Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

Cambuur-Telstar.

Gestart door Specuveter, februari 28, 2021, 14:47:45

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: michello op maart 05, 2021, 22:55:38
Vind hem altijd wel prima commentaar geven. Is ook goed op de hoogte van alles.

( iemand ook de balcontacten van Ter Heide geteld? Is vast niet meer dan 10 geweest. Wat een verschil met Mees zeg)
ik vond ter Heide het redelijk doen eerlijk gezegd

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bens op maart 05, 2021, 22:54:27
Het zal volgende week beter moeten in Deventer.

Goeie tegenstander; thuis verloren.

Dan spelen we automatisch veel beter hoor |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

CamLeeuw

Had ik bijna gelijk. i.p.v. 3-0 3-1. |:)
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Bankzitter

Met name het eerste half uur geweldig gespeeld. Dat was genieten met de actie van Doke als mooiste surprise. Als het zo makkelijk gaat om kansen te creëren dan lijkt het in de afronding dan net even niet gretig genoeg.

Met de wissels lever je toch veel kwaliteit in en vermoeidheid zal ook meespelen.
Drie goals per wedstrijd is prima , de druk ligt weer bij de concurrentie.

Cambuur Groningen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 05, 2021, 22:56:39
Goeie tegenstander; thuis verloren.

Dan spelen we automatisch veel beter hoor |:)
druk staat er ook bij de Eagles op volgende week, die kunnen de periode pakken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 05, 2021, 22:56:29
ik vond ter Heide het redelijk doen eerlijk gezegd
Vond em in ieder geval beter dan de vorige keren
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 05, 2021, 22:59:44
druk staat er ook bij de Eagles op volgende week, die kunnen de periode pakken.
En wij gaan over hen heen als we winnen en als graafschap punten verliest winnen we deze periode ook nog
Henk, held, bedankt

sunderland

We waren toch ook de 2 e helft beter of niet dan. Niet zo negatief. Telstar wou en wij haperden iets de 2 e helft . Eerste was geweldig

Galdiano

Cambuur heeft met de handrem erop gespeeld.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 05, 2021, 22:51:39
Bij zo'n makkelijke eerste helft snap ik wel dat het wegzakt. En zelfs dan weinig problemen.
Met een vol stadion kun je zo'n 2e helft nog wel wat doen, maar deze leegte stimuleert ook niet bepaald.

Volgende week een bijzonder lastige pot, maar vandaag wel weer een stap dichterbij het ultieme doel |:)
wat jammer! Zo vaak daar geweest. Ook een bolwerk

R058

Citaat van: sunderland op maart 05, 2021, 23:03:17
We waren toch ook de 2 e helft beter of niet dan. Niet zo negatief. Telstar wou en wij haperden iets de 2 e helft . Eerste was geweldig
Zeker ja. Met iets meer scherpte aan het eind had je Korte en Ladan nog een paar keer alleen voor de keeper kunnen zetten . Iedereen nu goed herstellen en ik heb veel vertrouwen dat het goedkomt volgende week.

Josli

Citaat van: michello op maart 05, 2021, 22:55:38
Vind hem altijd wel prima commentaar geven. Is ook goed op de hoogte van alles.

( iemand ook de balcontacten van Ter Heide geteld? Is vast niet meer dan 10 geweest. Wat een verschil met Mees zeg)

Zonder Hoedemakers zijn we echt veel minder. Ter Heide kan dat gewoon niet op dezelfde manier invullen. Hij speelde ook veel dieper en deed dat helemaal niet zo slecht.
Verder hadden we deze wedstrijd natuurlijk 99 van de 100 keer gewonnen. Dat een commentator er nog wat van probeert te maken, kun je hem ook niet verwijten. Het hoefde vandaag allemaal niet, want anders hadden we er echt wel 5 of 6 gemaakt...

sunderland

Oratmagoen moet eerste helft paar x scoren. 2 e helft korte 3 x net niet goede bal aanname voor um . Vorige thuisweds deed ie dat wel. Volgende x beter

Collingwood

Overigens lees ik op Twitter: vorig seizoen na 29 wedstrijden op 66 punten, nu al na 27 wedstrijden. Wát een prestatie na zo'n tegenslag!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Josli op maart 05, 2021, 23:10:50
Zonder Hoedemakers zijn we echt veel minder. Ter Heide kan dat gewoon niet op dezelfde manier invullen. Hij speelde ook veel dieper en deed dat helemaal niet zo slecht.
Verder hadden we deze wedstrijd natuurlijk 99 van de 100 keer gewonnen. Dat een commentator er nog wat van probeert te maken, kun je hem ook niet verwijten. Het hoefde vandaag allemaal niet, want anders hadden we er echt wel 5 of 6 gemaakt...
eens Jonguh. Belde mij net nog iemand en die zou de commentator napraten, snel recht gezet  :devil