Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
67 gasten, 5 leden (1 verborgen)
DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter, Bernardo

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: gewoon een fan op oktober 01, 2016, 08:23:00
Ik kan mij niet herinneren dat ik een keeper mee heb gemaakt die minder ballen pakt als Nienhuis dit jaar en ik kom toch al ruim 36 jaar bij Cambuur.

cees paauwe

Bolle

Citaat van: Bankzitter op oktober 01, 2016, 10:22:57
Onverstelbaar dat de trainer en spelers zelf niet door hebben dat je hoog tempo moet spelen om de genadeknap uit te delen maar ook om jezelf te dwingen geconcentreerd te blijven spelen.
Conditioneel beter heb je weinig aan, he, als je keeper met de voet op de bal gaat staan en je in een bejaardentempo van achterin rondspeelt.

Juist!

Kan ik me ook mateloos aan irriteren. Dat soms ellenlange heen en weer gespeel op eigen helft. En komt er eens een tegenstander op af, dan uiteraard terug op Nienhuis (met alle risico's van dien).

Nightmarelwd

Citaat van: DayDreamer op september 30, 2016, 23:11:54
Allebei onhoudbaar hoor, Nienhuis kon hier niks aan doen.

Bij de tweede moet hij zijn doel uitvliegen en de bal stompen, desnoods samen met de tegenstander.
MI-Sider for Life

Vlampiep

Citaat van: Nightmarelwd op oktober 01, 2016, 17:19:40
Bij de tweede moet hij zijn doel uitvliegen en de bal stompen, desnoods samen met de tegenstander.
Er staan drie MVV spelers ongedekt voor hem, dus als hij eruit was gekomen met opgetrokken knie ( om wat ruimte te maken) en de bal had weg gestompt was die goal niet gevallen. Dus een keepers fout.
Maar de verdedigers van ons waren in geen velden of wegen te bekennen en zaten volgens mij al aan het bier.

denistel

heel cambuur zat mis bij de 2-1 en waarom? omdat zei een corner
wel snel namen.

moodygrunn

Citaat van: Vlampiep op oktober 01, 2016, 17:51:21
Er staan drie MVV spelers ongedekt voor hem, dus als hij eruit was gekomen met opgetrokken knie ( om wat ruimte te maken) en de bal had weg gestompt was die goal niet gevallen. Dus een keepers fout.
Maar de verdedigers van ons waren in geen velden of wegen te bekennen en zaten volgens mij al aan het bier.

Ik vind dit niet alleen de schuld van nienhuis. Die drie ongedekte Mvv'ers horen gedekt te worden door die 5 van cambuur die nog wel in de '16 staan. Als iedereen een mannetje pakt hou je nog steeds 2 man over.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Wil de 2-1 Nienhuis ook niet aanrekenen, maar de manier waarop hij erbij staat te zwaaien als een verkeersregelaar deed mij de broek afzakken.

denistel

zeker niet al1 zijn schuld maar hij hoe hij er idd bij stond was niet best. :_spank

Bolle

piene hassus

PePe

John Hiatt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: John Hiatt op oktober 02, 2016, 17:48:26
Uit de goal komen!

Van de week was er een Europese wedstrijd (weet niet meer welke) met een keeper (helemaal in het wit) die in het hele strafschopsgebied heerste en overal de bal wegplukte. Zo kan het dus ook dacht ik.
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 02, 2016, 18:23:04
Van de week was er een Europese wedstrijd (weet niet meer welke) met een keeper (helemaal in het wit) die in het hele strafschopsgebied heerste en overal de bal wegplukte. Zo kan het dus ook dacht ik.
Ja, maar onze keeper weet nooit of hij eruit moet komen of moet blijven staan en maakt dan ook vaak de verkeerde keuze.

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 02, 2016, 18:23:04

Goede vergelijking, Europees voetbal en Jupiler League