Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

SC Cambuur - Jong AZ

Gestart door Holwerd voor Cambuur, december 05, 2020, 22:54:53

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: sunderland op december 10, 2020, 15:04:33
tuurlijk juh. Zeker in de basis. Hij werd gewisseld maar Breij was veel minder. Korte en Kallon op de vleugels anders ist niet geloofwaardig. De besten moeten spelen

Het lijkt wel of Breij niet de energie heeft die hij eerder wel had. Zal hopelijk wel weer terugkomen, maar daar heb je een brede selectie voor.

PePe

Breij heeft toch geen C..... gehad? (i.v.m. verminderde energie?)

Cambuur Groningen

Citaat van: PePe op december 10, 2020, 21:38:08
Breij heeft toch geen C..... gehad? (i.v.m. verminderde energie?)
volgens mij is hij gewoon een topmiddenvelder die op rechtsbuiten wat minder tot zijn recht komt. Komt bij dat het hele team de laatste wedstrijden wat meer moeite heeft. Zet hem weer op het middenveld en hij kan weer lekker draven. Probleem is alleen dat je dan Jacobs er uit moet halen denk ik. Maar dat is Henk's luxeprobleem en ben blij dat we luxeproblemen hebben.

Bankzitter

En ze hebben nu beide ruzie met de bal en dan heeft Jacobs een klein streepje voor wat betreft het middenveld. Breij in vorm zou nu op het middenveld staan, denk ik.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op december 11, 2020, 10:38:08
En ze hebben nu beide ruzie met de bal en dan heeft Jacobs een klein streepje voor wat betreft het middenveld. Breij in vorm zou nu op het middenveld staan, denk ik.
voor wie dan?

sunderland

Hoedemakers en Jacobs hewwe al weken ruzie met de bal. Denk dat dat ook een probleem is bij verkoop. Hoedemakers blijft altijd 90 min gaan en voetbald zich daar meestal doorheen. In de erediv hoef je geen balverlies te hebben op die positie

sunderland

Maar goed dat we het al weken over dit soort dingen kunnen hebben. Onze eerste 17 zouden overal in de eerste div spelen. Tuurlijk horen Hoedemakers,Breij,Paulissen,Jacobs, maulun te spelen. Maar dat kan dus niet

Bernardo

Kallon in de basis, Breij op de bank. Sambissa ook weer in de basis

Noordcambuur

Ik heb afgelopen Ajax en Feijenoord gezien was niet best dan is onze mooie Cambuur om trots op te zijn. |:)

sunderland

Citaat van: Bernardo op december 11, 2020, 12:50:59
Kallon in de basis, Breij op de bank. Sambissa ook weer in de basis
kon ook niet anders. Dus gas erop.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op december 11, 2020, 14:13:51
Ik heb afgelopen Ajax en Feijenoord gezien was niet best dan is onze mooie Cambuur om trots op te zijn. |:)
dat denk ik ook steeds. Als wij niet goed zijn is de intentie tenminste nog vooruit. En meestal is het genieten

Bankzitter

Wel een goed gevoel over deze wedstrijd. Kallon maakt denk ik echt veel verschil.
Sambissa speelt ook beter met Kallon voor zich, dus eens kijken of Korte dan weer op rechts komt.

thankyou

Matchday vanaf de bank  :_schater
Bij winst vanavond, 17 punten voor op de eagles. Onvoorstelbaar veel
Cambuur, Beer & Loyal Mates

CambuurAmersfoort

Iemand enig idee wie er bij AZ meedoen? Scheelt toch altijd een slok op een borrel.
Eerste heeft donderdag natuurlijk nog in Kroatië gespeeld. Martins indi geblesseerd geraakt, dus misschien dat ze extra verdediger doorschuiven. Verder speelde die abboukhlal ook mee dus die zal denk ik ook niet meer bij jong aansluiten.

Bankzitter

We hebben een periodetitel dus we moeten vooral naar plek 3 kijken.
Of eigenlijk helemaal niet naar de rest maar ben daar ook iets te veel liefhebber voor.

ik hoop wel dat we zover voor staan op het eind dat niemand kan ontkennen we een maatje te groot waren voor de KKD.