Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde, Poetser

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

punkman

Citaat van: YellowBlue op oktober 26, 2014, 17:12:56
Hallo! pakt het hele seizoen al geen punten en is voetballend een drama.
Mijn oordeel gaat niet over 1 wedstrijd!

Vraag mij af wat er aan de hand is met Nienhuis.
Oogt dit seizoen heel onzeker, vorig jaar ook wel eens en paar foutjes, maar nu lijkt het wel structureel.
Hoop dat de technische staf daar wat aan kan doen, want vind het zeker geen slechte keeper.

Ruppppert

Citaat van: punkman op oktober 26, 2014, 17:59:54
Vraag mij af wat er aan de hand is met Nienhuis.
Oogt dit seizoen heel onzeker, vorig jaar ook wel eens en paar foutjes, maar nu lijkt het wel structureel.
Hoop dat de technische staf daar wat aan kan doen, want vind het zeker geen slechte keeper.
mist zijn maatje vd Laan denk ik, Zeinstra maar een kans geven, Nienhuis met uittrappen echt een drama steeds over de zijkanten en zo kwam je steeds onderdruk te staan

Delamere

Ondanks dat het vandaag amper waaide leek hij weer 2x windkracht 10 tegen te hebben. Het verschil met Vermeer was schrijnend.
Te vaak een fout(je) en meevoetballend een onruststoker. Geef nu Zeinstra maar eens  10 wedstrijden de kans. Ik heb zo'n gevoel dat het daar niet minder van wordt.

Lore

Citaat van: Ruppppert op oktober 26, 2014, 18:15:42
mist zijn maatje vd Laan denk ik, Zeinstra maar een kans geven, Nienhuis met uittrappen echt een drama steeds over de zijkanten en zo kwam je steeds onderdruk te staan

Uittrappen inderdaad niet best, maar je mag de verdedigers dat ook wel een beetje aanrekenen. Zij speelden hem meerdere keren op zijn linker voet aan. Terwijl hij extreem rechts is!

Dokkumer

Citaat van: Lore op oktober 27, 2014, 08:40:22
Uittrappen inderdaad niet best, maar je mag de verdedigers dat ook wel een beetje aanrekenen. Zij speelden hem meerdere keren op zijn linker voet aan. Terwijl hij extreem rechts is!
Extreem rechts? Met zulk gedachtengoed hoort hij niet bij onze club thuis :devil

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lore op oktober 27, 2014, 08:40:22

Dan gaat ie maar es een paar weken alles op de training met links wegschieten! Toch te gek voor woorden dat een keeper niet kan trappen met z'n andere voet?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sccleeuwarden

Speelt de verdediging ook op het verkeerde been in. en dan dat lange wachten elke keer met een uitrap.......... DRAAAMAA! daar krijg je nog eens ellende mee met de scheidsrechters, (al deed vermeer gister niets anders dan tijd rekken), Maar vorig seizoen leuk gekeept, maar maakt nu toch te veel fouten en is het tijd voor een keeperswissel! ook als een voetballer niet goed functioneert word er gewisseld toch?

sunderland

ik ben hem ook steeds blijven steunen maar voor mij word het nu ook tijd voor onze 2e keeper.Nienhuis brengt ons steeds in de problemen ,juist op momenten dat we tegenstander in de tang hebben .Dan is er gelijk geen voetbal meer .en dat is dit seiz al veel gebeurd .

siepelsjeu

word tijd dat zeinstra eens zijn kansen krijgt

Cambuur058

hoewel ik het volledig eens ben dat zeinstra beter is dan nienhuis, een keeperswissel kan negatief uitpakken voor de flow van het team.. is toch wel drastisch

Harry L.

Redelijke lijnkeeper. Hoge ballen drama. Voortzetting veel te traag, daar komt nog bij dat 80% van zijn lange ballen niet aankomen. Hij is te dik. Zeinstra maar eens proberen.

Scc01

Ik vind een keeperswissel wel ver gaan maar ik erger me af en toe dood aan dat trage gedoe ondanks dat we haast hebben. En het uitschieten met welk been dan ook is een drama.
Ik ben benieuwd hoeveel fouten henk hem bog laat maken. Maar of het echt beter is met de tweede man weten we ook niet. Moeilijk....

Tukker

Citaat van: Scc01 op november 01, 2014, 20:19:13
Ik vind een keeperswissel wel ver gaan maar ik erger me af en toe dood aan dat trage gedoe ondanks dat we haast hebben. En het uitschieten met welk been dan ook is een drama.
Ik ben benieuwd hoeveel fouten henk hem bog laat maken. Maar of het echt beter is met de tweede man weten we ook niet. Moeilijk....
Wellicht als Nienhuis zich gaat haasten gaat hij fouten maken. Maar ik ben het met je eens dat het soms tenenkrommend is, het tempo en de trappen. Maar daarentegen heeft hij soms ook geweldige reddingen; dus idd moeilijk
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lore

Citaat van: Tukker op november 01, 2014, 21:46:56
Wellicht als Nienhuis zich gaat haasten gaat hij fouten maken. Maar ik ben het met je eens dat het soms tenenkrommend is, het tempo en de trappen. Maar daarentegen heeft hij soms ook geweldige reddingen; dus idd moeilijk
Het is in ieder geval een positie waar wij moeten doorselecteren

hydoscc

bij elke terugspeel bal krijg ik de kriebels. De ballen gaan alle kanten op en dan soms ook nog een man proberen uit te kappen. Vorig jaar vond ik hem toch zekerder