Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)

Gestart door Chielvak19, januari 09, 2020, 11:58:29

Vorige topic - Volgende topic

Bolle

Citaat van: SCC-J op februari 03, 2020, 21:17:58
Tot de 0-1 deed de helft van het uitvak niet mee

Dan heb ik de 'stille helft' niet meegekregen... Maar dat bevreemd me dan ook weer niet...?

Bolle

Citaat van: Montana op februari 03, 2020, 15:09:35
Ik was één van die 'vlaggeniers'. Had het ff gezegd, totaal geen erg in gehad dat het ook storend kon zijn. Geen wanklank gehoord in het vak. Maar ik begrijp het wel. Nemen we dat weer mee voor een evt. volgende keer  :thumbsup

Juist. Nóg meer vlaggen bij Almere! ?

Zag er super uit en kwam de sfeer ten goede!

Geelblauwstiens

Citaat van: Bolle op februari 03, 2020, 21:25:19
Juist. Met nóg meer vlaggen! ?

Was ook indrukwekkende vertoning zo op tv. Toppers!!!
Ooit stonden we bij dkv in het uitvak met nog veeeeel meer vlaggen ??. Meer meer meer!

Inferno-058

Citaat van: Bolle op februari 03, 2020, 21:25:19
Juist. Nóg meer vlaggen bij Almere! ?

Vind het ook mooi.

Dat men het linkt aan geregisseerde sfeer snap ik niet zo. Geregisseerd noem ik iets als iemand 90 minuten lang door een megafoon/microfoon staat te tetteren.

papier

Citaat van: Inferno-058 op februari 03, 2020, 21:36:59
Vind het ook mooi.

Dat men het linkt aan geregisseerde sfeer snap ik niet zo. Geregisseerd noem ik iets als iemand 90 minuten lang door een megafoon/microfoon staat te tetteren.

Die dingen gaan 9 van de 10 keer met elkaar gepaard, ik vermoed omdat je dan een vol vak hebt van mensen die geen voetbal hoeven te zien. Ik vind het mooiste als de tribunes reageren op wat er op het veld gebeurd, een balletje op de paal, een grove charge van de tegenstander, een discutabele beslissing van de scheids, een speler die ineens een paar meter met de bal loopt en op kan stomen langs de zijlijn. Actie-reactie tussen spel op het veld en sfeer op de tribune, geweldig. Daarvoor moet ik wel de wedstrijd kunnen zien, met een vlag voor m'n neus wordt dat anders.

De capo's met een megafoon vind ik wel echt next-level sneu. Dat ze een vak aanjagen en actief liederen inzetten, hardstikke mooi. Maar de hele wedstrijd met je rug naar het veld en boos naar mensen schreeuwen en kijken als ze even hun mond houden dat vind ik echt he-le-maal niets. Het is geen kleuterklasje, kom zeg. Je kan zeggen, die gasten die stil zijn moeten zingen om de ploeg te steunen en op zich is dat een terecht punt, echter op het moment dat een speler z'n best niet doet dan slaat die passieve slappe houding over op de tribune, niet leuk maar wel reëel.

Kortom; wat mij betreft wordt het vlaggen beperkt tot wat al werd aangegeven. Op het begin, op het eind en na eventuele goals.

PePe

Ik begrijp het wel, als een vlag je zicht weg neemt, dat dit ergerlijk is.
Je zal maar verlof opnemen, uren reizen, en hierdoor belangrijke momenten moet missen.

Cor

Supporters moeten lekker doen waar ze zin in hebben. Zijn al meer dan genoeg opgeheven vingertjes in het voetbal.

Bolle

Citaat van: PePe op februari 03, 2020, 22:49:19
Je zal maar verlof opnemen, uren reizen

Net als de rest, of iig het grootste gedeelte, van het stel.

Was een fantastische avond, laten we stoppen met dit krankzinnige gezever...

Bolle

Citaat van: Cor op februari 04, 2020, 09:22:30
Supporters moeten lekker doen waar ze zin in hebben. Zijn al meer dan genoeg opgeheven vingertjes in het voetbal.

Precies dit!

Treb

Citaat van: Cor op februari 04, 2020, 09:22:30

Zeker! Zolang ze anderen niet tot last zijn.

Zoals bijvoorbeeld een vlag die je het zicht ontneemt tijdens de wedstrijd.

thankyou

Sluit dit topic maar, wat een gezeik! Was een fantastische avond, Forza Cambuur!
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Inferno-058

Geen één Cambuur speler in het elftal van de week, zelfs Mühren niet.

Chielvak19

Citaat van: Inferno-058 op februari 04, 2020, 17:28:42
Dat vd Hurk erin staat kan ik mij nog voorstellen na die hattrick tegen Jong PSV. Maar had toch op z'n minst Mühren in het elftal gezet ipv Venema of Danilo....
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Eewal

Citaat van: Inferno-058 op februari 04, 2020, 17:28:42

Wij zijn euforisch wat betreft de overwinning en zijn doelpunt was mooi, verder niet echt een hele fijne wedstrijd om te zien. Kan me voorstellen dat er dit weekend 11 voetballers beter hebben gespeeld..

sunderland

Citaat van: Eewal op februari 04, 2020, 18:30:07
Wij zijn euforisch wat betreft de overwinning en zijn doelpunt was mooi, verder niet echt een hele fijne wedstrijd om te zien. Kan me voorstellen dat er dit weekend 11 voetballers beter hebben gespeeld..
lachwekkend juh net als die clown van een Nijhuis. Vind knap dat ze beter waren.