Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Cambuur - Jong PSV [22-01-2021 18:45]

Gestart door Galdiano, januari 17, 2021, 14:38:43

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Mooi dat Henk in het OF - interview ook aangeeft dat de uitstraling die een speler op het veld heeft niet altijd de beleving is die de TS van een speler heeft. Een speler kan arrogant of ongeïnteresseerd lijken maar zelf helemaal niet doorhebben dat 'ie zo overkomt op het publiek.

Mühren zal daar bij vorige clubs ook wel eens last van hebben gehad... het is een aparte vent. Bij N.A.C. dachten supporters ook dat het een luie , ongemotiveerde speler was volgens mij....

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2021, 09:05:22
Misschien is het idee voor sommigen hier om eens na te denken dat er een reden kan zijn dat een speler minder speelt, in plaats extreem kritisch te zijn.. Nu is het Antonia, maar Kramer moest de donderdag voor de wedstrijd van Volendam op begrafenis...
Die verstoorde het aanvalsspel volledig, ongeïnteresseerd en geen inzet, afscheid nemen maar.. volgende week Breij er maar in als Korte niet kan!

grijskijker

Citaat van: zeewolde op januari 23, 2021, 09:37:39
Die verstoorde het aanvalsspel volledig, ongeïnteresseerd en geen inzet, afscheid nemen maar.. volgende week Breij er maar in als Korte niet kan!
Klopt helemaal wat je zegt _O_ ;). Maar zou er wat deze week is gebeurt toen al spelen?

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2021, 09:46:09
Klopt helemaal wat je zegt _O_ ;). Maar zou er wat deze week is gebeurt toen al spelen?
geen idee, maar zo zie je maar dat iedereen zich er schuldig aan maakt.

Als ik naar hét voetbal kijk van Antonia vind ik hem vaak onnodig veel energie verspelen bij verdedigende acties en mist hij de frisheid bij aanvallen.
Ik zou hem wel eens als rechtsback achter Breij of Korte willen zien.

grijskijker

Citaat van: zeewolde op januari 23, 2021, 10:23:50
geen idee, maar zo zie je maar dat iedereen zich er schuldig aan maakt.

Als ik naar hét voetbal kijk van Antonia vind ik hem vaak onnodig veel energie verspelen bij verdedigende acties en mist hij de frisheid bij aanvallen.
Ik zou hem wel eens als rechtsback achter Breij of Korte willen zien.
Eens, maar er is een verschil tussen door blijven gaan en het 1 keer zeggen en toen ik het zei had ik zijn 'stoppen' nog in het hoofd.
Dat kan in mijn ogen alleen in een 1-5-2-2-1 systeem, dus met 5 achterop ..anders ben je verdedigend te kwetsbaar.

Galdiano

Ik zelf wist niet meer welk rugnummer hij had. Maar er was een lange donkere slungel die zeer goed voetbalde.

Nu kijk ik het interview van Leo. En wordt deze genoemd. Rugnummer 15. Henk de Jong was ook zeer enthousiast, en heeft met hem gesproken na de wedstrijd. Heeft contract tot einde seizoen.

Emmanuel Matuta is de naam. Is 18, maar speelde al heel volwassen. Speelt vooral op 6. Die zou ik er wel bii willen hebben komend seizoen.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

grijskijker

Citaat van: Galdiano op januari 23, 2021, 11:03:21
Ik zelf wist niet meer welk rugnummer hij had. Maar er was een lange donkere slungel die zeer goed voetbalde.

Nu kijk ik het interview van Leo. En wordt deze genoemd. Rugnummer 15. Henk de Jong was ook zeer enthousiast, en heeft met hem gesproken na de wedstrijd. Heeft contract tot einde seizoen.

Emmanuel Matuta is de naam
. Is 18, maar speelde al heel volwassen. Speelt vooral op 6. Die zou ik er wel bii willen hebben komend seizoen.  :thumbsup
Die kan je alleen huren, voor volgend jaar kan je gaan voor Meerveld en Felida die lijken me haalbaar en kunnen t.z.t. weer geld voor de club opleveren. En zo heb je als Jacobs en Hoedemakers vertrekken directe vervangers.

grijskijker

Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2021, 11:10:47
Die kan je alleen huren, voor volgend jaar kan je gaan voor Meerveld en Felida die lijken me haalbaar en kunnen t.z.t. weer geld voor de club opleveren. En zo heb je als Jacobs en Hoedemakers vertrekken directe vervangers.
Verwacht dat we het volgend seizoen zonder Kallon ,Hoedemakers en Jacobs moeten doen..

Bankzitter

Iedereen heeft het geweldig naar de zijn, best een grote kans dat deze groep nog een derde seizoen nog grotendeels bij elkaar blijft.

Het is ook nog niet te zeggen hoe clubs er straks voorstaan... ik geloof niet dat er een cent steun te verwachten valt. Dus elke club zal met stevige tekorten te maken krijgen.  En dat zal ook op de transfermarkt te merken zijn. Wel mooi dat we in geval van nood in ieder geval voor ruim een miljoen kunnen verkopen en we niet zo snel omvallen.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op januari 23, 2021, 11:37:56
Iedereen heeft het geweldig naar de zijn, best een grote kans dat deze groep nog een derde seizoen nog grotendeels bij elkaar blijft.

Het is ook nog niet te zeggen hoe clubs er straks voorstaan... ik geloof niet dat er een cent steun te verwachten valt. Dus elke club zal met stevige tekorten te maken krijgen.  En dat zal ook op de transfermarkt te merken zijn. Wel mooi dat we in geval van nood in ieder geval voor ruim een miljoen kunnen verkopen en we niet zo snel omvallen.
Heb het niet alleen of de Nederlandse competitie.. Hoedemakers of Jacobs kunnen zo mee in bijvoorbeeld de Bundesliga..

michello

Jacobs heeft meer mindere dan goede wedstrijden gespeeld dit seizoen. De Bundesliga is echt te hoog gegrepen voor hem.  Gister een prima pot. Hou dat vast. :thumbsup

Huizen

Feit is dat Hoedemakers natuurlijk zo naar subtop eredivisie kan. Zelfde als Vd Streek destijds. Veel en veel meer salaris pakken bij bijv. Vitesse of Utrecht. Maar goed, het is te hopen dat de grootste club spelers blijft en paar gerichte aankopen bijkomen.

Genoten van de goals gisteren!  _O_

sunderland

En Hoedemakers mag de bal niet van voet laten springen wat ie heel vaak heeft

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2021, 11:41:12
Heb het niet alleen of de Nederlandse competitie.. Hoedemakers of Jacobs kunnen zo mee in bijvoorbeeld de Bundesliga..
'

Prima, als we de hoofdprijs kunnen pakken dan zullen we dat niet laten.
Ik heb wel vertrouwen dat de lijstjes klaar liggen en dat onze TS ook nieuwe spelers naar een hoger niveau kan tillen.

Wel eens dat Hoedemakers bij een betere ploeg een nog veel hoger niveau kan halen.

sunderland

Het zijn ook de spelers van het voetbal van nu. Energiek en heel veel lopen zoals bijv ook Gravenberch. Vind wel dat Bundesliga veel te hoog gegrepen is. Daar worden ze omver geblazen. Eerst maar eens tussenstap of 2