Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2015, 12:19:19
Ik blijf nog even terugkijken naar de beelden en ben van mening dat Nienhuis wel moest komen.
Hendriksen had op dat moment vrije doortocht, maar op het laatste moment wordt er nog half verdedigd, waardoor Hendriksen die bal op vreemde wijze nog bij Janssen brengt.
Wordt die bal niet half verdedigd dan staat Nienhuis daar en als hij was blijven staan was het ook niet goed geweest.
:thumbsup _O_

Dokkumer

Ik moet wel even aangeven dat mijn vorige post niet helemaal lekker liep.. Ik doelde in mijn laatste zin erop dat Nienhuis op zijn doellijn was blijven staan (dus niet op de positie waar hij stond), het ook niet goed was geweest.

Verder leek het natuurlijk door dat rare balletje van Hendriksen allemaal erg knullig ;)

Vlampiep

Nienhuis heeft volgens mij een puike wedstrijd gespeeld.
Als het middenveld een fout maakt en de verdediging niet helemaal goedstaat, kun je Nienhuis de goal niet aanrekenen.
Hij heeft Cambuur met een paar schitterende reddingen in de wedstrijd heeft gehouden.
Wie wel wat te verwijten valt is Overgoor, door niet te scoren uit een niet te missen positie.
Maar over het algemeen maken spelers ook fouten net als gewone mensen.
Verder kan ik wel leven met het aantrekken van Bizot als deze transfervrij kan komen.
Die heeft het charisma de achterhoede aan te sturen.

TopperM

El Ma-kri-niii

Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2015, 11:55:00
Waar ik schijtziek van word is dat elke bal die hij tegenhoudt door sommigen hier normaal wordt gevonden (daar staat hij voor) en iedere fout wordt uitvergroot. De verhouding hierin is totaal zoek!
Dat is het lot van een keeper. Als hij vijf goede reddingen maakt, en één foutje, wordt die fout onthouden. Mist een spits vijf grote kansen, en de zesde gaat erin, is hij de held.

Cambuur123

Vond zijn commentaar na de wedstrijd wel wat ongepast. Het kwam erop neer dat de enige drijfkracht voor hem de centjes zijn. Bah.

Dokkumer

Citaat van: Cambuur123 op oktober 18, 2015, 15:38:41
Vond zijn commentaar na de wedstrijd wel wat ongepast. Het kwam erop neer dat de enige drijfkracht voor hem de centjes zijn. Bah.
Goh is hij eens eerlijk dan is het ook niet goed. :P

ruubmac

Waarom bah, werken we daar niet allemaal voor?

dizzhead

En dat het zijn enige is, is je eigen conclusie. Op zulke momentjes misschien de belangrijkste, maar enige? Ik denk zelfs dat het financiële argument wordt aangedragen omdat het eigenlijk de zorg voor je gezin omvat.

moodygrunn

Ik denk dat je zijn uitspraken verkeerd opvat. Hij zegt volgens mij: Ik ben prof, ik word hier goed betaald dus niet mekkeren.
In Henk en Sandor we trust

Yellow Army

Citaat van: moodygrunn op oktober 19, 2015, 15:19:21
Ik denk dat je zijn uitspraken verkeerd opvat. Hij zegt volgens mij: Ik ben prof, ik word hier goed betaald dus niet mekkeren.

Exact!
Area 58

John Hiatt

Geblesseerd. Trainde niet mee, lijkt me dat Zeinstra weer keept.

El Ma-kri-niii

Citaat van: John Hiatt op oktober 21, 2015, 11:47:27
Nog aan de schouder, van zaterdag? We hebben nog vier dagen tot de wedstrijd, dus nog tijd genoeg om te herstellen denk ik.

oostside

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 11:53:27
Nog aan de schouder, van zaterdag? We hebben nog vier dagen tot de wedstrijd, dus nog tijd genoeg om te herstellen denk ik.

Hij heeft z'n status als eerste keeper nu wel weer terug. Geen risico nemen tegen Ado hoe graag ik die pot ook gewonnen zien worden. Zoals met Vytas zaterdag is ook niks. Hopen dat Zeinstra als tweede keeper het tegen Ado goed doet en dan Leo weer fris bij dkv uit.

NRG

Citaat van: John Hiatt op oktober 21, 2015, 11:47:27

Dat mag ik niet hopen! Dan Krul maar op de goal.