Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op juli 24, 2019, 08:31:33
ohhhh wat stoer Cor  :_schater
Zoek het woord sarcasme even op voor je weer reageert ;)

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op juli 24, 2019, 08:32:42
Zoek het woord sarcasme even op voor je weer reageert ;)
heb je een vriendje erbij Grijskijkert  :_schater

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op juli 24, 2019, 08:51:35
heb je een vriendje erbij Grijskijkert  :_schater
Leg eens uit, ik ben namelijk niet van de vriendjes clan...

Cor

Citaat van: Noordcambuur op juli 24, 2019, 08:31:33
ohhhh wat stoer Cor  :_schater

Als je mij zou kennen zou je weten dat ik niks met geweld o.i.d. heb. Als je terug zou hebben gelezen zou je snappen dat ik niks tegen de komst van Doke heb. En als je het mij zou vragen dan zou ik zeggen dat ik de actie tegen Dwight destijds zum kotzen vond.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Cor op juli 24, 2019, 09:08:23
Als je mij zou kennen zou je weten dat ik niks met geweld o.i.d. heb. Als je terug zou hebben gelezen zou je snappen dat ik niks tegen de komst van Doke heb. En als je het mij zou vragen dan zou ik zeggen dat ik de actie tegen Dwight destijds zum kotzen vond.

overigens ook makkelijk te lezen uit jou postings. maar ze lezen hier soms een halve regel en dan gaat het los.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: okkele op juli 23, 2019, 23:45:42
nog even en dan hebben we een ballotage-commissie nodig voor een forum !
1 moderator aanstellen die alles wat off-topic is(zoals dat gejank en uitlokkerijtjes van die gifmenger altijd)verwijderd.
|:)

Doe ik wat verkeerd? Ik heb helemaal geen zin in elk klein dingetje te moeten verwijderen. Daar heb ik ook geen tijd voor trouwens
Heb al helemaal geen zin in bepaalde personen te verwijderen van een forum omdat een ander dat wil.
Het punt is iedereen heeft mensen waar die beter mee kan en mensen waar hij veel minder mee kan.
Dat is op een forum net zo, een stuk of wat hier kunnen je het bloed onder de nagels wegzuigen jah, qua postings en qua gedrag naar een ander.
Maar soms hebben diezelfde mensen soms ook wel weer leuke bijdragen of humor.
Zolang er geen erge beledigingen of opmerkingen die over de schreef gaan zal ik hier niemand gaan bannen.
En als iedereen vind dat dat wel moet stop ik ermee, regel het dan maar anders.
Niet persoonlijk bedoeld okkele maar in het algemeen.
Vriendelijke groet, Delfzijl/Cambuur.

Cor

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 24, 2019, 10:13:35
overigens ook makkelijk te lezen uit jou postings. maar ze lezen hier soms een halve regel en dan gaat het los.

:koffie

Cor

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 24, 2019, 10:26:58
Doe ik wat verkeerd? Ik heb helemaal geen zin in elk klein dingetje te moeten verwijderen. Daar heb ik ook geen tijd voor trouwens
Heb al helemaal geen zin in bepaalde personen te verwijderen van een forum omdat een ander dat wil.
Het punt is iedereen heeft mensen waar die beter mee kan en mensen waar hij veel minder mee kan.
Dat is op een forum net zo, een stuk of wat hier kunnen je het bloed onder de nagels wegzuigen jah, qua postings en qua gedrag naar een ander.
Zolang er geen erge beledigingen of opmerkingen die over de schreef gaan zal ik hier niemand gaan bannen.

Lekker blijven doen wat je doet. Zal me persoonlijk weer niet proberen te ergeren aan sommige mensen hier. Heb erg veel moeite met het feit dat mensen die niet in het anti Foeke kamp zitten meteen worden neergezet als ja knikkers. Doet me teveel denken aan de echte wereld waarin je ook snel in een hokje geduwd wordt omdat je een andere mening hebt. Terug naar het topic, mijn steun heeft Doke, en als hij voetballend achterblijft mag hij van mij weer vertrekken.

moodygrunn

Dit topic toont aan dat je ballen nodig hebt om de overstap te maken. Als hij dat ook op het veld laat zien denk ik dat het wel goedkomt! Welkom en overtuig de critici  |:)
In Henk en Sandor we trust

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Cor op juli 24, 2019, 10:35:27
Lekker blijven doen wat je doet. Zal me persoonlijk weer niet proberen te ergeren aan sommige mensen hier.  gaat je niet lukken heb ik ook

mijn steun heeft Doke, en als hij voetballend achterblijft mag hij van mij weer vertrekken.zo denk ik er ook over

speculeter

Alweer 8 pagina's gelezen over deze nieuwe speler.
Word een leuke topic :y

Lore

Citaat van: speculeter op juli 24, 2019, 10:42:46
Alweer 8 pagina's gelezen over deze nieuwe speler.
Word een ntrh  topic :y

:_schater

Ik lees net dat hij bij dkv heeft gespeeld. Wist jij dat? Wat een schande

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 24, 2019, 10:26:58
jammer dat je dit op jezelf projecteerd,uiteraard nooit zo bedoelt.
je knipt ook maar een deel van mn post zodat het lijkt alsof dit het onderwerp was maar het was juist een uitdrukking...."NOG EVEN en dan hebben we misschien wel een ballotage-commissie nodig".
ik doelde op het feit dat er weer lekker gezeikt en beledigd mag worden in een willekeurig topic.
de lc-"journalisten" hebben weer voer en het forum is vast soms een lachertje voor het opgevoede deel van nederland(bij wijze van).
dokkumer is o.a al afgehaakt en met hem veel humor,doe jij dat nu lekker niet.
:koffie met een koekje.
fijne warme dag verder.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delfzijl/Cambuur

Niet de bedoeling op mezelf te projecteren, maar nadat Dokmans het schip verlaten heeft, wat ik ook heel erg jammer vind probeer ik het hier allemaal binnen de lijntjes te houden.
En als er iets is wat beter kan of anders hoor ik het graag, ik heb trouwens helemaal nooit wat van Dokkumer gehoord dat hij ging stoppen...hij was zo foetsie.
Weet dus ook de reden niet waarom.
Sorry voor het slechte knipwerk van me.
staat ook niet persoonlijk bedoeld he okkie?
Koffie is ok, het koekje ook maar een fijne warme dag gaat t niet worden.... Veel te heet voor mij, binnen bij de airco.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Lore op juli 24, 2019, 11:37:13
:_schater

Ik lees net dat hij bij dkv heeft gespeeld. Wist jij dat? Wat een schande

Wie ?? Doke ???   Waaaaaaaahhhhhhhh 8P