Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

SC Cambuur - Go Ahead Eagles

Gestart door Holwerd voor Cambuur, augustus 09, 2019, 23:20:36

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Summerville komt volgens de geruchten
En men wil nog een echte 6.
En daar moet volgens mij ook wel geld voor zijn.

Collingwood

Citaat van: Cambuur058 op augustus 17, 2019, 11:24:28
Nog nergens hier gehoord maar...

Jacobs MOTM voor mij. Alle aannames naar voren, veel onderscheppingen samen met die andere jongen van az, alles dichtlopen, prima passing en goede goal.

Straalt plezier en enthousiasme uit. Die nieuwe jonge jongens genieten van het publiek  :scc
Nog 1 of 2 spelers er bij, al is het maar om de selectie in de breedte nog sterker te maken, en het kan wel eens een heel mooi seizoen worden. Wat zoeken we nog volgens de geruchten?

Een 6 en een rechtsbuiten (Summerville wordt concreet genoemd). Daarnaast lijkt het eerdere op proef nemen van Siekman er op te wijzen dat ze eventueel ook nog wel een extra speler voor de linkerzone in de verdediging erbij willen.

Over Jacobs al eerder gezegd dat we daarmee volgens mij echt goud in handen hebben. Een geweldige instelling, en hoe vaak hij op het goede moment en op de goede plek in de 16 van de tegenstander komt is een vrij unieke kwaliteit die normaal gesproken veel goals en assists oplevert.
Kalmte alleen kan u redden.

Cor

Ik heb een heerlijke pot gezien en als vanouds genoten. Enige punt van kritiek, situaties soms wat beter/slimmer uitspelen, dan win je met 7, 8-0. Maar wat een heerlijke dominante wedstrijd.

AL

Citaat van: speculeter op augustus 17, 2019, 10:19:53
Heerlijke wedstrijd
Basiself staat nu wel zo'n beetje denk ik al die ik wel graag een andere 6.
Dan heb je een bank met Paulissen oramagoen Schmidt
Vd Kaap Summerville Ladan
Niks te klagen.
Vond trouwens Paulissen heel matig invallen.
Alsof hij er wat met de rem er op speelt
Vonden jullie dat ook?

Denk dat de basis nog op 3 plekken kan/gaat veranderen:

Schmidt zal gaan spelen ipv Deelen of Sambissa.
Nieuwe 6 ipv Hoedemakers
Summerville ipv Korte.

Maar met huidige basis ben ik ook tevreden hoor.
Prima wissels achter de hand!
Paulissen vond ik ook niet best invallen, maar tegen Volendam viel hij juist prima in.
Komt wel goed.

sunderland

Citaat van: Cor op augustus 17, 2019, 11:58:15
Ik heb een heerlijke pot gezien en als vanouds genoten. Enige punt van kritiek, situaties soms wat beter/slimmer uitspelen, dan win je met 7, 8-0. Maar wat een heerlijke dominante wedstrijd.
laatste 3 jaar niet zo, n weds gezien. Slimmer uitspelen klopt ook wel maar dan hadden we niet eerste div gespeeld. Hoort ook bij voetbal he, de intentie was er en dat vind ik het belangerijkste. Kallon paar x heel slechte pass maar hij probeerde het wel

moodygrunn

Mooie pot gezien, genoten van de 4e en de 5e goal.  |:)
In Henk en Sandor we trust

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op augustus 17, 2019, 12:07:54
Denk dat de basis nog op 3 plekken kan/gaat veranderen:

Schmidt zal gaan spelen ipv Deelen of Sambissa.
Nieuwe 6 ipv Hoedemakers
Summerville ipv Korte.

Maar met huidige basis ben ik ook tevreden hoor.
Prima wissels achter de hand!
Paulissen vond ik ook niet best invallen, maar tegen Volendam viel hij juist prima in.
Komt wel goed.
ik zou Summerville toch op de plek van Kallon zetten. Ja hij leverde gisteren een strafschop op en hij houdt de tegenstander bezig maar dat verwacht ik ook (en misschien nog meer) van Summerville. Ik blijf Kallon simpelweg verder erg matig vinden in zijn vooortzetting om over afronden maar niet te spreken. Ten aanzien van de wedstrijd verder: topavond!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Complete kutwedstrijd

Ik mis de bijdrage van skolten, noord, hulk en vlampiep
Henk, held, bedankt

Geelblauwstiens

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 17, 2019, 12:43:58
ik zou Summerville toch op de plek van Kallon zetten. Ja hij leverde gisteren een strafschop op en hij houdt de tegenstander bezig maar dat verwacht ik ook (en misschien nog meer) van Summerville. Ik blijf Kallon simpelweg verder erg matig vinden in zijn vooortzetting om over afronden maar niet te spreken. Ten aanzien van de wedstrijd verder: topavond!
Kallon als mooie optie dan op de bank voor laatste 20 minuten

wiekie1969

We hebben een hele goede bank. Ragnar, Ladan, Akoy en Paulissen kun je er zo inzetten bij blessures, schorsingen e.d. Volgende week in Breda de volgende graadmeter. Bin erg benieuwd hoe we daar gaan voetballen. Ik nim er nog 1 :proost

Yellow Army

Citaat van: speculeter op augustus 17, 2019, 11:33:34
Summerville komt volgens de geruchten
En men wil nog een echte 6.
En daar moet volgens mij ook wel geld voor zijn.

Oh jammer, Summerville had ik hier graag gezien.
Area 58

Lore

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

EdsjeSCC

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 17, 2019, 12:43:58

Kallon had de bal anders ook gewoon over de achterlijn gelopen als hij niet werd neergehaald haha. Als hij dat nou eens ging leren he...

speculeter