Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Erik Schouten

Gestart door justremco, juli 12, 2019, 13:02:41

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: YellowBlue op augustus 22, 2021, 19:38:32
Zijn gebrek aan snelheid gaat ons nog vaak opbreken dit seizoen ben ik bang.

Denk dat het best wel meevalt, zijn wel meer centrale verdedigers zonder snelheid in de eredivisie. Daarnaast weet ie vaak wel goed positie te kiezen waardoor snelheid minder belangrijk is. Alleen twee langzame centrale verdedigers naast elkaar is wel wat te veel van het goede denk ik

YellowBlue

Tol i.p.v. MacIntosh inderdaad.
Maar terug bij Schouten zijn inzicht is prima, maar je ziet dat hij nu op een niveautje hoger daar niet altijd mee wegkomt.

veteraan

Was bij Schilder exact hetzelfde sprintsnelheid is niet altijd met timing te compenseren
(Zelfs Koeman had dat probleem)

sunderland

Citaat van: justremco op augustus 22, 2021, 20:12:04
Denk dat het best wel meevalt, zijn wel meer centrale verdedigers zonder snelheid in de eredivisie. Daarnaast weet ie vaak wel goed positie te kiezen waardoor snelheid minder belangrijk is. Alleen twee langzame centrale verdedigers naast elkaar is wel wat te veel van het goede denk ik
ik vind het ook maar zeuren om iets te zeuren. Hij is niet de snelste idd maar voetballend kan hij gemakkelijk mee heeft hij in deze 2 weds al laten zien. Ik zie liever naar andere dingen zoals het vastdraaien van Hoedemakers oid

veteraan

We mogen rustig de minder sterke kanten van onze helden noemen
Dit is niet het elftal van de volksrepubliek China

YellowBlue

Ik ben zeker niet van het zeuren om te zeuren! Heb ik zelfs pertinent hekel aan. Ik zie nu we tegen de betere aanvallers spelen, hij gewoon vaker te laat komt. Dat is een handicap. Niks meer en niks minder.

sunderland

We weten dat hij niet de snelste is. Tegen die snelle jongens kunnen zelfs de Benfica verdedigers niet op. Je kunt ook niet te snel instappen of het duel aangaan want dan ben je helemaal weg. Ons flankspelers waren ook veel sneller dan die backs van psv. Daarom bedoel ik ook zeuren om te zeuren.

Collingwood

Waarschijnlijk een zweepslag, tijdje eruit dus. Toch wel een aderlating, met name in de opbouw.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op september 12, 2021, 19:56:27
Waarschijnlijk een zweepslag, tijdje eruit dus. Toch wel een aderlating, met name in de opbouw.
oké weet je ongeveer hoelang het gaat duren.

Collingwood

Als het inderdaad een zweepslag is kan dat volgens Google variëren van twee (bij een klein spierscheurtje) tot twaalf weken (bij een grotere scheur).

Yellow Army

Vaak onderbelicht, maar cruciaal in de opbouw
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op september 12, 2021, 20:43:33
Als het inderdaad een zweepslag is kan dat volgens Google variëren van twee (bij een klein spierscheurtje) tot twaalf weken (bij een grotere scheur).
oké bedankt

Collingwood

Andor Faber
@Andor_F
Straks even kijken hoe #Cambuur toeleeft naar het duel met #Ajax. Zeker is dat aanvoerder Erik Schouten ontbreekt morgen. Hij heeft nog te veel last en hoopt er donderdag of zondag weer bij te zijn. #ajacam

Lijkt dus enigszins mee te vallen!

grijskijker

Citaat van: Collingwood op september 17, 2021, 09:31:19
Andor Faber
@Andor_F
Straks even kijken hoe #Cambuur toeleeft naar het duel met #Ajax. Zeker is dat aanvoerder Erik Schouten ontbreekt morgen. Hij heeft nog te veel last en hoopt er donderdag of zondag weer bij te zijn. #ajacam

Lijkt dus enigszins mee te vallen!
Dat zei hij direct na de wedstrijd ook al, hij traint de hele week apart van de groep..

hobbes

Geen risico nemen, liever volle bak tegen Heracles dan erger geblesseerd raken tegen Ajax.