Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Robert Mühren

Gestart door michello, juli 05, 2019, 09:41:27

Vorige topic - Volgende topic

Walter

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2021, 17:48:35
Staat voor 350000 euro op de loonlijst bij Volendam aldus ingewijden...
Ze kunnen wel meer zeggen. Misschien in die 3 jaar totaal. Spelers in de subtop ED mogen blij zijn als ze de helft hebben.
Vorig jaar kon Volendam niet eens opbieden tegen Cambuur met de huurprijs, dus ik geloof er niks van. 2 ton komt eerder in de buurt, want hij twijfelde erg tussen Cambuur en Volendam.
Maar als het waar is, gun ik hem 1 miljoen ook

grijskijker

Citaat van: Walter op augustus 09, 2021, 18:49:38
Ze kunnen wel meer zeggen. Misschien in die 3 jaar totaal. Spelers in de subtop ED mogen blij zijn als ze de helft hebben.
Vorig jaar kon Volendam niet eens opbieden tegen Cambuur met de huurprijs, dus ik geloof er niks van. 2 ton komt eerder in de buurt, want hij twijfelde erg tussen Cambuur en Volendam.
Maar als het waar is, gun ik hem 1 miljoen ook
Mensen uit Volendam melden dit en Hans Kraay zegt dit....

mario

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2021, 18:53:40
Zijn wel dezelfde cijfers die ik ook gehoord heb.
Ik geloof het wel.

Walter

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2021, 18:53:40
ok, je hebt me overtuigd. Dan is Volendam rijker dan ik dacht en verdient hij dus  ruim 1 miljoen aan het eind van zn carrière in de kkd. Rijke sponsors dus, want van de toeschouwersaantallen moeten ze het niet hebben

sunderland

Het mooie is dat hij vorig seiz is gebleven voor zijn teamgenoten en de ts om wraak te nemen. In België verdiende hij belachelijk veel en hij heeft zelf daarvan ook een flink deel op zich genomen.

veteraan

Klopt, Muhren is vrij koninklijk omgegaan met Cambuur
En het gemiddelde inkomen in Volendam ligt nu eenmaal veel hoger dan in Leeuwarden.

Walter

Hij zal een mooi afscheid krijgen. Cambuur-Az zou een mooie wedstrijd voor hem zijn. De Az supporters zullen hem dan ook hard toeschreeuwen, want daar was hij ook zeer geliefd. 3 oktober., Volendam moet dan niet, dus dat zou mooi zijn voor hem.

veteraan

Een miljoen in drie jaar en een functie daarna, dat kunnen wij niet bieden

Destroyer

Maar dat was wel duidelijk toch?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Gelukkig hebben we toch een prima spits gevonden met Uldrikis en die levert ook nog een miljoen op straks.

wiekie1969

Je zag gisteravond de pijn in zijn ogen bij zijn invalbeurt tegen zijn oude club.  ;(

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op april 22, 2023, 05:34:26
Je zag gisteravond de pijn in zijn ogen bij zijn invalbeurt tegen zijn oude club.  ;(

Wat te denken na de thuiswedstrijd. Heeft zich continue verontschuldigt. Gaf ook aan dat hij de mooiste jaren in Leeuwarden had gehad. Held!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Galdiano op april 22, 2023, 08:05:24
Wat te denken na de thuiswedstrijd. Heeft zich continue verontschuldigt. Gaf ook aan dat hij de mooiste jaren in Leeuwarden had gehad. Held!

zeker een held jammer dat ie daar op de bank zit.met een aangever als eiting
zou ie veel goals kunnen maken

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op april 23, 2022, 20:50:27
Gelukkig hebben we toch een prima spits gevonden met Uldrikis en die levert ook nog een miljoen op straks.

Mooi he een jaar geleden
** Poolwinner 18/19 - 21/22