Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2019, 21:19:11
Dus als ik je goed begrijp mag je hier alleen een mening geven met uw toestemming?

Dat schiet het doel van een forum voorbij, als iedereen het met elkaar eens is wordt het saai. En er is niet 1 mening die de waarheid is toch?

Jandehulk

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2019, 21:19:11
Dus als ik je goed begrijp mag je hier alleen een mening geven met uw toestemming?
het leeft ook nog ...

Jandehulk

Citaat van: hobbes op juli 23, 2019, 21:24:56
Dat schiet het doel van een forum voorbij, als iedereen het met elkaar eens is wordt het saai. En er is niet 1 mening die de waarheid is toch?
klopt...maar wiekie zo afzeiken mag wel vinden sommige...

grijskijker

Citaat van: hobbes op juli 23, 2019, 21:24:56
Ja klopt, maar als er personen zijn die roepen ik vraag jou niet om je mening dan heb ik de beleefdheid om toch maar te vragen hoe het zit.

grijskijker

Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 21:29:23
Dit is de omgekeerde wereld...

Lore

Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 21:29:23

Wiekie zeikte in principe ook iedereen af. Spelers, trainers, td's, tm's en medeforummers. Maar daar hebben de wijze founding fathers (zouden die ook uit het oosten komen??)  de negeerknop voor ontwikkelt. Volgens mij wordt die wel te weinig gebruikt!

grijskijker

Citaat van: Lore op juli 23, 2019, 21:33:44
Wiekie zeikte uit principe ook iedereen af. Spelers, trainers, td's, tm's en medeforummers. Maar daar hebben de wijze founding fathers (zouden die ook uit het oosten komen??)  de negeerknop voor ontwikkelt. Volgens mij wordt die wel te weinig gebruikt!
;)

Jandehulk

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2019, 21:31:08
Dit is de omgekeerde wereld...
waarom?...hij post hier iets en jullie knallen er gelijk bovenop toch ?...als mannetjes als jij,Cor en zo het niet ermee eens zijn,word dat gelijk de grond in getrapt...dus mening geven mag ie dan toch niet ?.

Lore

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2019, 21:36:02
;)

:_schater een dyslect corrigeren op zijn taalgebruik is hetzelfde als lachen ok de paralympische spelen!

grijskijker

Wiekie zeikte in principe ook iedereen af. Spelers, trainers, td's, tm's en medeforummers. Maar daar hebben de wijze founding fathers (zouden die ook uit het oosten komen??)  de negeerknop voor ontwikkelt. Volgens mij wordt die wel te weinig gebruikt!
Dit is een openbaar forum dus de hele wereld kan meelezen, en dan is zo'n knop leuk en aardig maar de club word wel voor schut gezet met dat asociaal geraas.

Jandehulk

?..zeg ook niet dat ik het altijd met hem eens ben,maar vind het wel mooi om hem te zien reageren op nieuws ...

Treb

Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 21:36:18
waarom?...hij post hier iets en jullie knallen er gelijk bovenop toch ?...als mannetjes als jij,Cor en zo het niet ermee eens zijn,word dat gelijk de grond in getrapt...dus mening geven mag ie dan toch niet ?.

Het probleem met hem is dat het ALTIJD negatief. Heel irritant.

grijskijker

Citaat van: Lore op juli 23, 2019, 21:37:37
:_schater een dyslect corrigeren op zijn taalgebruik is hetzelfde als lachen ok de paralympische spelen!
Was meer dat de persoon in kwestie zelf nogal aan het pochen was over zijn principes.

Cor

Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 21:11:12
verrot mij dat nou wat jij vind....ik vind dit!...vraag jou niet om je mening??

Ik begrijp dat de vraagstelling inderdaad te ingewikkeld is, gelet op je antwoord. Lekker het dak op kerel. Wel een pet op want je moet zuinig zijn op wat je nog hebt  :proost

Ronnie tng

Wat rest is de vraag, zal hij fit genoeg zijn voor de open dag  :zweep