Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2015, 21:06:55
Was 10-1, of 14-1 geworden zonder die reddingen vind ik dermate bullshit praat, hij moet gewoon die 1-0 en 2-0 pakken. Die eerste wil ik nog steeds over discussiëren (achter of niet), hij ziet er beide keren gewoon niet goed uit.
Of hij dan bij 3-0, 3, 6 of 47 reddingen maakt, interesseert me verder geen drol!

Zo is het precies! Geen speld tussen te krijgen.

poelie-lwd

Het zal allemaal wel. Feit is dat hij 4 geweldige reddingen verricht maar ook 3 op kolderieke wijze doorlaat. De eerste en tweede is wedstrijdbepalend. De laatste is typerend, weer over hem heen. We kunnen wel blijven hangen in het zoeken naar verzachtende omstandigheden maar in mijn beleving komt hij gewoon tekort. Te klein, niet heersend bij corners en ballen van de zijkant, verre van klemvast en niet onbelangrijk, hij kan totaal niet voetballen. Als ik incontinent was had ik per wedstrijd 5 luiers volgescheten als hij in balbezit komt, wat een onrust brengt dat. Begrijp me goed, ik heb niks persoonlijks tegen hem en vind hem in een 1 op 1 situatie WEL een van de betere keepers maar overall bekeken komt hij op cruciale punten structureel tekort.

De oplossing heb ik niet direct voorhanden maar ik zou toch een poging wagen om Mulder aan te trekken of Bizot te huren het komende seizoen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Treb

Het is sneu voor Nienhuis, maar willen we echt stappen gaan maken, dan hebben we daar ook een goede doelman voor nodig. Nienhuis kan net dat laatste stapje niet maken.
Op zoek naar een keeper die per seizoen 10 punten voor je pakt, Nienhuis en Zeinstra moeten maar uit gaan zoeken wie 2e keeper wordt.

Cor

Als Rusnak hem er zo inschiet vinden we het een geweldige vrije trap, nu een fout van Nienhuis. Het is allemaal erg betrekkelijk.

Treb

Citaat van: Cor op maart 09, 2015, 15:04:26
Als Rusnak hem er zo inschiet vinden we het een geweldige vrije trap, nu een fout van Nienhuis. Het is allemaal erg betrekkelijk.

Nienhuis wordt niet afgerekend op deze pot. Is het hele seizoen al vrij onzeker.

Cor

Citaat van: Treb op maart 09, 2015, 15:09:44
Nienhuis wordt niet afgerekend op deze pot. Is het hele seizoen al vrij onzeker.

Nienhuis wordt hier momenteel absoluut wel afgerekend op die vrije trap. Dat is het enige waar ik nu op reageer. Hoor graag van je of het niet klopt wat ik schreef.

hobbes

Citaat van: Treb op maart 09, 2015, 15:02:47
Het is sneu voor Nienhuis, maar willen we echt stappen gaan maken, dan hebben we daar ook een goede doelman voor nodig. Nienhuis kan net dat laatste stapje niet maken.
Op zoek naar een keeper die per seizoen 10 punten voor je pakt, Nienhuis en Zeinstra moeten maar uit gaan zoeken wie 2e keeper wordt.

Je hebt gelijk, maar dat is wel moeilijk voor elkaar te krijgen. Kijk maar eens hoelang Feyenoord daar bijvoorbeeld over gedaan heeft.

Treb

Citaat van: Cor op maart 09, 2015, 15:12:12
Nienhuis wordt hier momenteel absoluut wel afgerekend op die vrije trap. Dat is het enige waar ik nu op reageer. Hoor graag van je of het niet klopt wat ik schreef.

Ja tuurlijk klopt het wat je zegt. Maar CO kennende wordt er niet twintig wedstrijden gewacht voordat er een oordeel wordt geveld over een speler. Ik heb tot nu toe nog niks geplaatst hier over Nienhuis, maar na afgelopen zaterdag ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Hij kan het niveau waar we met z'n allen heen willen met Cambuur gewoon niet aan. Geeft niets, ben hem dankbaar voor z'n bewezen diensten, maar er moet een andere (betere) keeper komen

Een speler afmaken over 1 of 2 wedstrijden is veel te makkelijk en opportunistisch. Maar nogmaals, dat is CO (helaas).

Citaat van: hobbes op maart 09, 2015, 15:20:55
Je hebt gelijk, maar dat is wel moeilijk voor elkaar te krijgen. Kijk maar eens hoelang Feyenoord daar bijvoorbeeld over gedaan heeft.

Mwah.. tussen Nienhuis en Vermeer zit nogal wat verschil hoor. Mulder bijvoorbeeld zou een meer dan prima keeper voor ons zijn.

Gasgeve

Citaat van: Cor op maart 09, 2015, 15:12:12
Hij wordt helemaal niet afgerekend op die vrije trap, maar hij draait gewoon een heel matig seizoen. Of vind jij van niet?

hobbes

Citaat van: Treb op maart 09, 2015, 15:28:27

Mwah.. tussen Nienhuis en Vermeer zit nogal wat verschil hoor. Mulder bijvoorbeeld zou een meer dan prima keeper voor ons zijn.

Ik bedoel dat Feyenoord ook lang heeft moeten wachten op een keeper die punten voor hun pakt. En Mulder? Ik vraag me af of die hier überhaupt heen zou willen komen. We kunnen wel van alles willen, maar dan moeten we eerst qua budget groter moeten worden.

Vedetski

Ik vind die Kurto niet eens zo gek keepen bij Dordrecht.

Maar beter dan Nienhuis? :X

Delamere

Die tweede van Groningen ging er wel weer erg makkelijk in...... Op basis waarvan deze ballenvanger een grenzeloos krediet heeft bij de TS blijft een groot raadsel.

PePe

Die Nienhuis zei vooraf dat ze zouden gaan winnen?

Delamere

Citaat van: PePe op april 12, 2015, 16:31:45
Die Nienhuis zei vooraf dat ze zouden gaan winnen?
Ging ie er waarschijnlijk vanuit dat Zeinstra zou keepen.......

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22