Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: gewoon een fan op september 25, 2016, 09:00:33
Op de man spelen is belachelijk en wat mij betreft not done maar de beste man aanspreken op zijn beperkt vermogen tot het tegenhouden van een bal moet ALTIJD kunnen  ;)
Deze goal is zeker niet zijn fout maar het zou wel eens fijn zijn als hij een dergelijke bal tegen zou houden en dat mag je van een professionele speler wel verwachten mijns inziens.
We hebben 2 ballenkeerders die tegenvallende prestaties leveren.
Dit gegeven is tot de winterstop niet te veranderen.
Dan hebben we een aantal veldspelers die ook niet aan de verwachtingen voldoen.
Hiervoor is het zelfde van toepassing.
We kunnen onze frustratie kwijt op dit forum, maar we kunnen er niets aan veranderen.
Dit gegeven is ook tot de winterstop aan de orde.
Wanprestaties kun je een team aanrekenen en vaak niet alleen een persoon.
Dat een trainer een spelwijze blijft hanteren die absoluut geen resultaat geeft kun je de trainer verwijten, maar deze hebben we nu en zal hier waarschijnlijk mee doorgaan totdat hij met groot verlof wordt gestuurd.

zeewolde

Citaat van: Cor op september 24, 2016, 17:12:36
Zelfs wanneer er niks op aan te merken is toch zeiken? Zeiken over zijn juichen? Dat noem ik op de man spelen. Zeiken over een goal waar hij niks aan kan doen? Bovenstaande heeft niks met z'n beperkte kwaliteiten te maken. Fouten, blunders benoemen prima. Maar over zijn manier van juichen wat zeggen... Trieste supporters. En ja dat zal dan wel weer beleving heten, nou geloof me, ik weet echt wat beleving voor Cambuur is maar ik ga geen mensen afbranden wanneer er niks aan de hand is.
_O_ _O_

denistel

Citaat van: gewoon een fan op september 25, 2016, 09:00:33
Op de man spelen is belachelijk en wat mij betreft not done maar de beste man aanspreken op zijn beperkt vermogen tot het tegenhouden van een bal moet ALTIJD kunnen  ;)
Deze goal is zeker niet zijn fout maar het zou wel eens fijn zijn als hij een dergelijke bal tegen zou houden en dat mag je van een professionele speler wel verwachten mijns inziens.

die goal kon ie niks aan doen klopt maar hij het nog niet een best seizoen
waarom dan als een gek dat hele veld over vliegen.
net als barto  tegen almere wat op zien shirt zat te wijzen pff laat ze
toch aub gewoon doen maar das mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Cor op september 25, 2016, 09:12:00
Dat is precies wat ik zeg. Maar mensen die hier doen alsof er niet op de man wordt gespeeld maken zich onsterfelijk belachelijk. Of hebben een plaat voor het hoofd waar zelfs een kernkop niet doorheen komt.

Dat is jou mening  :proost Ik zie het probleem niet. Hij doet iets geks, daar mogen we wat van vinden.

Ik vind het een klotekeeper die nog slechter is dan Telgenramp. Daarbij begrijp ik zijn fratsen zoals afgelopen vrijdag niet maar goed, elke gek zijn gebrek. Hij moet ballen tegenhouden, doet hij al twee jaar niet. Weg ermee.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: poelie-lwd op september 25, 2016, 22:28:59
Dat is jou mening  :proost Ik zie het probleem niet. Hij doet iets geks, daar mogen we wat van vinden.

Ik vind het een klotekeeper die nog slechter is dan Telgenramp. Daarbij begrijp ik zijn fratsen zoals afgelopen vrijdag niet maar goed, elke gek zijn gebrek. Hij moet ballen tegenhouden, doet hij al twee jaar niet. Weg ermee.

Kom even met een andere naam die het hier op het forum wel langer dan een half jaar goed kan doen  :proost

DayDreamer

Citaat van: Cor op september 24, 2016, 12:26:07
En dat schot kon hij hebben?

Zat niet in de kruising of wel dan. Ik zeg niet dat het een blunder is, maar mag toch wel eens bij dit soort ballen zitten.
Hij is gewoon niet atletisch, en dat is geen aanval op zijn postuur, misschien traint hij ook wel teveel met gewichten.

Cor

Citaat van: DayDreamer op september 26, 2016, 09:51:31
Zat niet in de kruising of wel dan. Ik zeg niet dat het een blunder is, maar mag toch wel eens bij dit soort ballen zitten.
Hij is gewoon niet atletisch, en dat is geen aanval op zijn postuur, misschien traint hij ook wel teveel met gewichten.

Net als die goal tegen Almere, was hij ook niet atletisch genoeg. Kom op man, die bal valt perfect voor de aanvaller, geen verdediger die hem blokt, prachtige goal. Zijn maar weinig keepers die zo`n bal hebben en die zullen voorlopig zeker niet bij Cambuur spelen. Nogmaals, ik vind het prima om hem te beoordelen op z`n fouten, maar over z`n juichen en goals tegen als die van vrijdag en van Almere...

DayDreamer

Citaat van: Cor op september 26, 2016, 10:15:31
Net als die goal tegen Almere, was hij ook niet atletisch genoeg. Kom op man, die bal valt perfect voor de aanvaller, geen verdediger die hem blokt, prachtige goal. Zijn maar weinig keepers die zo`n bal hebben en die zullen voorlopig zeker niet bij Cambuur spelen. Nogmaals, ik vind het prima om hem te beoordelen op z`n fouten, maar over z`n juichen en goals tegen als die van vrijdag en van Almere...

Tsja ieder zijn mening, je zegt het zelf al, geen speler die hem blokt, dus zicht op de bal, helaas komt Nienhuis niet van de grond.
Ik blijf het een matige keeper vinden, al zal hij af en toe heus wel eens een goede redding doen.
Ik verwacht heus geen ter Steegen bij Cambuur, maar beter dan dit moet toch te doen zijn lijkt me.

Verder zal Nienhuis vast een prima vent.  :proost

PePe

Je zou willen dat Leonard alle ballen keerde, maar als dat het geval zou zijn, dan keepte hij niet in Leeuwarden.

Dokkumer

Citaat van: Cor op september 26, 2016, 08:05:23
Kom even met een andere naam die het hier op het forum wel langer dan een half jaar goed kan doen  :proost
GOD aka Sandor van der Heide! Die kon NIKS fout doen en als er wat fout ging was het de schuld van
1. de medespelers
2. de tegenstander
3. de bal
4. de scheidsrechter
5. het veld
6. het weer
7. de lichtmasten
etc.

Vlampiep

Citaat van: Cor op september 26, 2016, 10:15:31
Nou waarom kan een keeper als Robert te Loeke dan wel bij Achilles spelen.
Die hield volgens mij wel twee vergelijkbare ballen er uit.
Maar we moeten het voorlopig met onze twee gemankeerde keepers doen en hopen dat ze het licht weer wat gaan zien.

hobbes

Citaat van: Vlampiep op september 26, 2016, 13:41:57

Nee, die schoten waren veel dichterbij, hij hoefde niet eens te duiken.

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op september 26, 2016, 13:17:22
GOD aka Sandor van der Heide! Die kon NIKS fout doen en als er wat fout ging was het de schuld van
1. de medespelers
2. de tegenstander
3. de bal
4. de scheidsrechter
5. het veld
6. het weer
7. de lichtmasten
etc.

Wat een geneuzel. Juist op vd Heide was ik kritisch. Met name in zijn laatste jaar.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op september 26, 2016, 13:41:57
Maar we moeten het voorlopig met onze twee gemankeerde keepers doen en hopen dat ze het licht weer wat gaan zien.

2 vergelijkbare ballen? Hou op juh, die tegengoal was een pegel die geen enkele keeper had gehad.
Area 58

Vlampiep

Citaat van: poelie-lwd op september 26, 2016, 14:38:26
Wat een geneuzel. Juist op vd Heide was ik kritisch. Met name in zijn laatste jaar.
Dou bist folges mij altiet kritisch su dat dur al een gesegde is; de Poelie is weer los.