Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Seizoen 2021-2022

Gestart door grijskijker, januari 26, 2021, 09:12:54

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: veteraan op april 06, 2022, 13:45:57
En wanneer er tactisch geen verrassingen meer zijn dan rest doelmatig en functioneel verdedigen en juist daar zit de zwakte in deze selectie
Het verkeerd timen,  niet goed positie  spel, veel te laat of niet reageren indien een tegenstander in schiet op kop positie komt is het euvel bij Mac, Schouten en Doke.
Ze doen hun best maar kunnen dit niveau amper aan.
Werk voor Foeke om dit op niveau in te vullen.

Specuveter

Sambo van jong PSV schijnt weer in onze belangstelling te staan.
Dat zou een eerste versterking kunnen zijn |:)

zeewolde

Citaat van: Specuveter op april 06, 2022, 17:25:13
Sambo van jong PSV schijnt weer in onze belangstelling te staan.
Dat zou een eerste versterking kunnen zijn |:)
toch geen rechtsback van Helmond Sport?

Specuveter

Citaat van: zeewolde op april 06, 2022, 18:04:40
toch geen rechtsback van Helmond Sport?
Dit lijkt me een betere optie!

zeewolde

Citaat van: Specuveter op april 06, 2022, 18:05:52
Dit lijkt me een betere optie!
zeker, mits fit graag zelfs.

Bankzitter

Citaat van: Vlampiep op april 06, 2022, 17:22:59
Het verkeerd timen,  niet goed positie  spel, veel te laat of niet reageren indien een tegenstander in schiet op kop positie komt is het euvel bij Mac, Schouten en Doke.
Ze doen hun best maar kunnen dit niveau amper aan.
Werk voor Foeke om dit op niveau in te vullen.

Schouten en Mac zijn gehaald voor hun opbouwende/voetballende kwaliteiten en niet hun pure verdedigende duels.
Ze komen niet meer toe aan de  dingen waar ze goed in zijn en komen te vaak in situaties waar ze minder sterk zijn.
Dat is het probleem van het hele team (plus TS) en niet alleen die twee.

Met 2 slagers achterin komen we niet aan voetballen toe en spelen we het hele seizoen onderin. Maar doorselecteren is prima voor volgend seizoen.

Specuveter

Op zoek dus naar Slagers die kunnen voetballen!
Tips??

Bankzitter

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Specuveter op april 06, 2022, 18:23:41
Op zoek dus naar Slagers die kunnen voetballen!
Tips??

Oscar Zijlstra maar weer op doel dan......... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=vSdyFhg9A1E

Specuveter

PePe

Schouten en Mac konden in de KKD rustig gaan opbouwen, iets waar ze nu niet meer aan toe komen!!

Galdiano

Citaat van: PePe op april 06, 2022, 21:38:18
Schouten en Mac konden in de KKD rustig gaan opbouwen, iets waar ze nu niet meer aan toe komen!!

Klopt helemaal. Ik baal zo van verlenging van MacIntosh. Had dan Schouten direct verlengd. Dan had je Tol Schouten gehad voor komend seizoen, en had je nog 2 erbij kunnen halen.
ben wel van mening dat Tol nu echt een kans verdiend te krijgen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen

Eerlijk gezegd begrijp ik deze discussie deels. Het gaat nu met het hele team wat minder maar zowel Mac als Schouten hebben echt geweldig gepresteerd. Schouten regelmatig zijn goaltjes meegepikt en Calvin heeft een serie wedstrijden gespeeld waar je u tegen zegt. Tuurlijk, ze worden misschien wat traag en iets ouder, maar om ze nu compleet af te schrijven gaat wat ver. Feit is wel dat er wat (goed) jongs bij moet. Ik vond destijds die van Telstar een goeie, die naar Utrecht is gegaan. En wanneer Tol meer vertrouwen en speeltijd krijgt moet dat zeker goedkomen.

Montana

Citaat van: Bussum op april 07, 2022, 10:56:57
Eerlijk gezegd begrijp ik deze discussie deels. Het gaat nu met het hele team wat minder maar zowel Mac als Schouten hebben echt geweldig gepresteerd. Schouten regelmatig zijn goaltjes meegepikt en Calvin heeft een serie wedstrijden gespeeld waar je u tegen zegt. Tuurlijk, ze worden misschien wat traag en iets ouder, maar om ze nu compleet af te schrijven gaat wat ver. Feit is wel dat er wat (goed) jongs bij moet. Ik vond destijds die van Telstar een goeie, die naar Utrecht is gegaan. En wanneer Tol meer vertrouwen en speeltijd krijgt moet dat zeker goedkomen.

Zeker mee eens. Die gast van Telstar, Benadar, is door FC utrecht verhuurd aan Volendam. Indien Volendam promoveert staat hij daar automatisch onder contract en zo niet, dan keert hij terug naar Utrecht.
Er moet voor volgend jaar zeker een klasbak bij achterin. Ik mis een beetje het gif zoals een Berhalter had.
Ren? vd Weij oppert trouwens om Tol eens als verdedigende middenvelder te gebruiken. Hij heeft alles voor die positie ondanks dat hij daar nog nooit heeft gespeeld.

De Gast

Citaat van: Galdiano op april 07, 2022, 10:16:15
Klopt helemaal. Ik baal zo van verlenging van MacIntosh. Had dan Schouten direct verlengd. Dan had je Tol Schouten gehad voor komend seizoen, en had je nog 2 erbij kunnen halen.
ben wel van mening dat Tol nu echt een kans verdiend te krijgen.

Stank voor dank. Vind dat Mac dit wel verdient.