Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-jong Utrecht

Gestart door speculeter, januari 17, 2020, 22:48:03

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2020, 07:24:00
Ik zie ons zeker niet winnen in Nijmegen en De Graafschap en Volendam gaan echt wel winnen, dus binnen 4 wedstrijden 8 punten voorsprong weggeven is wel een teken dat er iets moet gebeuren,en zo snel mogelijk. Er moet een rechtsback bij anders blijf je maar schuiven met spelers en maak je het hele systeem kapot wat ons zoveel goeds heeft gebracht. Wat er nu gebeurt noem ik knip en plak werk en daar wint niemand mee.

Wat een onzin. Er wordt helemaal niet met spelers geschoven. Op 1 positie maar, op de rechtsback. Calvin vult dat prima in. Het is overduidelijk dat we momenteel Kallon missen. Niet vanwege zijn rendement maar vanwege zijn dreiging, zodat er ruimte ontstaat voor anderen. Sinds zijn blessure raakt Jacobs niet een bal meer.

wiekie1969

Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2020, 03:07:39
Volgende week zonder Sambissa,dat is klote. En Mac moet terug centraal anders worden we volgende week helemaal overlopen uit bij NEC.

Is dat NEC zo goed dan??? Bangura prima vervanger voor Sambissa. Ook in Nijmegen krijgen we kansen om te winnen.

wiekie1969

Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2020, 03:13:26
De Graafschap en Volendam hebben makkelijke tegenstanders volgende week, dus bij verlies staan we 3/4 de plaats. En De graafschap heeft de komende wedstrijden bijna allemaal makkelijke tegenstanders. Gaat heel moeilijk worden voor ons als we zo doorgaan.

Het gaat erom dat je ook de slechte wedstrijden wint. Dat deed Cambuur gisteren. Makkelijke tegenstanders heb je niet. En volgens mij staan we nog steeds 2 punten voor. Heb nu 4 berichten met onzin van je gelezen. Tot volgende week negatieveling.

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2020, 07:43:53
Wat een onzin. Er wordt helemaal niet met spelers geschoven. Op 1 positie maar, op de rechtsback. Calvin vult dat prima in. Het is overduidelijk dat we momenteel Kallon missen. Niet vanwege zijn rendement maar vanwege zijn dreiging, zodat er ruimte ontstaat voor anderen. Sinds zijn blessure raakt Jacobs niet een bal meer.

Net zoals de rest van het elftal ja. Volgens mij hest een plaat voor dien kop. Het niks met een blessure te maken.

Vlampiep

Cambuur verkeert momenteel in een fase waarin bepalende spelers hun vorm en zelfvertrouwen wat kwijt zijn.
Hier heeft eigenlijk ieder club wel mee te maken en gaat ook wel weer goed komen.
Tevens moeten ook realiseren dat we een aantal jonge spelers hebben waarvan we niet mogen verwachten dat ze een heel seizoen hun topvorm kunnen vasthouden. Jammer dat spelers als Antonia met hun ervaring en talent het wat laten afweten.
Verder moet ik wel bekennen dat ik geen fan van Doke ben, maar de wissel met Vd Kaap heeft in mijn beleving niet het beoogde resultaat opgeleverd.
Er zijn nogal wat hoofdpijn puntjes voor de trainers voor de komende wedstrijd.

Cambuur Groningen

Heerlijk al dat commentaar hier. Mannen, we hebben gewonnen, we staan na 23 speelronden weer bovenaan. Ja het spel is wat minder geworden maar vergeet niet dat het moeilijker is bovenaan te blijven dan er te komen. Begin van het seizoen niets te verliezen, dan speel je lekker vrijuit.

Nu kun je er niet aan ontkomen toe te geven dat je meedoet voor promotie wat toch een ander soort druk met zich meebrengt lijkt me. Zeker in wedstrijden als deze die je moet winnen. Dan lees ik dat we NEC gaan verliezen als we zo gaan spelen, terwijl de Graafschap en Volendam een makkelijk programma hebben, nou en? Die moeten ook nog tegen elkaar, tegen NAC etc. Ik ben volgende week met een gelijkspel tevreden, win je fantastisch, verlies je sta je misschien een puntje achter en kun je de week daarna tegen MVV weer 3 punten thuis pakken.

Over de wedstrijd zoals ik het zag: ik zie het liefst ook weer een echte rechtsback en meer tempo, maar kansen worden er hoe dan ook nog steeds erg veel gecreeerd dus als je er 3 per wedstrijd blijft benutten kom je een heel eind. Wat mij betreft ook Maulun gisteren MotM. Hard gewerkt, dreiging naar voren, doelpunt, bijna assist als als Antonia die prachtige pass gewoon afrondt. Op naar volgende week, geniet ervan dat we nog bovenaan staan!

wiekie1969

Citaat van: De Gast op januari 25, 2020, 08:10:30
Net zoals de rest van het elftal ja. Volgens mij hest een plaat voor dien kop. Het niks met een blessure te maken.

De vorm is er niet maar volgens mij hewwe we gewonnen gisteren. Daar hoor ik je niet over.

Bankzitter

Ik ben ook wel eens kritisch omdat het altijd beter kan, maar laten we wel relativeren... beste seizoen van de laatste 5 jaar en het leukste voetbal.
Als het tegenzit en we worden 3e achter j Ajax dan promoveren we ook nog en staat iedereen ook gewoon bij de Oldehove.

Jonge spelers als v Kaa, Ladan ect. hebben het nu even moeilijk omdat het team niet in de flow zit (was eerder nauurlijk wel lekker invallen).
Aan de andere kant biedt het de TS de kans om bijvoorbeeld Breij sneller te brengen dan in een goed draaiend team.

Opvallend dat Maulun ook sterker speelt met een extra concurrent voor zijn positie.

denistel

tuurlijk staan we nog boven aan maar we moeten terug naar hoe we daar zijn gekomen
toch. tempo moet hoger enz dat was onze kwaliteit voor de winter nu zie ik te veel spelers
die de bal te lang bij zich houden en het zich zelf moeilijk maken. vd kaap ook steeds die bal
wat onder de voet ipv doorschuiven terwijl de ruimte er lag daar begint alles mee dan creeer
je ruimte en moeten tegenstanders keuze,s maken,

Bankzitter

Citaat van: De Gast op januari 25, 2020, 08:10:30

Een goal en 2 assists toch na de winter...kon minder.
En dan heb ik het nog niet eens over het briljante balletje op Muhren vorige week.

Treb

Memorabel weer gister.

Minuut stilte indrukwekkend. 33e minuut indrukwekkend.

Veel en veel beter.. sootsje kansen. Had echt 8-1 mutte weze.

klaascambuur die het een goed idee vond om het trapje naar beneden te nemen in zijn toestand  :_schater

Kouwe tenen, niet te zuunig.

Een auto die tegen de betonblokken reed achter Noord muurvast zat en dan met z'n allen de auto er uit duwen.

Man wat hou ik van deze club.

Lore

Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2020, 09:10:02
Ik ben ook wel eens kritisch omdat het altijd beter kan, maar laten we wel relativeren... beste seizoen van de laatste 5 jaar en het leukste voetbal.
Als het tegenzit en we worden 3e achter j Ajax dan promoveren we ook nog en staat iedereen ook gewoon bij de Oldehove.

Jonge spelers als v Kaa, Ladan ect. hebben het nu even moeilijk omdat het team niet in de flow zit (was eerder nauurlijk wel lekker invallen).
Aan de andere kant biedt het de TS de kans om bijvoorbeeld Breij sneller te brengen dan in een goed draaiend team.

Opvallend dat Maulun ook sterker speelt met een extra concurrent voor zijn positie.

4de zou natuurlijk ook nog kunnen. Vind op dit moment eigenlijk Volendam en JAjax en Volendam het makkelijkste spelen.  Maar goed bij J Ajx heb je geen idee hoe hun elftal er straks uit ziet.

Wat betreft Breij, maar zeker ook Paulissen, die mogen nu bewijzen dat het goede aankopen zijn.

Citaat van: denistel op januari 25, 2020, 09:19:08
tuurlijk staan we nog boven aan maar we moeten terug naar hoe we daar zijn gekomen
toch. tempo moet hoger enz dat was onze kwaliteit voor de winter nu zie ik te veel spelers
die de bal te lang bij zich houden en het zich zelf moeilijk maken. vd kaap ook steeds die bal
wat onder de voet ipv doorschuiven terwijl de ruimte er lag daar begint alles mee dan creeer
je ruimte en moeten tegenstanders keuze,s maken,

Helemaal mee eens. De plaats waar wij staan is een gevolg van hoe wij hebben gespeeld. Wij zijn zeker niet lekker uit de winter gekomen, maar ook Volendam en De Graafschap gaan nog moeilijke potjes krijgen.

Laatste speelsronde kan ook heel interessant worden. Volendam uit naar Den Bosch, De Graafschap uit naar Excelsior en wij uit naar J Ajax!

speculeter

Citaat van: Treb op januari 25, 2020, 10:26:35
Memorabel weer gister.

Minuut stilte indrukwekkend. 33e minuut indrukwekkend.

Veel en veel beter.. sootsje kansen. Had echt 8-1 mutte weze.

klaascambuur die het een goed idee vond om het trapje naar beneden te nemen in zijn toestand  :_schater

Kouwe tenen, niet te zuunig.

Een auto die tegen de betonblokken reed achter Noord muurvast zat en dan met z'n allen de auto er uit duwen.

Man wat hou ik van deze club.
Die man sodemieterde een heel eind naar beneden zeg...
Zag er vanuit Oost eng uit.
Is het goed met hem?

okkele

ik snap dit sowieso niet.
-12 , motregen , bijna geen kleding en dan lekker aan dat plastic evenementenbier.
je moet er wat voor over hebben.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Weer een prima avond van Cambuur, de spirit is er weer, van af nu blijven knokken, voor de eerste plaats.
Prima invallers gezien. Breij heeft een lekker hard schot, en pakt binnenkort snel zijn doelpunten mee.