Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

Maxim Gullit

Gestart door justremco, augustus 27, 2021, 18:12:20

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: Collingwood op augustus 29, 2021, 20:36:36
Gullit is eigenlijk geen linksback maar een centrale verdediger zegt zijn vader net bij Rondo. Duidelijk back up/potentiële opvolger voor Schouten dus. Wie weet met Tol het centrum voor de toekomst.

Slaat helemaal nergens op, hij is overduidelijk een linker vleugel verdediger. Minder luisteren naar wat die eikel papa Gullit wil en gewoon een lvv van maken!

D.H.Skolten

Citaat van: Lore op december 19, 2021, 21:53:08
Ja, herstellen want er vertrekken van de zomer de nodige spelers. Nu gebruik maken van de voorsprong in punten om het elftal van volgend seizoen al vorm te geven. Die kunnen ingespeeld raken en mochten ze tegen vallen dan kunnen wij de zomer herstellen
Nee man, we gaan het 2de seizoenshelft toch niet als experiment gebruiken?!? Zo hoog mogelijk eindigen dit jaar zodat we een aantrekkelijke club zijn voor ze en nieuwe spelers! Smh.

EdsjeSCC

Maxim Gullit wil in de eredivisie spelen en kiest daarom voor de stap naar Leeuwarden. Daar moet hij concurreren met Erik Schouten voor de positie van linker centrale verdediger. Ook zou Gullit op de linksback uit de voeten kunnen.

michello

Gullit wordt aan alle kanten voorbij gelopen op de back. Centraal verdedigend is zijn positie, maar we kunnen gewoon wel concluderen dat ook hij tekort komt voor de eredivisie. Dat zou nog kunnen veranderen als hij zich verder ontwikkeld, maar ik heb mijn twijfels.

Cambuur Groningen

Jaap Stam werd in zijn beginperiode ook niet al te vrolijk ontvangen. Ik zeg niet dat Gullit er gaat komen maar om hem na 2 mindere wedstrijden meteen af te schrijven is wel erg kort door de bocht vind ik

grijskijker

Citaat van: Cambuur Groningen op december 27, 2021, 09:44:52
Jaap Stam werd in zijn beginperiode ook niet al te vrolijk ontvangen. Ik zeg niet dat Gullit er gaat komen maar om hem na 2 mindere wedstrijden meteen af te schrijven is wel erg kort door de bocht vind ik
Eensch, en laat op trainingen goede dingen zien. En dat mensen hier het beter te weten dan de TS als het om de positie van Gullit gaat ,is wel om te lachen. Hij is pas 20 jaar geef hem een kans zeg...Hoedemakers kon er in het begin ook niks van volgens een aantal hier...

Specuveter

Citaat van: D.H.Skolten op december 27, 2021, 06:17:48
Nee man, we gaan het 2de seizoenshelft toch niet als experiment gebruiken?!? Zo hoog mogelijk eindigen dit jaar zodat we een aantrekkelijke club zijn voor ze en nieuwe spelers! Smh.
Zo hoog mogelijk eindigen betekent meer tv geld.!!

Lore

Citaat van: D.H.Skolten op december 27, 2021, 06:17:48

Daar kijken wij wat anders tegen aan dan. Ik vind dus juist dat wij van de eerste helft van volgend seizoen een experiment maken als wij niet nu al aan doorselecteren. Daarnaast lopen Stevens, jacobs en kalkoen gratis de deur uit, wat ik financieel onverantwoord vind.

Bankzitter

Ik neem aan dat je Kallon bedoelt?

Ik ben het ovrigens met je eens dat we nu al moeten gaan doorselecteren en niet pas volgend seizoen. Alleen krijg ik uit het eindejaars interview met vd Belt/de Graaf wel het idee dat ze toch vooral inzetten op zo hoog mogelijk eindigen en dus de groep bij elkaar houden.

Lore

Citaat van: Bankzitter op december 27, 2021, 10:57:47
Ik neem aan dat je Kallon bedoelt?

Ik ben het ovrigens met je eens dat we nu al moeten gaan doorselecteren en niet pas volgend seizoen. Alleen krijg ik uit het eindejaars interview met vd Belt/de Garaaf wel het idee dat ze toch vooral inzetten op zo hoog mogelijk eindigen en dus de groep bij elkaar houden.

Citaat van: Treb op december 27, 2021, 14:25:34
:_schater

:_schater :_schater :_schater iets te veel drankjes gehad met kerst!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op december 27, 2021, 10:11:13
Eensch, en laat op trainingen goede dingen zien. En dat mensen hier het beter te weten dan de TS als het om de positie van Gullit gaat ,is wel om te lachen. Hij is pas 20 jaar geef hem een kans zeg...Hoedemakers kon er in het begin ook niks van volgens een aantal hier...
wie dan?  Kijk, onze td is tot alles in staat. Bangura was echt heel slecht toen hij hier zijn eerste min mocht meedoen. 3/4 jaar later was de tovenaar langs geweest want ik wist niet wat ik zag. Dat Gullit in de derby verstijfd blijft staan op zo, n belangrijk moment was echt super slecht. ( vond dat echt een fout van de td) Maar ook hij moet nog mooi een half jaar krijgen om aan te haken.

denistel

over 2 jaar staat ie er we zullen zien

Vlampiep

Citaat van: denistel op december 31, 2021, 18:57:04
over 2 jaar staat ie er we zullen zien
Su best kenne dat hij dan oanse best centrale verdediger is.
Otsje, un fijne ouwejaars avond en een  skitterend blauw geel begin voor dei en dien naasten.

Montana

Valt me trouwens op dat deze jongen giga veel traint (volgens mij met een personal trainer) naast zijn trainingen op de club.