Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Tom Boere

Gestart door Collingwood, juni 22, 2021, 17:02:22

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Tanjajeah op september 27, 2021, 11:15:53
Loopt inmiddels bijna 1 op 2, als hij zo doorgaat komt hij rond de 15 goals uit. Niks mis mee. Heeft niet de techniek van Muhren, maar taktisch, qua loopvermogen, aanspeelpunt (wat is ie balvast!) en werklust doet hij zeker niet voor hem onder. Toch heel knap gezien van Henk en Foeke, dat hij goed bij Cambuur en de manier van spelen past. Was toch moeilijk in te schatten, (weinig) spelend in de Duitse 3e divisie.

Wij zijn amper onderweg, dus het extrapoleren van zijn huidige prestatie op een heel seizoen is wat te voorbarig volgens mij. Ik ben voorlopig gematigd enthousiast. Ik ben blij dat hij een aantal keren gescoord heeft, maar ik zie in hem voorlopig nog niet de leider van onze aanval.

Tanjajeah

Citaat van: Lore op september 27, 2021, 11:34:20
Wij zijn amper onderweg, dus het extrapoleren van zijn huidige prestatie op een heel seizoen is wat te voorbarig volgens mij. Ik ben voorlopig gematigd enthousiast. Ik ben blij dat hij een aantal keren gescoord heeft, maar ik zie in hem voorlopig nog niet de leider van onze aanval.

Wat scoren betreft met je eens, voor de rest heeft hij toch wel laten zien wat voor soort spits hij is. En dat hij past in het plaatje van Henk.

sunderland

Plaatje van ons. Tis zo simpel alleen naar de goals te kijken. Zie eens naar zijn data. Dat is gigantisch. Dat hoort ook bij ons systeem.

Lore

Citaat van: Tanjajeah op september 27, 2021, 11:44:19
Wat scoren betreft met je eens, voor de rest heeft hij toch wel laten zien wat voor soort spits hij is. En dat hij past in het plaatje van Henk.

Zeker, maar wij zijn ook verwend met zijn voorganger he. Ik wil het gewoon graag over een wat langere periode zien. Hij heeft hele goede periodes gehad in zijn carrière en ook hele slechte periodes. Dus ik ben voornamelijk blij als hij dit wat langer laat zien. En graag ook een paar keer de beslissende maakt!

Eewal

Ik vind dat hij het echt bovenverwachting goed doet.

Yellow Army

Ik begrijp eerlijk gezegd de twijfel over Boere niet zo goed. Hij heeft nog niet een indermaatse pot gespeeld
Area 58

grijskijker

Tommie is volgens een ,bijna schuimbekkende oude seniele Derksen, een matennaaier, die man takelt echt heel snel af...

Lore

Citaat van: Yellow Army op september 27, 2021, 22:44:06
Ik begrijp eerlijk gezegd de twijfel over Boere niet zo goed. Hij heeft nog niet een indermaatse pot gespeeld

Mijn twijfel zit meer in het verleden. Ik vind ook dat hij het tot nu toe goed doet. Ik wil het alleen graag over wat langere periode zien. Voornamelijk omdat hij hiervoor een periode op lager niveau het niet echt goed heeft kunnen laten zien.

Lore

Citaat van: Grijskijkert op september 28, 2021, 09:42:51
Tommie is volgens een ,bijna schuimbekkende oude seniele Derksen, een matennaaier, die man takelt echt heel snel af...

Nou ja, hij bleef ook wel wat langer liggen dan noodzakelijk. Maar het was absoluut een rode kaart. Gewoon mega dom. Ze verloren deze wedstrijd toch al en nu is Sparta volgende wedstrijd iets zwakker. Prima....

Vond de voorgestelde schorsing trouwens wel erg overdreven.

hobbes

Als dat het enige is wat je uit deze wedstrijd kan halen.

Huizen

Citaat van: Eewal op september 27, 2021, 19:09:19
Ik vind dat hij het echt bovenverwachting goed doet.

Same here. Lekker vertrouwen blijven geven  |:) |:) |:)

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op september 28, 2021, 10:13:23
Als dat het enige is wat je uit deze wedstrijd kan halen.
dat zegt genoeg over deze bromsnor....wat een draak van een kerel en over hoe hij over Henk de Jong sprak niet normaal.
Hij wil gewoon zijn gelijk  :_schater

Specuveter

Hij krabbelde later wat terug toen hij commentaar kreeg.
Zei dat we een goed team hebben....en met de linkerkant een heel talentvolle linie.

sunderland

dat begint echt een zielig figuur te worden. Hij heeft het niet eens goed gezien, met zijn ;hij pakte de bal af.  Nee een schop onder de belich dat is collegiaal. Terug komen op zijn woorden vind ow zo moeilijk

sunderland

Ik had ook een andere Boere voor mij, iemand die het fysiek niet aankon en weinig arbeid leverde. Jongen heeft veel ervaring en jaagd net als muhren ook de keeper nog af in de 85 ste minuut. Verder vind ik hem wb in de dekking nog sterker dan Muhren