Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Cor op juli 23, 2019, 21:42:17
Ik begrijp dat de vraagstelling inderdaad te ingewikkeld is, gelet op je antwoord. Lekker het dak op kerel. Wel een pet op want je moet zuinig zijn op wat je nog hebt  :proost

Sowieso, als niet om iemands mening vraagt, dan moet je niet op een forum gaan................

Cor

Citaat van: Ronnie tng op juli 23, 2019, 22:00:47
Wat rest is de vraag, zal hij fit genoeg zijn voor de open dag  :zweep

Ik zou hem lekker van de training jagen, net als destijds met Dwight.

grijskijker

Citaat van: Cor op juli 23, 2019, 22:04:00
Of een paar jonge jonkjes opruien om dat te doen...

Vlampiep

Persoonlijk heb ik een schijt hekel  aan de club DKV. Waarom ?. houd het er maar op dat ik een Liwwadder bin.
Maar de meeste spelers die bij die K. Klup spelen of hebben gespeeld zijn voor mij voetballers die hun hobby ten gelde hebben weten te maken.
Als onze mooie klup een speler weet binnen te halen van die k..klup die echt een versterking is, kan ik alleen maar zeggen WELKOM.
Jammer dat er door een paar zo primair wordt gereageerd op zijn komst, maar ook dat moet kunnen.

Jandehulk

Citaat van: Cor op juli 23, 2019, 21:42:17
Ik begrijp dat de vraagstelling inderdaad te ingewikkeld is, gelet op je antwoord. Lekker het dak op kerel. Wel een pet op want je moet zuinig zijn op wat je nog hebt  :proost
ben ik ook zuinig op,maar heb niet zoveel nodig om boven jou uit te steken  _O_....gelukkig rekenen ik jou er niet op af hoor,zit vast in je genen.

Jandehulk

Citaat van: Vlampiep op juli 23, 2019, 22:13:12
Persoonlijk heb ik een schijt hekel  aan de club DKV. Waarom ?. houd het er maar op dat ik een Liwwadder bin.
Maar de meeste spelers die bij die K. Klup spelen of hebben gespeeld zijn voor mij voetballers die hun hobby ten gelde hebben weten te maken.
Als onze mooie klup een speler weet binnen te halen van die k..klup die echt een versterking is, kan ik alleen maar zeggen WELKOM.
Jammer dat er door een paar zo primair wordt gereageerd op zijn komst, maar ook dat moet kunnen.
is zo.ben zoals al eerder getypt ook geen fan van hem.maar geef hem zeker het voordeel van de twijfel ?..wiekie is wat meer uitgesproken daarin,en dat mag niet van onze directie

Cor

Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 22:30:01
is zo.ben zoals al eerder getypt ook geen fan van hem.maar geef hem zeker het voordeel van de twijfel ?..wiekie is wat meer uitgesproken daarin,en dat mag niet van onze directie

Volgens mij is er niemand die dat zegt maar wordt er meer gezegd over de toon waarop. Maar nu ga je mij weer een sneer geven dus succes kerel.

justremco

Is er ook nog iemand die een inhoudelijke bijdrage wil doen?  :_spank

Geelblauwstiens

Citaat van: justremco op juli 23, 2019, 22:44:35
Is er ook nog iemand die een inhoudelijke bijdrage wil doen?  :_spank
Ik zou zo gewoon doorgaan met elkaar schepjes en emmertjes afpakken in de zandbak.
Hebben de opruiers van de LC toch gelijk.

okkele

nog even en dan hebben we een ballotage-commissie nodig voor een forum !
1 moderator aanstellen die alles wat off-topic is(zoals dat gejank en uitlokkerijtjes van die gifmenger altijd)verwijderd.

on-topic.
ik vind het mooi om te horen dat zo`n jongen die zijn hele carriere in dat dorp heeft gespeeld nu naar een club gaat waar HIJZELF heen wilde.
dat zinloze geklaag word vermoeiend.
was het andersom ook zo misschien?toen lodeweges naar dat gat ging waren ze(een enkeling dan) daar ook zo tegen zijn verleden?
bekrompen gedoe.

zet hem op bij onze echte club doke.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

V-man

Mooi dat die jongen kiest voor onze mooie club! Steunen die jonguh! Laat hem maar beleven wat de beste supporters van Nederland binne! (Maarten Van Rossum is, wat mij betreft, een vervelende zeikerd maar dit terzijde)

Ronnie tng

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 23, 2019, 22:59:34
Ik zou zo gewoon doorgaan met elkaar schepjes en emmertjes afpakken in de zandbak.
Hebben de opruiers van de LC toch gelijk.

Het forum is om je mening te geven en te discussiëren. De meeste (op het forum) zijn positief, maar er zijn er ook genoeg die hier van kotsen. De LC heeft dus helemaal gelijk in deze.

Ronnie tng

Stoer man

grijskijker

Citaat van: Ronnie tng op juli 24, 2019, 08:12:54
Stoer man
#sarcasme

Noordcambuur

ohhhh wat stoer Cor  :_schater