Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Ik ben eigenlijk nooit in paniek als Nienhuus de bal krijgt. Vorig jaar 1x mis gegaan en daar heeft ie van geleerd. De situatie van vandaag was anders. Als ie gaat moet ie ook doorlopen. Hij moet in een split second beslissen. Ik was allang blij dat hij die kerel niet onderuit schoffelde.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

hobbes

Bij de eerste moest hij komen, toen had de bal veel snelheid. Bij de tweede was dat niet het geval een had de verdediging nog in kunnen grijpen. Aan de andere kant pakt hij die bal in de tweede minuut goed en ook de bal vlak na rust zou niet iedere keeper hebben gehad.

grijskijker

Citaat van: John Hiatt op augustus 30, 2014, 21:04:24
Tijd voor verandering!
Hou op man... Alleen met geluk had hij 1 van de 2 kunnen tegenhouden... Dit is gewoon het risico wat de speelstijl mee brengt... Er ligt ruimte achter de verdediging en daar is gebruik van gemaakt.. En wil je echt schuldigen aanwijzen dan moet je bij Pereira en Dijkstra/Meleg zijn..

En die Houtkoop scoort 1x in zijn carrière zo'n goal..

Casuals-lwd

Citaat van: John Hiatt op augustus 30, 2014, 21:04:24
Tijd voor verandering!
Alsof iedereen is vergeten hoeveel ballen hij er voor ons al heeft uitgehouden... en zolang de verdediging gewoon goed paraat staat was er niks aan de hand. Grote blunders van de verdediging

Kuzmanovic-Apeldoorn

Er wordt hier gezegd dat die Houtkoop de bal perfect aanneemt, volgens mij neemt ie em (zonder dat ie het zelf door had) slecht aan waardoor de bal afremt, en hij nog net de bal onder Nienhuis door kan schieten. Als ie hem technisch goed had aangenomen (op tempo) had Nienhuis misschien nog wel een kans gehad. Als Houtkoop de bal op tempo had meegenomen, waren er geen verdedigers om hem heen geweest.
Henk, held, bedankt

Montana

Nienhuis is een topper, maar hij zal de strijd gaan verliezen van Zeinstra. En nee, dat vind ik niet op basis van vanavond..

grijskijker

Citaat van: Montana op augustus 31, 2014, 02:05:53
Nienhuis is een topper, maar hij zal de strijd gaan verliezen van Zeinstra. En nee, dat vind ik niet op basis van vanavond..
Zolang Nienhuis punten pakt zie ik het niet snel gebeuren..Misschien Nienhuis aan het einde van het seizoen voor een mooi bedrag verkopen en Zeinstra doorschuiven?

wiekie1969

1e goal van Kramer kon hij niets aan doen, alhoewel die Dijkstra er op een genante wijze uitgelopen werd........

2e goal had hij moeten blijven staan.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op augustus 31, 2014, 07:48:56
1e goal van Kramer kon hij niets aan doen, alhoewel die Dijkstra er op een genante wijze uitgelopen werd........

Ja man, gewoon triest hie Dijkstra werd geklopt

Galdiano

Te weinig snelheid achterin met Dijkstra!
Reijnen is al niet snel dan zet je Dijkstra er toch niet naast? Balletje erover heen en je bent weg. Dan toch liever macintosh die kan met zijn snelheid de boel nog redden als er wat overheen gaat.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

grijskijker

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2014, 09:53:09
Te weinig snelheid achterin met Dijkstra!
Reijnen is al niet snel dan zet je Dijkstra er toch niet naast? Balletje erover heen en je bent weg. Dan toch liever macintosh die kan met zijn snelheid de boel nog redden als er wat overheen gaat.
Of... v/d Streek Reijnen Bijker Pereira in de 2e helft..v/d Streek had in de 2e helft die Houtkoop helemaal stuk kunnen lopen en voor diepgang op rechts kunnen zorgen(net als Kuyt deed tijdens het WK) Maar Mac-Intosch had daar ook kunnen spelen...

grijskijker

Die bal op Houtkoop schiet 9 van de 10x door en was dat gebeurt dan had  Nienhuis die bal gehad, maar door een actie van Houtkoop, die hij in de rest van zijn hele carrière niet meer zal maken werd hij(Nienhuis) verrast.. En had Pereira opgelet(dus niet zijn man had laten lopen) was er ook niks aan de hand geweest.

Yellow Army

Eens. Al vind ik het te ver gaan om de schuld bij Nienhuis te leggen. Perreira stond nl gewoon te slapen.
Area 58

Delamere

Citaat van: Ome Loeks op augustus 30, 2014, 22:26:22
Het zijn in iedergeval altijd de zelfde zeikers die Nienhuis afkraken en hebben waarschijnlijk veel aandelen in Zeinstra wat hun objectieve waarneming behoorlijk vertroebeld
Nee, jij bent lekker objectief. 5 Posts, 5x ben ben je boos als iemand een beetje kritisch over jou held Nienhuis is.
Ome Loeks, Nienhuis, Groningers vallen elkaar blijkbaar niet af, ook al is er alle reden toe.