Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Joris Kramer

Gestart door Chielvak19, oktober 06, 2020, 15:45:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Ik zie het inderdaad ook, op de pagina van zijn zaakwaarnemer.

Merk persoonlijk dat ik het toch jammer vind. Ik snap heel goed dat mensen het een gok zouden vinden om met Mac-Intosch, Schouten, Tol en Kramer als centrale verdedigers de eredivisie in te gaan. Maar ik vind dat Kramer toch wel veel kwaliteiten van een moderne centrale verdediger heeft (goed in de duels, sterk, redelijk snel, prima aan de bal). Daarnaast is hij linksbenig en al gewend aan Cambuur. Zag hem wel een goed duo vormen met Tol, die ik ook een beetje zo inschat. Natuurlijk moeten die twee het op het hoogste niveau nog bewijzen, maar dat AZ zijn contract nu verlengt zegt toch ook wel wat over zijn kwaliteiten...

Voordeel is wel dat hij natuurlijk nu ook weer niet heeft laten zien dat we echt niet zonder hem kunnen. Ik ben benieuwd wie Cambuur als alternatief op het oog heeft.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Opmerkelijk.
Als hij basis wil spelen, zal hij toch weer verhuurd moeten worden.
Voor ons zou het een prima aanvulling zijn die op meerdere posities de strijd aan kan gaan.
Maar als hij zelf niet 100% overtuigd de keuze maakt, dan zoeken we weer verder.

Collingwood

Het is natuurlijk ook niet 100% zeker dat Cambuur hem wilde houden, maar daar leek het wel op als je Foeke zo hoorde in de sportcast van OF. Waarschijnlijk logischerwijs geen garanties op een basisplek gekregen, en dan zit hij blijkbaar liever bij AZ op de bank dan misschien in Leeuwarden... Een hoger salaris lijkt me trouwens ook waarschijnlijk.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op mei 14, 2021, 10:35:42
Het is natuurlijk ook niet 100% zeker dat Cambuur hem wilde houden, maar daar leek het wel op als je Foeke zo hoorde in de sportcast van OF. Waarschijnlijk logischerwijs geen garanties op een basisplek gekregen, en dan zit hij blijkbaar liever bij AZ op de bank dan misschien in Leeuwarden... Een hoger salaris lijkt me trouwens ook waarschijnlijk.
Of kan nu de optie tot koop ingaan, hoorde Henk zeggen dat het wachten op AZ was..

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op mei 14, 2021, 10:40:14
Of kan nu de optie tot koop ingaan, hoorde Henk zeggen dat het wachten op AZ was..

Zou in theorie kunnen, aangezien de contractverlenging niet door AZ bekend is gemaakt. Maar lijkt me onwaarschijnlijk, want AZ had een eenzijdige optie op Kramer, dus dan is een verlenging met twee jaar overbodig als het puur om de optie tot koop zou gaan (zie: https://www.az.nl/nl/nieuws/kramer-langer-bij-az).

Zal wel snel duidelijkheid komen.

justremco

Zouden m eventueel nog een jaar kunnen huren, al ligt dat niet echt voor de hand

Bernardo

Ga er niet vanuit dat ze een wisselspeler gaan huren nee.

Lore

Eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n ramp. Heeft zichzelf niet echt kunnen bewijzen. Ik ben ook niet volledig gerust op een centrum: MacIntosh/Schouten. Tol weet ik te weinig vanaf, maar lijkt nog niet echt de ervaring te hebben. De wedstrijd tegen ons, was hij in ieder geval matig.

Misschien is er nu ruimte voor een echte ervaren verdediger, zoals Reijnen was.

Specuveter

Montana

justremco

Lijkt net als Oratmangoen op weg naar de Eagles

Lore

Citaat van: justremco op mei 27, 2021, 14:15:02
Lijkt net als Oratmangoen op weg naar de Eagles

Prima spelers hoor, maar daar ga je de oorlog in de eredivisie niet mee winnen.

Bankzitter

Nu Antonia en Ladan nog dan hebben ze een kwartet.

Oratmangoen en Kramer hebben het prima gadaan als backup voor de basisspelers. Maar wij konden hen geen speeltijd garanderen en blijkbaar de Eagles wel.

veteraan

Waarschijnlijk hebben ze Hendriks al binnen en moet ie alleen nog worden gekeurd net als Tol ?

justremco

Citaat van: veteraan op mei 27, 2021, 15:00:35
Waarschijnlijk hebben ze Hendriks al binnen en moet ie alleen nog worden gekeurd net als Tol ?

Tol is al gekeurd, maar dat tekenen laat wel weer lang op zich wachten  :P