Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 2 leden
Gasgeve, Pedeja

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

hoe kan je nou een vrije trap stoppen die precies in de kruising zit?  :thumbsup

gewoon een fan

Een erg goede wedstrijd gekeept, de enkele slechte uittrap is hem vergeven  :proost

Yellow Army

klein twijfelmomentje bij een steekbal in de eerste helft, maar voor de rest foutloos.  |:)
Area 58

DayDreamer

Fantastische redding trouwens in de 16e minuut.

lunnie

Het zelfvertrouwen waarmee Nienhus in de goal staat is fantastisch, op een gegeven moment zelfs even een balletje hoog houden, mafketel :)  |:)

Delamere

Die paar keer dat hij in actie moest komen deed hij dat uitstekend. Alleen nog even flink oefenen op uittrappen!

hobbes

Citaat van: Delamere op januari 27, 2014, 10:36:19
Die paar keer dat hij in actie moest komen deed hij dat uitstekend. Alleen nog even flink oefenen op uittrappen!

Och, zijn trappen waren van hoger nivo dan zijn collega aan de overkant.

Hilversum voor Cambuur

Ik heb zo ongelooflijk veel respect voor Leo. Ondanks de zware periode staat hij er week na week. Echt een betrouwbare doelman voor onze club.  |:)

12e man

okkele

voor mij de man van de wedstrijd !
de redding op het schot van ziyech was heel knap en zeer belangrijk op een moment dat het nog 1-0 staat.
het uitkomen in de 2de helft bij een doorgebroken speler van skubbekutteveen was net zo sterk en belangrijk.

klasse man,blij dat we zo`n kanjer hebben.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

gewoon een fan

Dit is voor ons echt een hele goede keeper, deze man pakt echt punten voor ons  _O_

Dokkumer

Citaat van: okkele op januari 27, 2014, 11:03:32
voor mij de man van de wedstrijd !
de redding op het schot van ziyech was heel knap en zeer belangrijk op een moment dat het nog 1-0 staat.
het uitkomen in de 2de helft bij een doorgebroken speler van skubbekutteveen was net zo sterk en belangrijk.

klasse man,blij dat we zo`n kanjer hebben.
Ogkellebeche, hier ben ik het helemaal mee eens |:)

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

dit is mien club

Fantstische keeper |:)

Henk de Jong nam de gok, Nienhuis pakte zijn kans geweldig.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: okkele op januari 27, 2014, 15:14:19
1 L teveul dogcummer.
Sorry Ogkkelebeche, heb nu eenmaal wat moeite met Afrikaanse namen