijn gaan ballen.