Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Tom Boere

Gestart door Collingwood, juni 22, 2021, 17:02:22

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

Citaat van: Specuveter op maart 14, 2022, 09:30:21
vleugelflitser met overzivht?
Dan die musaba van die boeren maar ophalen :_schater
Musaba is helemaal niet van die boeren, is eigendom tot 2025 van Monaco.

Bankzitter

Citaat van: michello op maart 14, 2022, 09:19:42
Uldrikis is een meer dan prima spits voor ons, maar of hij echt een goudmijntje is weet ik eigenlijk niet. Ik heb bijvoorbeeld wel dat gevoel bij Larsen van Groningen.

Zeg maar welke spitsen echt veel beter zijn in de eredivisie buiten Haller, Linssen en v Wolfswinkel.
Roberts is 23 jaar, spits en contract met optie voor tot 2024. Minimaal een miljoen waard en dat is voor ons veel geld, toch?

Lore

Citaat van: Bankzitter op maart 14, 2022, 10:24:29
Zeg maar welke spitsen echt veel beter zijn in de eredivisie buiten Haller, Linssen en v Wolfswinkel.
Roberts is 23 jaar, spits en contract met optie voor tot 2024. Minimaal een miljoen waard en dat is voor ons veel geld, toch?

Hij is pas een miljoen waard als iemand het er daadwerkelijk voor biedt toch? Momenteel lijkt hij mij toch nog wat te weinig hebben laten zien voor zulke bedragen. Maar goed, wij hoeven hem nog lang niet te verkopen.

Specuveter

Als Uldrikis er weer bij is en hij laat net zoveel zien als voor zijn blessure dan is hij deze zomer weg naar Groningen als vervanger voor Strand Larsen.

EdsjeSCC

Dan moeten ze wel heel flink meer salaris betalen, wat dat aan gaat tv gelden en nieuw stadion zo belangrijk komende jaren.

Want sportief gezien (niet alleen gebaseerd op de ranglijst, maar ook manier van spelen) zie ik de noodzaak voor hem niet

De Gast

Citaat van: Vlampiep op maart 14, 2022, 09:17:32
Als ik jouw posts terug lees kan ik mij niet aan de indruk onttrekken  dat je meer azijn drinkt dan koffie.
Maar houd mij te goede, het kan ook zijn dat ik ze lees met een al vast gesteld vooroordeel. :koffie

Jouw vooroordeel klopt wel hoor Vlampiep. Volgens mij loopt het dit kalenderjaar zeer moeizaam dus zulke conclusies lijken een beetje op de euforie van het moment. Mja en wat voor euforie eigenlijk?

Galdiano

Wat is er nu met Tom Boere? Ik hoor iedereen moord en brand schreeuwen, maar lees nergens waaraan hij geblesseerd is geraakt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Volgens Otto rest vh seizoen eruit.
Slecht nieuws.
En erg sneu voor Tom natuurlijk.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 16, 2022, 15:59:27
Volgens Otto rest vh seizoen eruit.
Slecht nieuws.
En erg sneu voor Tom natuurlijk.
ok? dat is niet best het zit ons momenteel niet mee.
Beterschap Tom we hopen dat je nog een wedstrijd kan spelen.

sccvl

Hendriks moest zo nodig verhuurd worden aan de Graafschap in de winterstop. We hebben spitsen genoeg, nu zit je met de gebakken peren. Spits van het tweede er maar bijhalen? Of eventueel een speler van buitenaf aantrekken?

Specuveter

We moeten niet te dramatisch doen.
Tegen de Eagles overleven we het wel.
En daarna is Uldrikis er weer bij.

sunderland

Citaat van: sccvl op maart 16, 2022, 20:12:08
Hendriks moest zo nodig verhuurd worden aan de Graafschap in de winterstop. We hebben spitsen genoeg, nu zit je met de gebakken peren. Spits van het tweede er maar bijhalen? Of eventueel een speler van buitenaf aantrekken?
en met Hendriks waren we goed of toch een ander daar neerzetten? Die vraag zegt al genoeg. Manu proberen?

Collingwood

Zou het met Hendriks in de spits nou heel veel beter gaan dan met bijvoorbeeld Breij of Joosten?
Kalmte alleen kan u redden.

J.v.G.

Volgens mij kan er niemand meer gehaald worden.. De markt voor transfervrije aanwinsten is onlangs gesloten. Het is nog wel mogelijk voor clubs om spelers uit de Russische of Oekra?ense competitie te halen.

Montana

Citaat van: sccvl op maart 16, 2022, 20:12:08

Die is naar Top Oss gegaan  :P