Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Tom Boere

Gestart door Collingwood, juni 22, 2021, 17:02:22

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Juridisch is het geen grijs gebied... helemaal mee eens.

En ja het is puur sensatie... dat is nu eenmaal voetbal.
Mensen willen weten wat een speler gekost heeft, wat 'ie mankeert en of ?e vrijdagnacht nog in de kroeg hing.

Ik zeg niet dat dit goed is maar wel dat in de praktijk echt wel duidelijk is waar een speler aan geblesseerd.
En niet zelden ook door een club wordt gecommuniceerd richting pers en supporters hoewel dat wettelijk niet mag.

Collingwood

Volgens Reon Boeringa van VI heeft Boere een hamstringblessure.
Kalmte alleen kan u redden.

Specuveter

Waarom kwam hij er Zondag niet in?
Zijn nog veel clubs op zoek naar aanvullende versterking.
Zou hij ergens in beeld zijn?

Lars Kramer

Citaat van: Specuveter op augustus 29, 2022, 19:31:08
Ik hoop het niet want met alleen uldrikis word het een lastig verhaal

Huizen

Ik begrijp zijn rol als derde spits voor geen meter. Meerdere goeie goals gemaakt en ziet er ook redelijk vrolijk/opgewekt uit altijd.

Bernardo

Lijkt gewoon de 3e spits te zijn op dit moment.

papier

Denk vooral omdat we met 10 man kwamen te staan. Lijkt me verder een vaste wissel voor ons. Komen we er voetballend bij dan zou ik Boere er in laten komen, moeten we opportunistischer de lange bal spelen dan zou ik kiezen voor Smit.

Bankzitter

Eens.Er zijn ook 3 spitsen nodig in het seizoen. Dit is een momentopname. Het kan ook zo weer omdraaien.

Er wordt (terecht) wat geklaagd over de magere bezetting op sommige posities. Laten we blij zijn dat we keus uit 3 prima spitsen hebben.

SCC

Citaat van: papier op augustus 30, 2022, 08:20:26
Denk vooral omdat we met 10 man kwamen te staan. Lijkt me verder een vaste wissel voor ons. Komen we er voetballend bij dan zou ik Boere er in laten komen, moeten we opportunistischer de lange bal spelen dan zou ik kiezen voor Smit.
Fysiek is Boere toch sterker (los van lengte) dan Smit? Getuige de voorbereiding is Smit juist meer een echte afmaker (neusje voor de goal en goed positie kiezen), maar wil je iemand die de ballen langer vasthoudt (als stand in Uldrikis), dan kom je eerder bij Boere uit dan bij Smit. Vind Boere juist fit ogen, waar dat eerder wat aan de (te) zware kant was.
Met het risico dat het nu overkomt alsof ik iets tegen Uldrikis heb, denk ik oprecht dat Boere over een heel seizoen met ons systeem meer doelpunten zou maken dan Roberts, wanneer hij de vaste nr 9 is.

sunderland

Vond Boere wel prima spelen tot de 9 man daarna kon niemand meer iets brengen

SCC

Vond ik ook, ook sterk aan de bal (vasthouden voor lopende mensen). Sowieso vind ik hem er fysiek ook goed uit zien (niet meer alsof hij 5kg te veel heeft). Maakt op mij een gretige indruk. Zie hem graag ook starten (samen met Uldrikis anders).

Huizen

Even een Boere appreciation bericht. Wat een baas, dat juichen  :_schater |:) |:)

Tanjajeah

Citaat van: Bussum op oktober 04, 2022, 09:20:47
Even een Boere appreciation bericht. Wat een baas, dat juichen  :_schater |:) |:)

Bij de 2-0 bedoel je? Hij is echt even een moment in extase!  _O_

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat is er met hem gebeurd? heb er niets over gehoord of gezien
Henk, held, bedankt

PePe

Gisteren een foto gezien, bloed op het gezicht. (of hij daarom niet kan spelen?)