Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Seizoen 2021-2022

Gestart door grijskijker, januari 26, 2021, 09:12:54

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Uitspraken van Foeke Booy bij VI hebben voor verbazing gezorgd in de selectie van #Cambuur.

Onder anderen Sonny Stevens en Erik Schouten lazen dingen die hen niet bekend zijn. Datzelfde geldt voor Jamie Jacobs:

https://mobile.twitter.com/Andor_F/status/1518240733035180032

Drumfather SCC

Een spelletje of heeft Foeke weer eens niet goed nagedacht voor iets te zeggen?
Iets met een ezel dan...

Maar kijken waar en hoe dit eindigt

Bernardo

Zo gaat het toch altijd als onderhandelingen lopen. Allemaal spel.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op april 24, 2022, 17:52:00
dit kan ook nog even wachten h? we zitten in een hele belangrijke fase.

Tanjajeah

Citaat van: Bernardo op april 24, 2022, 17:52:00

Precies dat. Booy probeert wat reuring te cre?ren. Lijkt me niks mis mee. Ik heb niks met dat getwijfel van bepaalde spelers. Zeg gewoon ja of nee, allebei prima, maar maak een keus.

De Gast

Doorselecteren is Jacobs exit. Jammer maar hij heeft niet het niveau. Er is geen enkel argument om met hem door te gaan.

CambuurAmersfoort

Citaat van: De Gast op april 24, 2022, 20:31:01
Doorselecteren is Jacobs exit. Jammer maar hij heeft niet het niveau. Er is geen enkel argument om met hem door te gaan.

Jacobs heeft nu niet het niveau maar het wel degelijk aangetoond dat hij het niveau heeft.
Als je hem met 2 seizoenen kan verlengen moet je hopen dat hij met een nieuwe groep weer op gaat bloeien. Dan zou je volgende zomer nog een leuk bedrag voor hem kunnen krijgen. Hij heeft het echt wel in zich om bij een middenmotor als Twente of Utrecht te spelen. Alleen afgelopen maanden is hij geen schim van wat hij was in de 2.5 seizoen daarvoor.

Treb

Citaat van: CambuurAmersfoort op april 24, 2022, 21:55:19
Jacobs heeft nu niet het niveau maar het wel degelijk aangetoond dat hij het niveau heeft.
Als je hem met 2 seizoenen kan verlengen moet je hopen dat hij met een nieuwe groep weer op gaat bloeien. Dan zou je volgende zomer nog een leuk bedrag voor hem kunnen krijgen. Hij heeft het echt wel in zich om bij een middenmotor als Twente of Utrecht te spelen. Alleen afgelopen maanden is hij geen schim van wat hij was in de 2.5 seizoen daarvoor.

Ben ik niet met je eens. Zijn doelpunten en assist hebben een hoop verbloemd.

Puur voetballend gezien gaat het veel te snel voor m.

denistel

Citaat van: Treb op april 24, 2022, 22:33:56
Ben ik niet met je eens. Zijn doelpunten en assist hebben een hoop verbloemd.

Puur voetballend gezien gaat het veel te snel voor m.

ja dat wrodt wel bewezen de laatste maanden komt te kort voor de ere div helaas.
niemijer mooie opvolger voor hem

J.v.G.

Citaat van: Drumfather SCC op april 24, 2022, 17:39:51
Een spelletje of heeft Foeke weer eens niet goed nagedacht voor iets te zeggen?
Iets met een ezel dan...

Maar kijken waar en hoe dit eindigt
Wat zegt Foeke verkeerd? Hij zegt/spreekt over gevoelsmatig, en wat betreft Jacobs, Stevens en Schouten ze worden nadrukkelijk in het Volendamse genoemd. Dus de spelers zijn i.m.o. schijnheilig, zowel Schouten als Stevens willen meer dan 20k per maand, en voor de helft daarvan kan je prima vervangers aantrekken lijkt mij.

sunderland

Citaat van: CambuurAmersfoort op april 24, 2022, 21:55:19
eens. Tis wel zo dat hij al 3 jaar heel sterk aan een seiz begint en dan na de winterstop tegen een berg oploopt. Weet niet wat dat is. Tegen Twente en Utrecht thuis was ie fantastisch

Lore

Citaat van: J.v.G. op april 25, 2022, 07:25:25
Wat zegt Foeke verkeerd? Hij zegt/spreekt over gevoelsmatig, en wat betreft Jacobs, Stevens en Schouten ze worden nadrukkelijk in het Volendamse genoemd. Dus de spelers zijn i.m.o. schijnheilig, zowel Schouten als Stevens willen meer dan 20k per maand, en voor de helft daarvan kan je prima vervangers aantrekken lijkt mij.

Wat een geld. Waar heb je die cijfers vandaan?

sunderland

Citaat van: Lore op april 25, 2022, 08:22:15
dat is nog niet eens gemiddeld eredivisie salaris hoor

J.v.G.

Citaat van: Lore op april 25, 2022, 08:22:15
Zaterdag stiekem meegeluisterd gesprek van Foeke en iemand(sponsor ofzo)

Lore

Citaat van: J.v.G. op april 25, 2022, 08:26:52
Zaterdag stiekem meegeluisterd gesprek van Foeke en iemand(sponsor ofzo)

Ik zou normaal gesproken moeite hebben om zoiets te geloven, maar drie jaar geleden zat ik in de Walrus, toen Ype Smit, Van der Belt, Henk Deinum en een ambtenaar van de gemeente binnen kwamen. Zij hebben toe onderling alles besproken van het nieuwe stadion, waardoor ik alles kon horen.

Eigenlijk te gek voor woorden, maar stiekem ook wel waarom ik van Cambuur houd.