Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Tom Boere

Gestart door Collingwood, juni 22, 2021, 17:02:22

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

En hij heeft het enorm naar de zin en dat straalt ie uit. Dat zie je duidelijk.

666

Citaat van: sunderland op september 28, 2021, 12:06:51
dat begint echt een zielig figuur te worden. Hij heeft het niet eens goed gezien, met zijn ;hij pakte de bal af.  Nee een schop onder de belich dat is collegiaal. Terug komen op zijn woorden vind ow zo moeilijk

Hij wil alleen Wilfred een hak zetten over de rug van Boere...
Je wist dat hij dit ging zeggen, omdat het zo belachelijk is moest ik er wel om lachen. Derksen doet er alles aan om te shockeren, gewoon met een zak zout nemen dan blijft het een vermakelijk programma
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

na zijn 1e training hier zei ik dat ie er 14 zou maken en dat ie goed voor het team is en
dat gaat mooi zo.op naar meer.

denistel

Citaat van: 666 op september 28, 2021, 12:19:19
Hij wil alleen Wilfred een hak zetten over de rug van Boere...
Je wist dat hij dit ging zeggen, omdat het zo belachelijk is moest ik er wel om lachen. Derksen doet er alles aan om te shockeren, gewoon met een zak zout nemen dan blijft het een vermakelijk programma

derksen en genee wisten beide niet wie Kharchouch is zegt genoeg

666

Citaat van: denistel op september 28, 2021, 13:10:27
derksen en genee wisten beide niet wie Kharchouch is zegt genoeg

Zegt ook genoeg, je moet het programma alleen niet te serieus nemen dan irriteer je je ook minder.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Yellow Army

Citaat van: Grijskijkert op september 28, 2021, 09:42:51
Tommie is volgens een ,bijna schuimbekkende oude seniele Derksen, een matennaaier, die man takelt echt heel snel af...

Pfft... gelukkig was Derksen zelf altijd super collegiaal. Hij heeft tegenstanders letterlijk de vernieling in geschopt. Deze man begint een seniele karikatuur van zichzelf te worden
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Lore op september 28, 2021, 09:48:08
Mijn twijfel zit meer in het verleden. Ik vind ook dat hij het tot nu toe goed doet. Ik wil het alleen graag over wat langere periode zien. Voornamelijk omdat hij hiervoor een periode op lager niveau het niet echt goed heeft kunnen laten zien.

Eens, 1 zwaluw maakt natuurlijk nog geen zomer, maar ik heb er alle vertrouwen in
Area 58

Specuveter

Super blij met Boere.
Eerst hadden we Remco...en nu Tom!

grijskijker

Citaat van: Yellow Army op september 28, 2021, 20:46:08
Pfft... gelukkig was Derksen zelf altijd super collegiaal. Hij heeft tegenstanders letterlijk de vernieling in geschopt. Deze man begint een seniele karikatuur van zichzelf te worden
Vooral dit, kan iemand van Cambuur die foto van Derksen die er hangt op de kop hangen :zweep

Eewal

ik heb me kostelijk vermaakt om derksen afgelopen maandag. heerlijke uitzending, wat maakt het ons verder nou uit wat hij van de actie van boere vindt. en laat ze ook lekker cambuur afzeiken af en toe, dat doen we zelf toch ook?

Bankzitter

Hij lokt die kaart wel een beetje uit. Vroeger noemden we dat gogme.
Niks mis mee, moet die van Sparta maar slimmer wezen.

Lore

Citaat van: Bankzitter op september 29, 2021, 10:57:23
Hij lokt die kaart wel een beetje uit. Vroeger noemden we dat gogme.
Niks mis mee, moet die van Sparta maar slimmer wezen.

Hmmm, niet helemaal mee eens. Hij doet wat elke speler zou doen. Die idioot van Sparta knalt hem omver. Daarna stelt hij zich wel een beetje aan, Maar het begint toch echt bij een gefrustreerde Sparta speler.

Gasgeve

Mocht het andersom zijn geweest, zouden we Meijers wél een matennaaier vinden.  :koffie

denistel

als een cambuur speler dat zou doen dan vind ik het ook terecht rood hoor

Vlampiep

De overtreding op Boere is 100% natrappen uit frustratie, dus rood.
Hele discussie hieromtrent niet nodig, dit zou ook het geval zijn was het een Cambuur speler geweest.