Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Tom Boere

Gestart door Collingwood, juni 22, 2021, 17:02:22

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op maart 11, 2022, 23:18:19
Ik denk dat hij al op bed ligt, tjonge wat heeft deze jongen gevochten 90 min lang.!
klopt Sunderland wat een vechtlust heeft deze kerel niet normaal.
En maar gaan  :thumbsup

Montana

Zou deze topper niet op de plek van Jacobs kunnen spelen wanneer onze Let weer beschikbaar is?

J.v.G.

Citaat van: Montana op maart 13, 2022, 17:02:03
Zou deze topper niet op de plek van Jacobs kunnen spelen wanneer onze Let weer beschikbaar is?
Andersom zou ook kunnen, in het nationale elftal speelt onze Let ook wel achter een spits...zou dan wel met een dubbele 6 gaan spelen.

EdsjeSCC

Citaat van: J.v.G. op maart 13, 2022, 17:08:49
Andersom zou ook kunnen, in het nationale elftal speelt onze Let ook wel achter een spits...zou dan wel met een dubbele 6 gaan spelen.

Die man was zo goed in de spits, laten we die daar gewoon weer opstellen aub

sunderland

Citaat van: J.v.G. op maart 13, 2022, 17:08:49
wat denk je zelf

Bankzitter

Uldrikis is eerste spits. Maar mooi om te zien hoe Boere hem waardig vervangt.
Tegen PSV of Vitesse zou je eens met Uldrikis achter Kallon/ Sambissa kunnen spelen.

Noordcambuur

Wij moeten heel blij zijn met deze 2 top spitsen  |:)

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op maart 13, 2022, 20:52:45
Uldrikis is eerste spits. Maar mooi om te zien hoe Boere hem waardig vervangt.
Tegen PSV of Vitesse zou je eens met Uldrikis achter Kallon/ Sambissa kunnen spelen.
Boere en Uldrikus zijn voor ons gouden spitsen die ook veel vuil werk verrichten met de liwwadder mentaliteit. Hoe su dur langs, un pak op de blilig kest kreie. |:)

De Gast

Een gouden spits nog wel, nou dan maar gelijk een contract voor het leven!

Vlampiep

Citaat van: De Gast op maart 14, 2022, 07:55:51
Daar denk jij dan waarschijnlijk heel anders over, maar reken ik ook goed hoor.

sunderland

Boere is ook gehaald op data. Moest een spits worden die enorm veel arbeid verricht alla Muhren. Boere had zijn eigen data meegenomen naar hier en dat verbaasde iedereen in de ts. Mooi dat hij het ook waarmaakt wb werklust.

Bankzitter

Uldrikis is een goudmijntje ? jong voor een spits. Ook met goede data in de wedstrijden die hij speelde. En meer flair dan Boere.

Voor volgend seizoen lekker dat we al 2 goede spitsen hebben. Nu nog een paar vleugelflitsers met overzicht er omheen zetten.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op maart 14, 2022, 07:55:51
Als ik jouw posts terug lees kan ik mij niet aan de indruk onttrekken  dat je meer azijn drinkt dan koffie.
Maar houd mij te goede, het kan ook zijn dat ik ze lees met een al vast gesteld vooroordeel. :koffie

michello

Uldrikis is een meer dan prima spits voor ons, maar of hij echt een goudmijntje is weet ik eigenlijk niet. Ik heb bijvoorbeeld wel dat gevoel bij Larsen van Groningen.

Specuveter

Citaat van: Bankzitter op maart 14, 2022, 08:36:45
Uldrikis is een goudmijntje ? jong voor een spits. Ook met goede data in de wedstrijden die hij speelde. En meer flair dan Boere.

Voor volgend seizoen lekker dat we al 2 goede spitsen hebben. Nu nog een paar vleugelflitsers met overzicht er omheen zetten.
vleugelflitser met overzivht?
Dan die musaba van die boeren maar ophalen :_schater