Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

TARGET

Hij bakt er helemaal niks van de laatste tijd.!! de eerste 2 goals had ie kunnen voorkomen.. en bij de 4 de goal licht ie al op de grond die pizza.!! Anders zeer te spreken over deze keeper maar de laatste tijd is het echt een drama om te zien.!!

Sakas

Citaat van: TARGET op november 10, 2014, 11:13:01
Hij bakt er helemaal niks van de laatste tijd.!! de eerste 2 goals had ie kunnen voorkomen.. en bij de 4 de goal licht ie al op de grond die pizza.!! Anders zeer te spreken over deze keeper maar de laatste tijd is het echt een drama om te zien.!!

Dat is bullshit van die 4e goal, van richting veranderd, die had geen enkele keeper gehad!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

sunderland

1e goal mag niet in de korte hoek simpel

Ome Loeks

Je kan je ook afvragen hoe het kan dat Millik zo vrij kan aannemen en schieten  :?

michello

Het was een goed schot hoor en hard. Laten we de credits van fout maar aan Bijker geven want die stond verkeerd te dekken. Neemt niet weg dat Nienhuis dit seizoen te weinig heeft laten zien en wat onzeker oogt. Vooralsnog het voordeel van de twijfel, maar wordt nu wel eens tijd dat hij punten gaat pakken.

sunderland

Citaat van: michello op november 10, 2014, 14:28:59
Het was een goed schot hoor en hard. Laten we de credits van fout maar aan Bijker geven want die stond verkeerd te dekken. Neemt niet weg dat Nienhuis dit seizoen te weinig heeft laten zien en wat onzeker oogt. Vooralsnog het voordeel van de twijfel, maar wordt nu wel eens tijd dat hij punten gaat pakken.
idd .We speelden zo goed in het begin en had hij weer van die slechte uittrappen .Is het nu zo moeilijk om met je goede been ver over de middenlijn te schieten .Waardeloos is dat

piene hassus

Hij mut ophouwe met die lange trappen naar foren, Ogbeche won soewat elk kopduelmaar, dr folgde gien ansluting, Hemmen won gien enkel kopduel mar bukte alleen mar, dan mut je fan achter uut opbouwe, Rusnak anspeule, aanfal opbouwe.

Tukker

Citaat van: piene hassus op november 10, 2014, 16:27:54
Hij mut ophouwe met die lange trappen naar foren, Ogbeche won soewat elk kopduelmaar, dr folgde gien ansluting, Hemmen won gien enkel kopduel mar bukte alleen mar, dan mut je fan achter uut opbouwe, Rusnak anspeule, aanfal opbouwe.
Ik erger me al een tijdje aan die lange trappen die helemaal niets opleveren behalve balverlies. Ogbeche lukt het (meestal maar ook niet altijd) om de ballen door te koppen, maar het is altijd naar een tegenstander. Hemmen kun je over het algemeen iets beter in de dekking aanspelen, maar dan moet er wel aansluiting zijn.

Probeer dan maar van achteren op te bouwen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

666

Citaat van: Tukker op november 10, 2014, 17:40:27
Ik erger me al een tijdje aan die lange trappen die helemaal niets opleveren behalve balverlies. Ogbeche lukt het (meestal maar ook niet altijd) om de ballen door te koppen, maar het is altijd naar een tegenstander. Hemmen kun je over het algemeen iets beter in de dekking aanspelen, maar dan moet er wel aansluiting zijn.

Probeer dan maar van achteren op te bouwen.

Is het niet de tactiek van Cambuur...  Tegenstander laten komen, voetballend opbouwen/eruit komen maar als er door de tegenstander goed vastgezet wordt de lange bal hanteren.

Dus dat er een lange bal gegeven wordt kan dus aan Nienhuis liggen, aan de spelers van Cambuur (slecht positiespel) of aan de tegenstander die zich steeds beter wapenen tegen ons spel.

Ik vind zelf dat Nienhuis te snel de lange bal hanteert als er nog wel afspeelmogelijkheden zijn, hij lijkt op safe te spelen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Yellow Army

Ik weet niet of jullie de wedstrijd hebben gezien, maar ons middenveld werd volledig overlopen. Wat dat betreft is het dus niet zo vreemd om de lange bal te hanteren.
Area 58

carlo de leeuw

Ben ook geen fan van Nienhuis momenteel.
Krijg altijd de zenuwen als de bal in zijn buurt komt.
Die goals tegen Ajax kon hij niks aan doen.
Die van Milik was wel in korte hoek maar leek mij onhoudbaar.
Nadeel bij een keeperswissel is wel dat als zijn vervanger het ook even niet heeft je 2 onzekere keepers hebt.

Casuals-lwd

Er moet ingegrepen worden voordat de slome handelingen van Nienhuis ons fataal word, vorig jaar was hij briljant en nu oogt hij met (veel) andere spelers nonchalant en soms wat meer onzeker.

SCC

Heerlijk voor de man zijn moraal, die strafschop.
Bleef vandaag bij hoge ballen volgens mij bewust op de lijn staan. Aangezien Zeinstra in de laatste oefenduels niet overtuigde, ben ik blij met het optreden van Leonard vandaag.

sunderland

Citaat van: SCC op november 23, 2014, 20:12:12
Heerlijk voor de man zijn moraal, die strafschop.
Bleef vandaag bij hoge ballen volgens mij bewust op de lijn staan. Aangezien Zeinstra in de laatste oefenduels niet overtuigde, ben ik blij met het optreden van Leonard vandaag.
goed gezegd .Ik zei ook gelijk na die penel dat dat wel eens de ommekeer kan worden ,dat hij weer als verl seiz gaat keepen .Overtuigend en de bal over de middellijn in plaats van die ballen die medespelers in gevaar brengen