Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
37 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: legeips op januari 31, 2015, 23:32:29
Slecht in de lucht en uitkomen is momenteel ook niet zijn sterkste punt..

Maar goed.. Wie mut er dan op goal..

Hij is log, kut keeper.

gewoon een fan

Hele goede en belangrijke redding maar toch weer erg onzeker  ;(
Ik ben van mening dat de eerste goal niet op deze manier was gevallen als hij eerder was uitgekomen om de bal op te pakken in plaats van af te wachten totdat de speler hem terug speelt op hem om de bal vervolgens weer erg belabberd uit te schieten  ;(
Ik zie graag een keeper die constant met het spel bezig in plaats van af te wachten.

Cor

Je kan hem ook overal de schuld van geven

gewoon een fan

Citaat van: Cor op februari 01, 2015, 10:33:52
Je kan hem ook overal de schuld van geven

Ik wil hem niet overal de schuld van geven maar ik zou zo graag een keeper zien die wel scherp staat en zulke ballen pakt in plaats van af te wachten.
Het uitkomen bij corners vond ik vandaag ook erg twijfelend, het lijkt wel dat hij zijn zelfvertrouwen kwijt is en nu niet gaan schrijven dat dit door dit soort berichtje komt, daar moet hij maar tegen kunnen  ;)

wiekie1969

Wat een drama deze man. Verdediging wordt steeds onzekerder dankzij deze clown.  :zucht :zucht :zucht

veteraan

Aardige vent maar onzekerheid bij uitkomen is rampzalig !

Thieske

Vorig seizoen was hij top, dit seizoen is het niet veel meer.. Jammer. Vraag me af of de TS hem durft te passeren.

Lore

Citaat van: Thieske op februari 02, 2015, 08:58:29
Vorig seizoen was hij top, dit seizoen is het niet veel meer.. Jammer. Vraag me af of de TS hem durft te passeren.

Waarom dan? Zeinstra is niet veel beter.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Thieske op februari 02, 2015, 08:58:29

Tegen Twente toch een beste redding gezien op belangrijk moment? Goals zelf waren wel erg lastig om te pakken. Voorlopig laten staan!

Thieske

Citaat van: Lore op februari 02, 2015, 09:22:42
Waarom dan? Zeinstra is niet veel beter.

In de wedstrijd tegen Zwolle niet nee, kwam hij ook niet zo best over. Keepersprobleem?

Thieske

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 02, 2015, 09:37:46
Tegen Twente toch een beste redding gezien op belangrijk moment? Goals zelf waren wel erg lastig om te pakken. Voorlopig laten staan!

Pakte die bal goed ja, maar ook zeker weer twijfelachtige momenten (1x dom uitkomen oa) en slecht in de spelhervattingen..

drg

Citaat van: Thieske op februari 02, 2015, 09:49:45
Pakte die bal goed ja, maar ook zeker weer twijfelachtige momenten (1x dom uitkomen oa) en slecht in de spelhervattingen..

Slechter dan Zeinstra in hervattingen kan niet...

Die kerel durft de bal niet eens uit eigen handen te trappen, zelfs als spelers massaal naar voren rennen wacht ie nog even, nee dan liever Nienhuis die daar niet over twijfelt. En tegen Twente heeft ie ons gewoon in de wedstrijd gehouden, tot 2x toe.

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 02, 2015, 09:37:46

Kijk anders de 1 - 0 nog even terug. Er is niet aan de hand. Cambuur heeft bal bezit. De bal wordt teruggespeeld op Nienhuis, die de bal vervolgens lang probeert te spelen. Die bal gaat door de midden, recht op een speler van Twente en komt niet verder dan halverwege de eigen helft. Dat is toch gewoon niet goed van Nienhuis?

Citaat van: Thieske op februari 02, 2015, 09:49:09
In de wedstrijd tegen Zwolle niet nee, kwam hij ook niet zo best over. Keepersprobleem?

Dat lijkt mij wel. Daarom is het ook wel kwalijk dat beide spelers net verlengd zijn.

speculeter

Goed dat jij dat hebt gezien.
bij die 1-0 heeft hij inderdaad een waardeloze uittrap die precies bij een Twente aanvaller beland en appeltje eitje. ...doelpunt.

DayDreamer

Die 1 - 0 was houdbaar toch, die gaat vlak langs hem, hij gaat te langzaam naar het gras.
Komt nu wel uit met corners, alhoewel dat ook allemaal net goed ging.