Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
76 gasten, 6 leden (1 verborgen)
justremco, DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter, Bernardo

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 11:36:03
Eerste wedstrijd is gespeeld met Nienhuis nog maar 37 te gaan mannen succes wordt een zwaar seizoen voor jullie zo.

Ik heb geen hoge verwachtingen voor dit seizoen. Zolang bepaalde mensen nog steeds onderdeel zijn van de club, heb ik geen verwachtingen.
MI-Sider for Life

piene hassus

Bij ut EK konden we sien dat ferdedigers of middenfelders sich inne baan fan ut skot wierpen. Die hadden inne gaten dat un kieper un sluutpost is en su weinig mogeluk risico mut drage

denistel

dat klopt wel maar die keepers hadden op cruciale momenten ook wereldreddingen
en dat heeft nienhuis helaas niet.

denistel

Eerste wedstrijd is gespeeld met Nienhuis nog maar 37 te gaan mannen succes wordt een zwaar seizoen voor jullie zo.

ja dat klopt

okkele

:?
waar zie jij jezelf dan?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cor

Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 11:07:48
En jij vindt dat de doelpunten die we tegen kregen schuld van Nienhuis.

Schrijf ik dat? De eerste kan hij niks aan doen, zoals ik ergens anders ook heb aangegeven. De tweede in mijn ogen wel. En ja, vorig seizoen heb ik veel fouten van Nienhuis gezien. En ook vrijdag, buiten de doelpunten om vaak acties waar veel twijfel uit blijkt.

Noordcambuur

Citaat van: okkele op augustus 07, 2016, 12:38:16
:?
waar zie jij jezelf dan?
het ligt niet alleen aan Nienhuis.Kijk verder naar al die reacties op wedstrijden.

Noordcambuur

Citaat van: Cor op augustus 07, 2016, 13:06:48
Schrijf ik dat? De eerste kan hij niks aan doen, zoals ik ergens anders ook heb aangegeven. De tweede in mijn ogen wel. En ja, vorig seizoen heb ik veel fouten van Nienhuis gezien. En ook vrijdag, buiten de doelpunten om vaak acties waar veel twijfel uit blijkt.
Heb je vorig seizoen ook gezien wat voor verdediging we hadden.Daar is genoeg over gesproken dacht ik zo.Vorig jaar twijfelde de hele verdediging.

Nightmarelwd

Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 13:35:25
het ligt niet alleen aan Nienhuis.Kijk verder naar al die reacties op wedstrijden.

Klopt dat het daar niet alleen aan ligt, maar de afgelopen jaren was hij wel het zwakste deel in het team. Geen enkele wedstrijd heeft hij een punt gepakt voor ons.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 13:39:16
Heb je vorig seizoen ook gezien wat voor verdediging we hadden.Daar is genoeg over gesproken dacht ik zo.Vorig jaar twijfelde de hele verdediging.

Een goede keeper onderscheidt zich juist op zulke momenten.
MI-Sider for Life

Noordcambuur

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 07, 2016, 13:39:53
Een goede keeper onderscheidt zich juist op zulke momenten.
ik kijk nu naar wedstrijd Groningen tegen Feijenoord 0-4 nou dat zegt ook genoeg denk ik zo.

Vlampiep

Vorig seizoen en afgelopen vrijdag verliezen we niet de wedstrijd omdat Nienhuis zo slecht is, maar omdat een onmachtig elftal niet in staat blijkt te zijn de nodige doelpunten te kunnen maken om de wedstrijd te winnen.
Nu is het zo dat als Nienhuis een fout maakt, wij de bietenbult opgaan omdat voorin niemand over de klasse beschikt de bal aan een medespeler te geven die de bal in het netje ramt.
Voetbal is nog steeds een teamsport en het is niet alleen Nienhuis die speelt.
Met andere woorden je kunt de wedstrijd winnen door een doelpunt meer te scoren dan je tegenstander.
Dus de verwijten zullen weer bij de weledel en jammer dat hij geboren is, Henry vd Vegt gelegd moeten worden, want wederom is gebleken dat de selectie tot nu toe niet potten zal kunnen breken.

Cor

Citaat van: Vlampiep op augustus 07, 2016, 14:17:32

Dus de verwijten zullen weer bij de weledel en jammer dat hij geboren is, Henry vd Vegt

Besef je zelf wel wat je zegt?

poelie-lwd

Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 13:54:16
ik kijk nu naar wedstrijd Groningen tegen Feijenoord 0-4 nou dat zegt ook genoeg denk ik zo.

Wat heeft dat met Nienhuis te maken?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Geelblauwstiens

Citaat van: poelie-lwd op augustus 07, 2016, 14:45:28
Wat heeft dat met Nienhuis te maken?
Dat je met een goeie keeper met 0-5 verliest denk ik?