Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Tom Boere

Gestart door Collingwood, juni 22, 2021, 17:02:22

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Citaat van: michello op maart 14, 2022, 09:19:42
Uldrikis is een meer dan prima spits voor ons, maar of hij echt een goudmijntje is weet ik eigenlijk niet. Ik heb bijvoorbeeld wel dat gevoel bij Larsen van Groningen.
Dat heb ik ook inderdaad, die Strand Larssen heeft iets om zich heen hangen dat dat nog wel eens een grote kan worden. Met die Suslov heb ik ook zo'n zelfde gevoel.

Sakas

Misschien ook nog niet zo'n gek idee om Jacobs in de spits te zetten, met zijn neusje voor de goal.
Ook met Van der Streek werkte dat (doet dat ook nog steeds bij utrecht).
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Bankzitter

IK vind Jacobs ook wel zo'n type inderdaad. Elk kansje gaat op de goal of het nu met links, rechts of met zijn kop is.
En maakt zijn meters ook. Geschikter dan Breij of Paullissen.

Joosten is ook een spits maar die speelt heel anders.

Specuveter

Met 3 snelle mannen voorop heeft ook wel iets.
Maar een Paulissen of Jacobs als valse spits kan ook natuurlijk 

EdsjeSCC

Citaat van: Specuveter op maart 17, 2022, 14:45:41
Met 3 snelle mannen voorop heeft ook wel iets.
Maar een Paulissen of Jacobs als valse spits kan ook natuurlijk

De spits van Cambuur moet in ieder geval ook heel veel energie er in leggen, met name in het druk zetten uiteraard.
Ik vraag me af of Joosten daar geschikt voor is

J.v.G.

Citaat van: EdsjeSCC op maart 17, 2022, 16:49:58
De spits van Cambuur moet in ieder geval ook heel veel energie er in leggen, met name in het druk zetten uiteraard.
Ik vraag me af of Joosten daar geschikt voor is
Voordeel dat Go Ahead moet(stand en thuis publiek), en wij niet hoeven te voetballen of het spel te maken, zo kan je een wedstrijd spelen als vorig jaar tegen Volendam of dit jaar Sparta, lekker weg counteren die lui, en daar is Joosten wel geschikt voor lijkt mij.

EdsjeSCC

Ik vind ons niet zo goed als wij lekker gaan counteren eigenlijk. Sparta is daarbij ook niet zo'n best voorbeeld, die uitslag doet anders vermoeden maar daar hadden we best geluk dat zij niet scoorden

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zit uldrikis al weer op de bank?
Henk, held, bedankt

Galdiano

Nog steeds nergens gelezen waar Boere last van heeft?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen

Normaal maken ze blessures bekend toch? Die van Uldrikis ook gemist via de offici?le weg. Nieuwe tactiek??

Specuveter

Heeft met de nieuwe wet te maken.
Mag men niet meer publiceren.

Galdiano

Citaat van: Specuveter op maart 17, 2022, 18:46:16
Heeft met de nieuwe wet te maken.
Mag men niet meer publiceren.

Er waren toch meerdere supporters bij? Ik heb al foto's voorbij zien komen met een zittende Boere op de grond . Dan weet je toch dat hij last van zijn Knie, enkel of rug heeft? Ik vind het allemaal maar wat vaag.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Er is inderdaad een wet dat je als werkgever geen gedetailleerde medische info krijgt of deelt over werknemers.

Maar  bij voetbal als amusement industrie is het wel relevant voor supporters om de aard van een sportgerelateerde blessure te weten.
Dat ze niet delen als een speler een SOA heeft lijkt me logisch, maar een hamstringblessure of geschuurde kruisband is grijs gebied.
Meestal is dat ook niet zo heel moeilijk te raden als het tijdens de wedstrijd of training gebeurt en niets melden geeft alleen maar speculaties.

Specuveter

Speculaties...
Daar hebben we dit forum voor :zweep

Lore

Citaat van: Bankzitter op maart 17, 2022, 20:24:38
Er is inderdaad een wet dat je als werkgever geen gedetailleerde medische info krijgt of deelt over werknemers.

Maar  bij voetbal als amusement industrie is het wel relevant voor supporters om de aard van een sportgerelateerde blessure te weten.
Dat ze niet delen als een speler een SOA heeft lijkt me logisch, maar een hamstringblessure of geschuurde kruisband is grijs gebied.
Meestal is dat ook niet zo heel moeilijk te raden als het tijdens de wedstrijd of training gebeurt en niets melden geeft alleen maar speculaties.

Sorry hoor, maar wat een onzin. Die wet is gewoon AVG. Het is gewoon heel erg raar dat er jarenlang gegevens over ziekte van medewerkers door de werkgevers met de media werd gedeeld. Dat werd alleen gedaan om de honger naar informatie te stillen van het publiek. Dus puur sensatie.

Een hamstringblessure of geschuurde kruisband is ook geen grijs gebied. Het melden van deze informatie is gewoon in strijd met de wet.