Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Ik had hem gewoon na deze wedstrijd gewisseld, maar goed. Het is nu al klaar, het is toch nooit een goed moment.

Delamere

Citaat van: scclwd op augustus 30, 2015, 19:50:51
Hij snapt het wel, denk dat hij alleen niet verwacht had tijdens een wedstrijd gewisseld te worden.
Ik had niet verwacht, en zeker niet gehoopt niet dat Nienhuis dit seizoen als 1e keeper zou beginnen en krijg daarin met terugwerkende kracht gelijk. Henk de Jong had Nienhuis, de supporters en zichzelf veel ellende kunnen besparen door dit seizoen met Zeinstra te beginnen. Niet dat ik verwacht dat dat een wereldkeeper is maar nadat we een dik seizoen naar hopeloze Nienhuis hebben zitten kijken verdient Zeinstra een echte kans. En als die hem ook niet pakt dan in de winter maar op zoek naar een ander.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delamere op augustus 30, 2015, 20:17:05
Henk de Jong had Nienhuis, de supporters en zichzelf veel ellende kunnen besparen door dit seizoen met Zeinstra te beginnen. Niet dat ik verwacht dat dat een wereldkeeper is maar nadat we een dik seizoen naar hopeloze Nienhuis hebben zitten kijken verdient Zeinstra een echte kans. En als die hem ook niet pakt dan in de winter maar op zoek naar een ander.

Zou Henk dat zelf ook niet gedacht hebben tot die enorme blunder van Zeinstra in de voorbereiding?
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Het kon echt niet anders. Hij heeft echt genoeg vertrouwen gehad maar dat heeft niet geholpen. Bij Heracles niet vrijuit bij de 1-0, team probeert zich terug te vechten, fout inspelen van Nienhuis, 2-0 en game over. Vandaag direct al medeschuldig aan de penalty, terugvechten naar 1-1 en binnen vijf minuten weer een blunder. Het team krijgt daar steeds zo'n mentale dreun van dat ik de beslissing, hoe hard voor Nienhuis, wel begrijp.

Lore

Citaat van: scclwd op augustus 30, 2015, 20:09:37
Wat had Henk anders moeten doen? Het hele elftal had zijn twijfels over Nienhuis zo te horen. Vreselijk voor Nienhuis zelf, en ik hoop dat hij zich terugknokt, maar dit kon zo niet langer.

Hij had hem niet meer moeten opstellen! Iedereen kon dit zien aankomen en hij weigerde hem eruit te halen. Met als gevolg dat hij het nu in de rust moest doen. Die vent dit nu dwars door en dat had minder erg hoeven zijn!

scclwd

Citaat van: Lore op augustus 30, 2015, 20:32:45
Hij had hem niet meer moeten opstellen! Iedereen kon dit zien aankomen en hij weigerde hem eruit te halen. Met als gevolg dat hij het nu in de rust moest doen. Die vent dit nu dwars door en dat had minder erg hoeven zijn!

Misschien heb je daar gelijk in. Denk dat Henk hem nog 1 keer een kans wilde geven. Na de eerste helft hadden we nog kans op een punt. Als we al 3-0 hadden achter gestaan denk ik niet dat Nienhuis gewisseld was.

ruubmac

Misschien hebben ze met voorbedachte rade het geld dat ze voor Reijnen hebben gekregen niet uitgegeven, en "slechts" Dammers gehuurd van Feyenoord. Oké Zeinstra verdient nu ook een kans, maar betwijfel of dit wel echt beter wordt. We gaan het zien. Tegen PSV maar 3 punten in eigen huis houden!!

Vlampiep

De wissel is begrijpelijk en ook dat hij is gestart met Nienhuis.  Maar eigenlijk had Henk een compleet elftal kunnen wisselen.
Nienhuis heeft zijn kans gehad en niet kunnen overtuigen.
Zeinstra is een meer complete keeper, maar zal nog moeten groeien.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 30, 2015, 20:30:08
Het kon echt niet anders. Hij heeft echt genoeg vertrouwen gehad maar dat heeft niet geholpen. Bij Heracles niet vrijuit bij de 1-0, team probeert zich terug te vechten, fout inspelen van Nienhuis, 2-0 en game over. Vandaag direct al medeschuldig aan de penalty, terugvechten naar 1-1 en binnen vijf minuten weer een blunder. Het team krijgt daar steeds zo'n mentale dreun van dat ik de beslissing, hoe hard voor Nienhuis, wel begrijp.

Volledig mee eens, hoewel ik respect heb voor Nienhuis voor de camera na afloop, was dit niet meer te houden.
Dit had al eerder gemoeten.
De beste man is al een poosje hopeloos uit vorm.
Maar er is gelukkig nog een baantje binnen de club...........     :camigo

AL

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 18:01:12
Ga er maar aan staan. Stond zeer netjes Helene te woord!

Die zou ik ook altijd netjes te woord staan :devil

legeips

Citaat van: Delamere op augustus 30, 2015, 20:17:05
Ik had niet verwacht, en zeker niet gehoopt niet dat Nienhuis dit seizoen als 1e keeper zou beginnen en krijg daarin met terugwerkende kracht gelijk. Henk de Jong had Nienhuis, de supporters en zichzelf veel ellende kunnen besparen door dit seizoen met Zeinstra te beginnen. Niet dat ik verwacht dat dat een wereldkeeper is maar nadat we een dik seizoen naar hopeloze Nienhuis hebben zitten kijken verdient Zeinstra een echte kans. En als die hem ook niet pakt dan in de winter maar op zoek naar een ander.

Zo simpel is het niet... Nu is de keuze voor een aardige keeper makkelijker dan in de winter..
Ik zou Bizot hier graag willen zien, hoe sneu ook voor Zeinstra..

YellowBlue

Bizot gaat vast naar Zwolle

mario

Wie weet...

@GenkWatcher: Marco Bizot is speaking with Cambuur to join them on a one-year loan spell. #krcgenk #cambuur

Lore

Citaat van: mario op augustus 30, 2015, 22:14:19
Wie weet...

@GenkWatcher: Marco Bizot is speaking with Cambuur to join them on a one-year loan spell. #krcgenk #cambuur

Dat zou echt het aller beste nieuws zijn van deze zondag!

poelie-lwd

Stoom komt me nog uit de oren. Was vanmiddag in Arnhem. Het is dat ik vanaf het ereterras niet bij hem kon komen maar wat ist oek een pannekoek  :_schater

Hoe dan ook, een persoonlijk drama maar een logisch gevolg van.
Iedereen heeft recht op mijn mening.