Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

SC Cambuur - Jong AZ

Gestart door Holwerd voor Cambuur, december 05, 2020, 22:54:53

Vorige topic - Volgende topic

herr kunkel

Burn out...kan wel even duren

Inferno-058

Citaat van: cambuurmania op december 06, 2020, 21:58:51
Precies zo wou ik et nog niet zeggen,maar Sandor is de tacticus.en Henk de peoplemanager.
Zou het met Sandor zoveel beter zijn denk je? Ik vond dat wij vorig seizoen na winterstop ook een aantal wedstrijden een stuk minder waren, en dat was met Sandor. Denk dat elke club favoriet of niet wel te maken heeft met 'mindere' wedstrijden. Kijk naar Ajax, Feyenoord, en PSV dit weekend.

denistel

Citaat van: cambuurmania op december 06, 2020, 21:58:51
Precies zo wou ik et nog niet zeggen,maar Sandor is de tacticus.en Henk de peoplemanager.

weet je wel wat P Boschaart allemaal kan en doet die heeft er ook echt veel kijk op hoor

cambuurmania

Het is vooral de mix van Henk en Sandor,wat hun zo sterk maakt.
En ik denkdat Henk dat ook op het moment mist .
Wat ook logisch is als je zo lang met mekaar werkt.
Pascal heb ik geen mening over omdat ik hem niet zo goed ken,zal vast een prima assistent zijn.

sunderland

Henk moet nu keuzes maken. En niet zoals met de wissels afgl weds

sunderland

En ik mis ook wel het omzetten in de weds waardoor het beter gaat. Tegen jong psv gebeurde dat wel overigens

speculeter

Wat me wel opvalt is dat je bijna niet meer hoort dat er spelers besmet zijn met corona virus.
Tijd geleden werden er nog veel wedstrijden afgelast of omgezet.
Terwijl de stijging in Nederland weer héél erg toeneemt.

Bankzitter

Dat viel me ook op. Grote uitbraken zijn er niet meer geweest.
Dan hebben de clubs het goed voor elkaar.
Nu mag je bij professionele sporters ook wel discipline verwachten, maar ze leven de regels blijkbaar goed na en hebben toch een soort van bubbel weten te creëren. Goede zaak!

zeewolde

Citaat van: speculeter op december 08, 2020, 09:17:10
Wat me wel opvalt is dat je bijna niet meer hoort dat er spelers besmet zijn met corona virus.
Tijd geleden werden er nog veel wedstrijden afgelast of omgezet.
Terwijl de stijging in Nederland weer héél erg toeneemt.
nou weet ik dat Sittard bijna in duitsland ligt, maar afgelopen week toch ca 5 spelers besmet daar.

Galdiano

Het is geen nieuws meer. Er zijn nog steeds clubs met een aantal besmettingen. Maar worden niet meer groots genoemd.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Maar er wordt niks meer uitgesteld, dus dat is wel fijn.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Delfzijl/Cambuur

Bankzitter

Niks bijzonders. Nog een keer het verhaal van de soap rondom Smid, waarbij de schuld vooral wordt gelegd bij het stichting bestuur. Dei zijn voorbij gegaan de grote verdiensten van de huidige directie. Ze hadden moeten weten dat Smid voor vd Belt/De Graaf niet acceptabel was.

Het "drama"zit in het gevaar van het uitstel van het stadion. Er is extra geïnvesteerd om de 2 jaar te overbruggen naar de oplevering van het stadion,dus als dat langer duurt dan die 2 geplande jaar kan er een tekort ontstaan.

Ik denk zelf dat het wel meevalt... de hele voetbalwereld licht een jaar stil qua ontwikkeling en zal dat geld straks ergens vandaan moeten gaan halen. Bij ons is dat alleen wat extra lastig door het mislopen van promotie en latere stadion.