Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Nienhuis verdient het om eerste keeper te zijn, maar ooit gaat Zeinstra zn plek overnemen.

grijskijker

Citaat van: Delamere op augustus 31, 2014, 12:12:56
Nee, jij bent lekker objectief. 5 Posts, 5x ben ben je boos als iemand een beetje kritisch over jou held Nienhuis is.
Ome Loeks, Nienhuis, Groningers vallen elkaar blijkbaar niet af, ook al is er alle reden toe.
:zucht

grijskijker

Citaat van: Delamere op augustus 31, 2014, 12:12:56ook al is er alle reden toe.
Welke reden als ik mag vragen? Tot nog toe pakt hij punten voor het elftal..

Bernardo

grijskijker

Citaat van: Tukker op augustus 30, 2014, 22:30:51
De eerste goal vond ik ook niet echt een fout van Nienhuis. En daarbij heeft ie er ook een 100% kans uitgehouden.
En dat was niet voor het eerst dit seizoen...

Dokkumer

Citaat van: Delamere op augustus 31, 2014, 12:12:56
Nee, jij bent lekker objectief. 5 Posts, 5x ben ben je boos als iemand een beetje kritisch over jou held Nienhuis is.
Ome Loeks, Nienhuis, Groningers vallen elkaar blijkbaar niet af, ook al is er alle reden toe.
Ben van mening dat Ome Loeks wel enigszins gelijk heeft. Nienhuis hoeft maar iets niet goed te doen en er staan meteen een aantal aan de doelpalen te zagen.. Natuurlijk ging hij bij de 1-2 gigantisch de mist in en ook bij de 1-1 stond hij er niet lekker voor... Maar om dan meteen om het hoofd van Nienhuis te brullen gaat me veel te ver.

drg

Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 12:25:25
En dat was niet voor het eerst dit seizoen...

Ik heb hem zeker 2 100% kansen er uit zien houden. Maar hij heeft ook 2 kansen compleet verprutst en kwam meerdere keren onnodig het doel uit. 1x was sowieso zijn fout tegen Kramer maar beide goals waren door slecht verdedigend werk doorgebroken.

grijskijker

Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2014, 12:29:12
Ben van mening dat Ome Loeks wel enigszins gelijk heeft. Nienhuis hoeft maar iets niet goed te doen en er staan meteen een aantal aan de doelpalen te zagen.. Natuurlijk ging hij bij de 1-2 gigantisch de mist in en ook bij de 1-1 stond hij er niet lekker voor... Maar om dan meteen om het hoofd van Nienhuis te brullen gaat me veel te ver.
Als er voor je wordt geknoeid dan kan je zo'n goede keeper zijn maar dan vliegen er altijd een paar ballen in..
Bij de eerste goal geeft de hele linkerkant niet thuis en bij de 2e tegen goal laat Pereira zijn man lopen en heeft die Houtkoop een actie/bal aanname die 1x in zijn leven lukt,neemt Houtkoop die bal niet aan, dan schiet die bal door(wat 9 van de 10x gebeurt) en kan Nienhuis de bal oppakken en ik denk ook dat Nienhuis op een doorschietende bal had gerekend...

grijskijker

Citaat van: drg op augustus 31, 2014, 12:30:50
Ik heb hem zeker 2 100% kansen er uit zien houden. Maar hij heeft ook 2 kansen compleet verprutst en kwam meerdere keren onnodig het doel uit. 1x was sowieso zijn fout tegen Kramer maar beide goals waren door slecht verdedigend werk doorgebroken.
Tegen Twente,Vitesse en Heracles had Nienhuis ook cruciale reddingen..

dizzhead

Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 12:37:15
Als er voor je wordt geknoeid dan kan je zo'n goede keeper zijn maar dan vliegen er altijd een paar ballen in..
Bij de eerste goal geeft de hele linkerkant niet thuis en bij de 2e tegen goal laat Pereira zijn man lopen en heeft die Houtkoop een actie/bal aanname die 1x in zijn leven lukt,neemt Houtkoop die bal niet aan, dan schiet die bal door(wat 9 van de 10x gebeurt) en kan Nienhuis de bal oppakken en ik denk ook dat Nienhuis op een doorschietende bal had gerekend...

Als teamgenoten falen, betekent dat niet dat je daarmee verkeerde keuzes kan goedpraten. Juist bij fouten van de tegenstander moet je een opeenstapeling van foute keuzes voorkomen. Maar goed, ben het er mee eens dat het vertrouwen bij sommigen we heel snel weg is. Nienhuis blijft wat mij betreft nummer 1.

carlo de leeuw

Nienhuis moet gewoon goed blijven keepen en niet teveel van dit soort fratsen krijgen, want er staat een min of meer gelijkwaardige vervanger klaar.....gelukkig maar.
Ik vind niet dat je een keeper te snel moet vervangen, want als zijn vervanger het niet goed doet heb je 2 onzekere keepers.
Nienhus heeft voorlopig nog meer dan genoeg krediet wat mij betreft!

grijskijker

Citaat van: dizzhead op augustus 31, 2014, 12:40:40
Als teamgenoten falen, betekent dat niet dat je daarmee verkeerde keuzes kan goedpraten. Juist bij fouten van de tegenstander moet je een opeenstapeling van foute keuzes voorkomen. Maar goed, ben het er mee eens dat het vertrouwen bij sommigen we heel snel weg is. Nienhuis blijft wat mij betreft nummer 1.
Maar als je anticipeert op wat er voor je gebeurt, bij de eerste goal, dat er geen medespeler ingrijpt zodat je als keeper 1 tegen 1 komt tegen Kramer dan is de kans aanwezig dat Kramer de bal afmaakt.. Buiten dat Pereira korter op Houtkoop had moeten zitten,weet ik 1000% zeker dat Nienhuis had verwacht dat die bal op Houtkoop zou doorschieten en dan had hij op de goede plaats gestaan,want hij komt vaker zo uit zijn goal en dan gaat/ging het wel goed...

carlo de leeuw

Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 12:53:51
Maar als je anticipeert op wat er voor je gebeurt, bij de eerste goal, dat er geen medespeler ingrijpt zodat je als keeper 1 tegen 1 komt tegen Kramer dan is de kans aanwezig dat Kramer de bal afmaakt.. Buiten dat Pereira korter op Houtkoop had moeten zitten,weet ik 1000% zeker dat Nienhuis had verwacht dat die bal op Houtkoop zou doorschieten en dan had hij op de goede plaats gestaan,want hij komt vaker zo uit zijn goal en dan gaat/ging het wel goed...
laten we het er maar op houden dat na het uitvallen van Vytas de toegepaste wissel, bedacht door de TS, niet al te gelukkig uitpakte voor meerder personen!

dizzhead

Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 12:53:51

Als die bij de 1-0 was blijven staan, was er voor Reijnen nog alle tijd geweest om hem naar buiten te dringen waardoor er maar 1 hoek overbleef. Kramer stond ter hoogte van de rechterkant van de 16, de doelkans werd hem door Nienhuis geschonken. Het is gewoon een verkeerde keuze geweest.

drg

Citaat van: carlo de leeuw op augustus 31, 2014, 13:01:12
laten we het er maar op houden dat na het uitvallen van Vytas de toegepaste wissel, bedacht door de TS, niet al te gelukkig uitpakte voor meerder personen!

Nadat hij er uit was en ineens ADO begon te stormen had ik alle hoop al bijna opgegeven, het was wachten op de 1-3 en als die gevallen was had het zeker ons 3 punten gekost.
Toen Schepers er in kwam zag ik het al helemaal niet meer inzitten, gelukkig heeft het harde werken van (alle) spelers ons weer 3 punten opgeleverd  _O_

Nienhuis is minstens net zo belangrijk geweest als de doelpunten makers, zoals ik al zij heeft hij 2 kansen verkloot (met hulp van de verdediging) maar ook zeker 2 100% doelpunten er uit gehaald plus nog een handjevol reddingen.

Gewoon laten staan deze kerel, Henk en z'n posse zullen die rare uitspattingen er echt wel uit slaan ;)